تاریخ امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 811
بازدید دیروز: 1130
بازدید هفته: 1941
بازدید ماه: 19970
بازدید کل: 6232703
تاریخ انتشار خبر: شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ --- ۱۰:۵۱ تعداد مشاهده: 491 بار
دسته خبر:
طرح های پیشنهادی پاناسونیک برای زندگی بهتر درECO-Products 2014 عنوان خبر:
طرح های پیشنهادی پاناسونیک برای زندگی بهتر درECO-Products 2014 خلاصه خبر:

طرح های پیشنهادی پاناسونیک برای زندگی بهتر درECO-Products 2014

در تاريخ 11 دسامبر 2014 يکي از بزرگترين نمايشگاه هاي زيست محيطي ژاپن با عنوان “ECO-Products 2014” آغاز به کار کرد. پاناسونيک، در غرفه خود که در سالن 5 شرقي برپا بود به معرفي طيف گسترده اي از محصولات و راه حل ها که زندگي را به سمت شيوه زندگي سبزتر برده و فناوري هاي نوين که مي تواند جهان را در دو حوزه "محصولات" و "فناوري هاي سازگار با محيط زيست" تغيير دهد، پرداخت.
نکات برجسته نمايشگاه

‎•   حوزه محصولات:
* (ZEH) Zero Energy House : نمايشگاه پاناسونيک آخرين فناوري ها در زمينه صرفه جويي انرژي و ECO و تحولات در حوزه "خانه هايي با مصرف انرژي صفر" بوسيله "Casart Eco Cordis II" که ترکيبي از طيف وسيعي از ايده ها و فناوري هاي Panahome ممکن شده است را به نمايش گذاشت.
* لوازم خانگي ECONAVI : بازديدکنندگان موفق به بازديد از کارکرد هوشمند و چشمگير محصولات در دست توليد مجهز به ECONAVI که به صرفه جويي در انرژي به وسيله تشخيص خودکار مناطق در جهت بهبود بهره وري انرژي کمک خواهد کرد، شدند.
* و...
•   حوزه فناوري هاي سازگار با محيط زيست:
* راه حل فروشگاهي : در اين قسمت پاناسونيک راه حل هاي فروشگاهي خود که موجب صرفه جويي قابل توجهي در انرژي مي شود، مانند فريزرهاي غير CFC، قفسه هايي که از مبرد CO2 استفاده مي کنند، سيستم هايي که براي ايجاد و صرفه جويي در انرژي با نور LED و سيستم هاي تهويه مطبوع با هم کار مي کنند را به نمايش گذاشت.
* فناوري بازيافت : اين قسمت از نمايشگاه در مورد آخرين فناوري هاي پاناسونيک در جهت بازيافت رزين، طرح بازيافت تابلوهاي مدار الکتريکي و صفحات فولاد توضيح مي دهد.


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی:
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین