تاریخ امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 696
بازدید دیروز: 2426
بازدید هفته: 8256
بازدید ماه: 33532
بازدید کل: 6246265
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ --- ۲۱:۲۹ تعداد مشاهده: 183 بار
دسته خبر:
Panasonic Automotive LiveWire™،اولین موتورسیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون را متصل می کند عنوان خبر:
Panasonic Automotive LiveWire™،اولین موتورسیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون را متصل می کند خلاصه خبر:
Panasonic Automotive LiveWire™، اولین موتورسیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون را متصل می کند

Panasonic Automotive، تامین‌کننده جهانی راه‌حل‌های سیستم‌های ارتباطی و اطلاعاتی-سرگرمی خودرو، امروز با ارائه راه‌حل‌های اتصال در موتورسیکلت الکتریکی Harley-Davidson® LiveWire™ که در ماه اوت عرضه می‌شود، همکاری خود را با سازندگان موتورسیکلت الکتریکی اعلام کرد.

Panasonic Automotive LiveWire™،اولین موتورسیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون را متصل می کند


Panasonic Automotive LiveWire™، اولین موتورسیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون را متصل می کند

Panasonic Automotive، تامین‌کننده جهانی راه‌حل‌های سیستم‌های ارتباطی و اطلاعاتی-سرگرمی خودرو، امروز با ارائه راه‌حل‌های اتصال در موتورسیکلت الکتریکی Harley-Davidson® LiveWire™ که در ماه اوت عرضه می‌شود، همکاری خود را با سازندگان موتورسیکلت الکتریکی اعلام کرد.
 
موتورسیکلت الکتریکی LiveWire™ یک تجربه موتورسواری هیجان انگیز و با کارایی بالا همراه با سطح جدیدی از فناوری را به راکبان ارائه می دهد. همکاری با Panasonic Automotive، با مهارت آن در وسایل نقلیه متصل و سیستم‌هایی مانند پلت فرم خدمات متصل OneConnect®، هارلی دیویدسون را به اولین تولیدکننده بازار انبوه با موتورسیکلت الکتریکی متصل به سلول تبدیل می‌کند.
 
Panasonic Automotive با استفاده از سرویس OneConnect® پاناسونیک، راکبان را از طریق اتصال سلولی به واحد کنترل تله‌ماتیک (TCU) به موتور سیکلت خود متصل می‌کند. سرویس OneConnect™ تکمیل کننده آخرین نسخه برنامه Harley-Davidson™ و سرویس جدید Harley-Davidson Connect™ است. این سیستم‌ها با هم، سواران LiveWire™ را با موتورسیکلت خود از طریق تلفن هوشمند خود پیوند می‌دهند که ویژگی‌هایی مانند:

• وضعیت موتورسیکلت: اطلاعات موجود از طریق H-D Connect شامل سطح شارژ باتری و محدوده در دسترس، و وضعیت شارژ از جمله زمان تا اتمام است. این به راکب اجازه می دهد تا از راه دور وضعیت موتورسیکلت را از هر مکانی که سیگنال سلولی کافی در دسترس است بررسی کند. یک مکان یاب ایستگاه شارژ در برنامه H-D یکپارچه شده است.
 
• هشدارهای دستکاری و مکان وسیله نقلیه: از طریق برنامه H-D، H-D Connect مکان LiveWire پارک شده را نشان می دهد و در صورت ضربه خوردن، دستکاری یا جابجایی دوچرخه، می توان هشدارها را به گوشی هوشمند راننده ارسال کرد. ردیابی وسیله نقلیه سرقت شده با GPS باعث آرامش خاطر می شود که مکان موتورسیکلت قابل ردیابی است (نیاز به کمک اجرای قانون دارد. در بازارهای منتخب موجود است).
 
• یادآوری‌ها و اعلان‌های خدمات: یادآوری‌هایی درباره الزامات خدمات خودروی آتی و سایر اعلان‌های مراقبت از خودرو از طریق برنامه H-D به راننده ارائه می‌شود.
 
دیوید تیلور، مدیر اجرایی استراتژی محصول و توسعه کسب و کار، شرکت سیستم‌های خودروی پاناسونیک آمریکا، گفت: «فناوری ما به ارائه سطح جدیدی از راحتی و آرامش برای موتورسواران کمک می‌کند. از وضعیت شارژ باتری گرفته تا ردیابی خودرو، سواران درک بهتری از وسیله نقلیه خود خواهند داشت و می‌توانند بر لذت بردن از سواری تمرکز کنند.
 
مارک مک آلیستر، معاون برنامه‌ریزی محصول و سبد محصولات، هارلی دیویدسون، گفت: «هارلی دیویدسون در برقی‌سازی موتورسیکلت‌ها پیشتاز است و ما از همکاری با پاناسونیک خودرو برای تحقق بخشیدن به آن هیجان‌زده هستیم». "تیم آنها دانش و انگیزه ایجاد یک محصول باورنکردنی را دارد تا به ما کمک کند مشتریان را به اطلاعات سواری آنها متصل کنیم."
 
Panasonic Automotive همچنین FICOSA و Cubic Telecom را در توسعه موتورسیکلت LiveWire™ گنجاند. FICOSA، همراه با پاناسونیک، TCU را برای نصب روی LiveWire™ و سایر موتورسیکلت ها طراحی و تولید می کند. Cubic Telecom، مستقر در دوبلین، اتصال داده سلولی 3G، 4G و LTE را در بیش از 50 کشور ارائه خواهد کرد. این شامل پلت فرم مورد نیاز برای مدیریت چرخه عمر eSIM نصب شده در TCU و راه اندازی سرویس است.
 
مدل LiveWire که عرضه می‌شود، یک موتورسیکلت الکتریکی هیجان‌انگیز است که مرزهای عملکرد، فناوری و طراحی را در دنیای موتور سیکلت جابجا می‌کند. این موتورسیکلت پریمیوم و با کارایی بالا برای پیشروی در دسته جدیدی طراحی شده است که هارلی دیویدسون قصد دارد مجموعه کاملی از وسایل نقلیه الکتریکی سبک تر، کوچکتر و حتی وسایل نقلیه الکتریکی با دسترسی بیشتر، ارائه کند.
 
 
اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/uk/corporate/news/articles/panasonic-automotive-connects-livewire-harley-davidsons-first-electric-motorcycle.html


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: همکاری پاناسونیک و موتورسیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون_فروش نصب تعمیر تخصصی محصولات پاناسونیک-فروش نصب تعمیر دوربین مداربسته پاناسونیک-سرویس و راه اندازی کولرگازی پاناسونیک-فروش نصب تعمیر اسپیلت پاناسونیک-فروش نصب تعمیر تلویزیون پاناسونیک-فروش نصب تعمیرات لوازم اداری پاناسونیک-تعمیر تخصصی تلفن رومیزی بیسیم سانترال پاناسونیک-فروش نصب تعمیر دستگاه ضبط و پخش پاناسونیک-تعمیر دوربین عکاسی پاناسونیک-پروژکتور لیزری پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین