تاریخ امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 971
بازدید دیروز: 1438
بازدید هفته: 971
بازدید ماه: 7413
بازدید کل: 6117673
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ --- ۲۰:۰۷ تعداد مشاهده: 71 بار
دسته خبر:
پاناسونیک پردازنده مرکزی جدید AT-KC200L1 از SDI به عنوان استاندارد پشتیبانی می کند و نرم افزار نسخه 1.7 برای مسیریابی هوشمند در دسترس است عنوان خبر:
پاناسونیک پردازنده مرکزی جدید AT-KC200L1 از SDI به عنوان استاندارد پشتیبانی می کند و نرم افزار نسخه 1.7 برای مسیریابی هوشمند در دسترس است خلاصه خبر:
Panasonic Entertainment & Communication پردازنده مرکزی جدید AT-KC200L1 از SDI به عنوان استاندارد پشتیبانی می کند و نرم افزار نسخه 1.7 برای مسیریابی هوشمند در دسترس است.
تعداد ورودی‌هایی که توسط KAIROS اداره می‌شود تقریباً افزایش یافته است.
 
پاناسونیک از پردازنده مرکزی جدید Kairos Core 200 AT-KC200L1 و نرم افزار نسخه 1.7 برای پلتفرم KAIROS IT/IP خبر داد. AT-KC200L1 که از SDI I/O به صورت استاندارد پشتیبانی می کند و عملکرد جدید مسیریابی هوشمند در نسخه 1.7، طیف وسیعی از تولید ویدیو، نه تنها پخش، رویدادها، ورزش، بلکه شرکت ها و بازارهای آموزشی را با بهبود کیفیت و بهره وری ویدیو با استفاده از KAIROS به مشتریان ارائه می دهد.


پاناسونیک پردازنده مرکزی جدید AT-KC200L1 از SDI به عنوان استاندارد پشتیبانی می کند و نرم افزار نسخه 1.7 برای مسیریابی هوشمند در دسترس است

Panasonic Entertainment & Communication پردازنده مرکزی جدید AT-KC200L1 از SDI به عنوان استاندارد پشتیبانی می کند و نرم افزار نسخه 1.7 برای مسیریابی هوشمند در دسترس است.

تعداد ورودی‌هایی که توسط KAIROS اداره می‌شود تقریباً افزایش یافته است
 
پاناسونیک از پردازنده مرکزی جدید Kairos Core 200 AT-KC200L1 و نرم افزار نسخه 1.7 برای پلتفرم KAIROS IT/IP خبر داد. AT-KC200L1 که از SDI I/O به صورت استاندارد پشتیبانی می کند و عملکرد جدید مسیریابی هوشمند در نسخه 1.7، طیف وسیعی از تولید ویدیو، نه تنها پخش، رویدادها، ورزش، بلکه شرکت ها و بازارهای آموزشی را با بهبود کیفیت و بهره وری ویدیو با استفاده از KAIROS به مشتریان ارائه می دهد.
 
AT-KC200L1 یک پردازنده مرکزی است که اساساً با عملکردهای مشابه نسل دوم Kairos Core 200 (AT-KC200) مجهز شده است و از 24 ورودی / 12 خروجی (FHD) به صورت استاندارد پشتیبانی می کند. بنابراین، KAIROS با تعداد نامحدودی از لایه ها به عنوان GPU و عملکرد CANVAS برای تولید فیلم بدون محدودیت و بدون وضوح و زاویه دید، عملکرد بصری و آسان با عملکردهای ماکرو و کنترل پنل متصل به IP و مقیاس پذیری بالا به دلیل نرم افزاری بودن این سیستم با استفاده از سیستم تولید ویدئو مبتنی بر SDI، تولید ویدئوی انعطاف‌پذیرتری را به مشتریان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تا 32 ورودی/16 خروجی (FHD) را می توان با نصب محصول اختیاری AT-KC20M1 SDI I/O Board پشتیبانی کرد.
به روز رسانی نرم افزار به نسخه 1.7، یک عملکرد جدید Smart Routing را فعال می کند. این عملکرد به طور خودکار هر ویدیوی ارسال شده روی سوئیچ شبکه را در صورت نیاز به KAIROS وارد می‌کند و به KAIROS اجازه می‌دهد تا به صورت مجازی تعداد بیشتری از منابع ورودی را مدیریت کند. به همین دلیل، دیگر نیازی به در نظر گرفتن محدودیت‌های پهنای باند ویدیویی که KAIROS می‌تواند به طور همزمان دریافت کند، وجود ندارد و باعث می‌شود که تولید ویدیو با استفاده از تعداد زیادی ورودی در KAIROS راحت‌تر شود.
 
از طریق پلتفرم KAIROS IT/IP، پاناسونیک تولید ویدئوی نامحدودی را برای همه مشتریانی که در تولید و توزیع ویدئو فعالیت می‌کنند، به‌ویژه مشتریانی که در صنایع پخش، ورزش و رویداد هستند، فراهم می‌کند.
 
 
■ طرح کلی محصول جدید
نام محصول: Kairos Core 200 (فریم اصلی)
شماره مدل: AT-KC200L1
تاریخ انتشار: ژوئن، 2024
 
 
جزئیات KAIROS نسخه 1.7
【محصولات سازگار】
-مین فریم: Kairos Core 2000 (AT-KC2000/2000S1)، Kairos Core 200 (AT-KC200/200L1)، Kairos Core 1000 (AT-KC1000)، Kairos Core 100 (AT-KC100)
-نرم افزار: Kairos Creator (AT-SFC10)، نرم افزار کنترل پنل لمسی (AT-SFTC10)، Kairos Core Manager (AT-SFCM10)
-کنترل پنل: کنترل پنل Kairos (AT-KC10C1, AT-KC10C2)
 
【برنامه ریزی برای در دسترس بودن】
2Q در CY2024

【توابع اصلی】
مسیریابی هوشمند
 
درباره پلت فرم IT/IP KAIROS
KAIROS یک پلت فرم تولید زنده است که به تیم شما امکان می دهد هم در استودیو و هم از راه دور با چندین ایستگاه کاری برای مشارکت کنندگان توزیع شده کار کند. گردش کار SDI و SMPTE ST 2110 باند پایه به راحتی همگرا می شود، I/O چابک، مسیریابی هوشمند و معماری باز مبتنی بر فناوری اطلاعات مقیاس پذیری سریعی را ارائه می دهد. KAIROS تا 4K HDR تصاویر رسا و با تأخیر کم را برای بهترین کیفیت تولید می کند. پردازش منحصربه‌فرد این پلتفرم به تعداد نامحدودی ME و کلید برای ترکیب‌بندی ویدیویی پیچیده اجازه می‌دهد، که از طریق یک رابط نرم‌افزاری قابل تنظیم با کنترل‌های کشیدن و رها کردن کنترل می‌شود که بلافاصله برای کاربران آشنا با سایر ابزارهای ایجاد رسانه دیجیتال قابل تشخیص است.
 

 ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: پلت فرم IT/IP KAIROS پاناسونیک-محصولات پاناسونیک-دوربین مداربسته پاناسونیک-فروش نصب تعمیر دوربین مداربسته پاناسونیک-تلفن بیسیم رومیزی سانترال پاناسونیک-تعمیر و نصب لوازم خانگی پاناسونیک-انواع کولرگازی سرمایشی گرمایشی پاناسونیک-تعمیر و راه اندازی کولرگازی پاناسونیک-اسپیلت پاناسونیک CS A12PKD-اسپیلت پاناسونیک CSCU RE18SKUA-تعمیر کندانسور اسپیلت پاناسونیک-انواع هواکش پاناسونیک-فروش نصب تعمیر تلویزیون پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین