تاریخ امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 814
بازدید دیروز: 1438
بازدید هفته: 814
بازدید ماه: 7256
بازدید کل: 6117516
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ --- ۱۹:۱۱ تعداد مشاهده: 73 بار
دسته خبر:
پاناسونیک ژنراتور سلول سوختی هیدروژن خالص 10 کیلوواتی را راه اندازی کرد عنوان خبر:
پاناسونیک ژنراتور سلول سوختی هیدروژن خالص 10 کیلوواتی را راه اندازی کرد خلاصه خبر:
پاناسونیک ژنراتور سلول سوختی هیدروژن خالص 10 کیلوواتی را راه اندازی کرد

 اتصالات متعدد اجازه خروجی بالاتر را می دهد،در حالی که عملکرد تنظیم خروجی برنامه های تولید برق انعطاف پذیر را امکان پذیر می کند.
نام محصول: ژنراتور پیل سوختی هیدروژن خالص "H2 KIBOU"
شماره مدل: FC-H99PGD1P

پاناسونیک ژنراتور سلول سوختی هیدروژن خالص 10 کیلوواتی را راه اندازی کرد

پاناسونیک ژنراتور سلول سوختی هیدروژن خالص 10 کیلوواتی را راه اندازی کرد

 اتصالات متعدد اجازه خروجی بالاتر را می دهد،در حالی که عملکرد تنظیم خروجی برنامه های تولید برق انعطاف پذیر را امکان پذیر می کند.
نام محصول: ژنراتور پیل سوختی هیدروژن خالص "H2 KIBOU"
شماره مدل: FC-H99PGD1P

 
پاناسونیک اعلام کرد که شرکت Electric Works آن یک ژنراتور سلول سوختی هیدروژن خالص جدید را راه اندازی خواهد کرد که از طریق واکنش شیمیایی بین هیدروژن و اکسیژن با خلوص بالا در هوا نیرو تولید می کند.
 
پاناسونیک یک ژنراتور پیل سوختی هیدروژن خالص PH1 از نوع 5 کیلووات (از نوع سه سیم تک فاز) را راه اندازی کرد. این شرکت اکنون یک محصول جدید PH3 (نوع DC) را برای بازارهای خارج از کشور عرضه خواهد کرد تا به طور کامل تجارت هیدروژن خود را در خارج از ژاپن گسترش دهد.
 
از آنجایی که PH3 راه اندازی می شود یک سیستم تولید همزمان است، می تواند حداکثر 10 کیلو وات برق DC تولید کند و تقریباً 8.2 کیلو وات گرما تولید کند که می تواند برای گرم کردن آب تا حدود 60 درجه سانتیگراد استفاده شود. این محصول برای خروجی برق DC به منظور پشتیبانی از ولتاژ برق در طیف گسترده ای از کشورها و مناطق طراحی شده است.
علاوه بر خروجی بالاتر با اتصال چندین واحد (حداکثر 250 ماژول)، توان خروجی را می توان تنظیم کرد * 1، که امکان فرمول بندی برنامه های تولید برق انعطاف پذیر را فراهم می کند.
علاوه بر این، نقاط دسترسی تعمیر و نگهداری در قسمت جلو قرار دارد و محصول به گونه ای طراحی شده است که در برابر دماهای سرد و همچنین ارتفاعات بالا مقاومت کند و این امکان را به مشتریانی با محیط های مختلف نصب ارائه دهد.
علاوه بر این، این محصول به راندمان الکتریکی 57٪ (DC، LHV)، راندمان بازیابی حرارت 47٪ (LHV) و بازده کلی 104٪ *2 2دست می یابد که به کاهش هزینه های جاری کمک می کند. دوره توقف تعمیرات اساسی 15 سال طراحی شده است تا از عمر عملیاتی طولانی اطمینان حاصل شود*3، که می تواند هزینه های چرخه عمر را کاهش دهد.
 
پاناسونیک، بر اساس دانش به دست آمده از طریق H2 KIBOU FIELD*4,5، مرکز نمایش راه حل های RE100 در ژاپن، قصد دارد نمایش های مشابهی را در کارخانه های خود در ولز و همچنین در آلمان انجام دهد.
 
پاناسونیک گزینه جدیدی را ارائه خواهد کرد، استفاده در مقیاس کامل از هیدروژن، به منظور گسترش معرفی انرژی های تجدیدپذیر بر اساس Panasonic GREEN IMPACT که توسط گروه فرموله شده است و به تحقق جامعه کربن زدایی کمک می کند.
 
*1: توان خروجی را می توان با افزایش 1 کیلو وات بین 4 کیلو وات تا 10 کیلو وات در هر ماژول تنظیم کرد.
*2: محصول جدید می تواند گرمای نهان تراکم را بازیابی کند. از آنجایی که نرخ بازیابی حرارت آن شامل گرمای نهان میعان می شود، بازده کل آن بیش از 100٪ است.
*3: عمر عملیاتی به برنامه تولید برق مشتری بستگی دارد. (هر کدام که برای اولین بار زمان برق رسانی 15 سال، ساعت تجمعی تولید برق 100000 ساعت و چرخه شروع و توقف تجمعی 4500 بار باشد)
*4: نشان‌های H2 KIBOU و H2 KIBOU به‌عنوان علائم تجاری Panasonic Corporation ثبت شده‌اند.
*5: در آوریل 2022، پاناسونیک در تاسیسات نمایش راه حل RE100 خود در ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد، که 100 درصد انرژی مورد استفاده کارخانه پیل سوختی خود را از منابع تجدید پذیر با استفاده از یک سیستم قدرت خودپایدار که ترکیبی از تولید از هر دو سوخت هیدروژن خالص است، تولید می کند. ژنراتورهای سلولی و ژنراتورهای فتوولتائیک. در نتیجه، عملکرد زیست محیطی بالا (نرخ کاهش خرید برق 98٪) به دست آمد. اگرچه هیدروژن از انرژی های تجدیدپذیر در طول نمایش استفاده نمی شود، هدف پاناسونیک برای دستیابی به RE100 با استفاده از هیدروژن مشتق شده از انرژی های تجدیدپذیر در آینده است.

 
<ویژگی های اصلی >

1. سیستم تولید همزمان با حداکثر 10 کیلووات توان خروجی DC
2. چندین ماژول 10 کیلوواتی را می توان متصل کرد. علاوه بر این، عملکرد تنظیم خروجی*2 برنامه‌های تولید برق انعطاف‌پذیرتری را امکان‌پذیر می‌سازد.
3. نصب بسیار انعطاف پذیر، پیشنهادات را به طیف وسیعی از مشتریان تسهیل می کند
4. راندمان بالا و چرخه عمر طولانی طراحی شده هزینه های کل را کاهش می دهد


<ویژگی های اصلی >
1. سیستم تولید همزمان با حداکثر 10 کیلووات توان خروجی DC
یک ژنراتور پیل سوختی هیدروژنی خالص PH3 می تواند حداکثر 10 کیلو وات توان DC و همچنین تقریباً 8.2 کیلووات گرما را از طریق یک واکنش شیمیایی بین هیدروژن و اکسیژن با خلوص بالا در هوا تولید کند. با اتصال مخزن آب گرم به محصول، گرمای تولید شده از پیل سوختی را می توان به آب گرم (تقریباً 60 درجه سانتیگراد) برای استفاده در کارخانه یا ساختمان تبدیل کرد.

2. چندین ماژول 10 کیلوواتی را می توان متصل کرد. علاوه بر این، عملکرد تنظیم خروجی*2 برنامه‌های تولید برق انعطاف‌پذیرتری را امکان‌پذیر می‌سازد.
با استفاده از برنامه اختصاصی PH3، توان خروجی را می توان با افزایش 1 کیلو وات بین 4 کیلو وات تا 10 کیلو وات در هر ماژول تنظیم کرد.
از آنجایی که تا 250 ژنراتور پیل سوختی هیدروژن خالص را می توان به هم متصل کرد، می توان طرح های تولید برق انعطاف پذیر را برای کارخانه ها و ساختمان هایی که انواع مختلفی از نوسانات تقاضا در آن ها انتظار می رود، تدوین کرد.

3. نصب بسیار انعطاف پذیر، پیشنهادات را به طیف وسیعی از مشتریان تسهیل می کند
PH3 را می توان حتی در فضاهای کوچک نصب کرد، زیرا نقاط دسترسی تعمیر و نگهداری در قسمت جلویی قرار دارند.
همچنین می توان آن را به طیف گسترده ای از مشتریان ارائه کرد زیرا در برابر سرما (حد پایین: 15- درجه سانتیگراد) و همچنین ارتفاع بالا (1000 متر) مقاوم است.
 
4. راندمان بالا و چرخه عمر طولانی طراحی شده هزینه های کل را کاهش می دهد
نرخ های راندمان بالا مانند راندمان الکتریکی 57٪ (DC، LHV)، راندمان بازیابی حرارت 47٪ (LHV) و راندمان کل 104٪ به دست آمده است. راندمان بالا منجر به کاهش مصرف هیدروژن می شود و به کاهش هزینه های جاری کمک می کند. دوره توقف تعمیرات اساسی 15 سال طراحی شده است تا از عمر عملیاتی طولانی اطمینان حاصل شود*4، که می تواند هزینه های چرخه عمر را کاهش دهد.
 
مشخصات فنی
PH3
(نوع DC)
 
نام محصول: ژنراتور پیل سوختی هیدروژن خالص "H2 KIBOU"
نوع پیل سوختی: پیل سوختی الکترولیت پلیمری (PEFC)
شماره مدل: FC-H99PGD1P
پنل طراحی: محصول اختیاری (فروش جداگانه)
پیکربندی: سیستم تولید همزمان (سیستم خنک کننده آب خارجی)
 
عملکرد پایه
خروجی: قدرت: حداکثر 10 کیلو وات، قابل تنظیم در افزایش 1 کیلو وات بین 4 تا 10 کیلو وات/ ولتاژ: DC 380-495 V (ولتاژ ثابت)
مصرف برق: در حین راه اندازی: 90±300 وات / پیشگیری از یخ زدگی: 583 W
بهره وری: تولید برق (DC): LHV: 57%, HHV: 48.1% / بازیابی حرارت: LHV: 47%, HHV: 39.7%
 
هیدروژن: مصرفNL/min ≈ 6 Nm3/h : 97.5 /     NL/min 103.7(حداکثر)
فشار عرضه: 20±50 کیلو پاسکال
 
گرمای اگزوز: خروجی: 8248 وات / دستگاه خنک کننده آب:تجهیزات خنک کننده آب مورد نیاز است (تدارکات خارجی) /حمایت از تولید همزمان: واحد ذخیره آب گرم (تهیه خارجی)
 
زمان:استارت آپ:30 ثانیه (تقریباً 40 ثانیه برای رسیدن به امتیاز) / تولید برق مستمر: 168 ساعت (7 روز)
 
ابعاد: واحد اصلی: W900 mm x D865 mm x H1,787 mm  - W900 mm x D898 mm x H1,787 mm  (با پنل طراحی)   / بسته بندی واحد اصلی: W957 mm x D966 mm x H1,917 mm
 
وزن:واحد اصلی هنگام خشک شدن: 340 کیلوگرم - 354 کیلوگرم (با پنل طراحی) / بسته بندی در صورت خشک شدن:360 کیلوگرم (یک پانل طراحی 18 کیلوگرم است)
 
کنترل: هنگامی که حداکثر 10 ماژول متصل است: برنامه PH3 (ارائه شده با PH3)- (برنامه PH3 در طول اتصال EMS مورد نیاز نیست) / هنگامی که حداکثر 250 ماژول متصل می شود (با PLC): برنامه PH3 (ارائه شده با PH3)- (برنامه PH3 در طول اتصال EMS مورد نیاز نیست)
 
شرایط نصب:حداکثر ارتفاع برای نصب: 1000 متر/ فضای نگهداری:تعمیر و نگهداری جلو: 600 میلی متر، سایر: 10 میلی متر  / دمای محیط نصب: 15- تا 40 درجه سانتیگراد
 
نگهداری:تعمیر و نگهداری دوره ای: بسته به ساعات تجمعی تولید برق مورد نیاز است/ تعمیرات اساسی :زمان انرژی دهی 15 سال- ساعت تجمعی تولید برق H 100000 - چرخه شروع و توقف تجمعی 4500 بار
 

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: ژنراتور سلول سوختی هیدروژن خالص پاناسونیک-باطری تلفن پاناسونیک-باطری دوربین پاناسونیک-دوربین مداربسته پاناسونیک- فروش نصب تعمیردوربین مداربسته پاناسونیک-ویدئوپروژکتور پاناسونیک-تعمیرتخصصی ویدئوپروژکتور پاناسونیک-کولرگازی پاناسونیک-تعمیر اسپیلت پاناسونیک-سرویس و راه اندازی کولرگازی پاناسونیک-سرویس اسپیلت پاناسونیک-تعمیرکندانسور کولرگازی پاناسونیک-لوازم خانگی پاناسونیک-فروشگاه پاناسونیک-نمایندگی پاناسونیک-محصولات پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین