تاریخ امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 698
بازدید دیروز: 2426
بازدید هفته: 8258
بازدید ماه: 33534
بازدید کل: 6246267
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ --- ۱۲:۵۷ تعداد مشاهده: 138 بار
دسته خبر:
فناوری های پاناسونیک برای یک سیاره انعطاف پذیر عنوان خبر:
فناوری های پاناسونیک برای یک سیاره انعطاف پذیر خلاصه خبر:
فناوری های پاناسونیک برای یک سیاره انعطاف پذیر
"The Human Component"* یک سریال با مارک آنلاین است که برای انجمن فناوری مصرف کننده ایجاد شده است. این مجموعه از طریق فیلم‌های متقاعدکننده تحت رهبری انسان و محتوای نوشتاری فراگیر، فناوری‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌کند که به حمایت از سیاره‌ای انعطاف‌پذیرتر، جوامع قوی‌تر و جوامع سالم‌تر کمک می‌کنند. پاناسونیک در مجموعه «جزء انسانی» شرکت کرد، که در آن سه ویدیو توسط تولیدات تجاری بی‌بی‌سی StoryWorks در فصل «یک سیاره انعطاف‌پذیر» برای ما تولید شد که ابتکارات زیست‌محیطی و پایداری گروه پاناسونیک را برجسته می‌کرد.

فناوری های پاناسونیک برای یک سیاره انعطاف پذیر

فناوری های پاناسونیک برای یک سیاره انعطاف پذیر

"The Human Component"* یک سریال با مارک آنلاین است که برای انجمن فناوری مصرف کننده ایجاد شده است. این مجموعه از طریق فیلم‌های متقاعدکننده تحت رهبری انسان و محتوای نوشتاری فراگیر، فناوری‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌کند که به حمایت از سیاره‌ای انعطاف‌پذیرتر، جوامع قوی‌تر و جوامع سالم‌تر کمک می‌کنند. پاناسونیک در مجموعه «جزء انسانی» شرکت کرد، که در آن سه ویدیو توسط تولیدات تجاری بی‌بی‌سی StoryWorks در فصل «یک سیاره انعطاف‌پذیر» برای ما تولید شد که ابتکارات زیست‌محیطی و پایداری گروه پاناسونیک را برجسته می‌کرد. این ویدیوها فناوری‌های پاناسونیک را نشان می‌دهند و شامل مصاحبه‌هایی با سهامدارانی است که برای دستیابی به بی‌طرفی کربن و اقتصاد دایره‌ای اختصاص داده شده‌اند. آنها نشان می دهند که چگونه فناوری به کاهش ناامنی جهانی ناشی از تغییرات آب و هوایی کمک می کند.

مؤلفه انسانی: سلول خورشیدی پاناسونیک-پروسکایت
تصور کنید در ساختمانی زندگی یا کار کنید که تقریباً هر سطح بیرونی انرژی تجدیدپذیر تولید می کند. پاناسونیک با توسعه نسل بعدی پانل های خورشیدی موسوم به سلول های خورشیدی پروسکایت، این چشم انداز را زنده می کند. این سلول‌ها با استفاده از چاپ جوهرافشان تولید می‌شوند و انعطاف‌پذیری بیشتری در اندازه و طراحی ارائه می‌دهند و امکان تولید انرژی خورشیدی را به روش‌هایی که با سلول‌های خورشیدی مبتنی بر سیلیکون سنتی امکان‌پذیر نیست، فراهم می‌کنند.
 
در این فیلم، یوکیهیرو کانکو، مدیر کل مرکز فناوری مواد کاربردی، بخش فناوری (از فوریه 2024) در پاناسونیک، در مورد چگونگی پیشرفت چشمگیر سلول‌های خورشیدی پروسکایتی در آینده بی‌طرفی کربن بحث می‌کند و رویای خود را برای اجرای این فناوری در سراسر جهان به اشتراک می‌گذارد. کشف کنید که چگونه این پنل های خورشیدی خلاقانه پتانسیل تبدیل هر ساختمان را به منبع انرژی تجدیدپذیر دارند.

مؤلفه انسانی: Panasonic—RE100
استفاده گسترده از سلول های سوختی هیدروژن خالص، که با استفاده از هیدروژن برق تولید می کنند، یکی از اجزای کلیدی تلاش های پاناسونیک برای دستیابی به بی طرفی کربن است. در کارخانه پاناسونیک Kusatsu در ژاپن، مرکز آزمایشی H2 KIBOU FIELD راه حل "RE100" را به نمایش می گذارد. هدف پاناسونیک با ترکیب سلول‌های سوختی هیدروژن خالص با انرژی خورشیدی و باتری‌های ذخیره‌سازی، ایجاد یک منبع انرژی پایدار، پایدار و تجدیدپذیر است.
 
در این فیلم، یوسوکه آیزومی و ناتسوکو کاوازوئه توضیح می‌دهند که چگونه این رویکرد نوآورانه به پاناسونیک اجازه می‌دهد تا 100 درصد عملیات تجاری خود را با استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر تامین کند. آنها همچنین بحث می کنند که چرا این راه حل نشان دهنده گامی مهم به سوی آینده ای پایدارتر و مسئولانه از نظر زیست محیطی است.

مؤلفه انسانی: پاناسونیک-اقتصاد دایره ای
با تغییر در شیوه زندگی مشتریان، روند جهانی رو به رشدی وجود دارد که مشتریان تنها از عملکردهای خاص یک محصول استفاده می کنند و نه مالکیت کل محصول. ایجاد یک اقتصاد دایره ای برای رشد پایدار روز به روز به یک استراتژی اقتصادی اصلی در سراسر جهان تبدیل می شود. پاناسونیک این مفهوم را با ترویج استفاده موثر از منابع و به حداکثر رساندن ارزش مشتری پذیرفته است.
 
در این ویدیو، کشف کنید که چگونه پاناسونیک در حال انتقال محصولات و عملیات تجاری خود به سمت یک مدل دایره ای تر است. مارکوس ریچلینگ، مدیر کل دگرگونی سبز در پاناسونیک، نمونه‌های خاصی از این ابتکارات را برجسته می‌کند: MULTISHAPE، به عنوان نمونه‌ای از طراحی دایره‌ای. بازسازی تلویزیون، به عنوان نمونه ای از بستن حلقه های محصول؛ و بازیافت PETEC، به عنوان نمونه ای از بستن حلقه های مواد.


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: فناوری های پاناسونیک-محصولات پاناسونیک-لوازم خانگی پاناسونیک-فروش نصب تعمیرتخصصی محصولات پاناسونیک-نصب و تعمیر دوربین مداربسته پاناسونیک-نصب تعمیر ویدئوپروژکتور پاناسونیک-قطعات یدکی محصولات پاناسونیک-لوازم جانبی محصولات پاناسونیک-فروش نصب تعمیر اسپیلت پاناسونیک-تعمیر و سرویس کولرگازی پاناسونیک-فروش و تعمیر انواع تلفن بی سیم رومیزی سانترال پاناسونیک-تلویزیون های پاناسونیک-هدفون هدست ایرپاد پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین