تاریخ امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 786
بازدید دیروز: 1438
بازدید هفته: 786
بازدید ماه: 7228
بازدید کل: 6117488
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ --- ۲۲:۳۶ تعداد مشاهده: 81 بار
دسته خبر:
پاناسونیک و پمپ های حرارتی تجاری هوا به آب با استفاده از مبردهای طبیعی عنوان خبر:
پاناسونیک و پمپ های حرارتی تجاری هوا به آب با استفاده از مبردهای طبیعی خلاصه خبر:
شرکت پاناسونیک اعلام کرد که شرکت تهویه مطبوع و گرمایش (HVAC) سه مدل جدید پمپ حرارتی تجاری هوا به آب (A2W) با استفاده از مبردهای طبیعی سازگار با محیط زیست عرضه خواهد کرد. برای واحدهای چندمسکونی، فروشگاه‌ها، دفاتر، و سایر املاک تجاری سبک. آنها از طرح‌های جمع و جور استفاده می‌کنند که در بالاترین سطح صنعت هستند و به مجموعه مدل‌های ما برای خانه‌های مستقل می‌پیوندند تا طیف وسیع‌تری از نیازهای مشتریان را برآورده کنند.

پاناسونیک و پمپ های حرارتی تجاری هوا به آب با استفاده از مبردهای طبیعی

پاناسونیک و پمپ های حرارتی تجاری هوا به آب با استفاده از مبردهای طبیعی 

پاناسونیک پمپ های حرارتی تجاری هوا به آب را با استفاده از مبردهای طبیعی آزاد می کند
- برای واحدهای چند مسکونی و املاک تجاری سبک
- طراحی فشرده در بالاترین سطح صنعت
 
شرکت پاناسونیک اعلام کرد که شرکت تهویه مطبوع و گرمایش (HVAC) سه مدل جدید پمپ حرارتی تجاری هوا به آب (A2W) با استفاده از مبردهای طبیعی سازگار با محیط زیست عرضه خواهد کرد. برای واحدهای چندمسکونی، فروشگاه‌ها، دفاتر، و سایر املاک تجاری سبک. آنها از طرح‌های جمع و جور استفاده می‌کنند که در بالاترین سطح صنعت هستند و به مجموعه مدل‌های ما برای خانه‌های مستقل می‌پیوندند تا طیف وسیع‌تری از نیازهای مشتریان را برآورده کنند.
 
A2W یک سیستم گرمایشی است که گرمای هوا را برای ایجاد آب گرم برای استفاده در ساختمان ها جذب می کند. با انتشار کمتر CO2 در مقایسه با بخاری های مصرف کننده سوخت فسیلی، اثرات زیست محیطی را به حداقل می رساند و تقاضا را در اروپا افزایش می دهد. رشد تا کنون بر خانه ها متمرکز بوده است و انتظار می رود با اضافه شدن واحدهای چند مسکونی و املاک تجاری سبک، تقاضا افزایش یابد.
 
تأثیر گرمایش جهانی هیدروفلوروکربن‌ها (HFCs)1 که به عنوان مبردهای تهویه مطبوع، A2W و تجهیزات مشابه استفاده می‌شوند، منجر به این شد که آنها برای تولید و مصرف تدریجی تحت پروتکل مونترال 2 (اصلاحیه کیگالی) در اکتبر 2016 تعیین شوند که به اجرا درآمد.
 
پاناسونیک فروش اروپایی Aquarea خود را در سال 2008 آغاز کرد، یک سیستم A2W مسکونی که بر اساس فن‌آوری‌های صرفه‌جویی در انرژی انباشته شده از طریق Eco Cute و تهویه مطبوع توسعه یافته است. ویژگی های کلیدی آن عبارتند از عملکرد گرمایش آن که گرما را حتی در مناطق سرد حفظ می کند3 و قابلیت استفاده از آن برای خنک سازی در مناطق گرمتر. خدمات نظارت از راه دور از طریق ابر ارائه می شود. در می 2023 پاناسونیک اولین تولید کننده ژاپنی بود که محصولاتی را با استفاده از مبردهای طبیعی عرضه کرد.
 
این شرکت تجارت تجاری تهویه مطبوع هیدرونیک شرکت بزرگ سوئدی تولید کننده تجهیزات تهویه مطبوع و کیفیت هوا Systemair AB (از این پس Systemair نامیده می شود) را در پایان فوریه 2023 خریداری کرد. Systemair پیشرفت چشمگیری در فناوری زیست محیطی مانند استفاده از مبردهای طبیعی در محل فلوئوروکربن ها مانند هیدروفلوئوروکربن ها (HFCs) داشته است.
 
پاناسونیک فناوری تهویه مطبوع پیشرفته خود را با فناوری محیطی Systemair ترکیب کرد تا محصولات جدید A2W با ظرفیت گرمایش قدرتمند ایجاد کند.
 
ویژگی های کلیدی محصولات جدید به شرح زیر است:
 
1. مجموعه ای از محصولات با ظرفیت گرمایش قدرتمند برای واحدهای چند مسکونی و دارایی های تجاری سبک
خط تولید ما تاکنون شامل مدل‌هایی با شش سطح ظرفیت گرمایشی از 3 تا 16 کیلووات بود، بنابراین آخرین افزوده‌ها جهش قابل توجهی را تا 20، 25 و 30 کیلووات نشان می‌دهند. آنها را می توان در واحدهای چند مسکونی، فروشگاه ها، دفاتر، و سایر املاک تجاری سبک برای رفع نیازهای مشتریان نصب کرد.
 
2. اولین سازنده ژاپنی که از مبردهای طبیعی با اثر گلخانه ای بسیار کم برای A2W در واحدهای چند مسکونی و دارایی های تجاری سبک استفاده کرد.
تا به حال مبرد R32 HFC جریان اصلی برای A2W در واحدهای چند سکونتی و دارایی های تجاری سبک بوده است، اما پاناسونیک اولین سازنده ژاپنی است که R290، یک مبرد طبیعی با اثر گلخانه ای بسیار کم را به کار می گیرد. پاناسونیک قصد دارد خط تولید خود را در آینده گسترش دهد.

3. اتخاذ موفقیت آمیز طراحی فشرده در بالاترین سطح صنعت، امکان نصب در فضاهای کوچک
مدل های جدید طراحی فشرده ای دارند که آنها را در بالاترین سطح در صنعت قرار می دهد و تقریباً 30 درصد از اندازه A2W فعلی را برای خانه ها کاهش می دهد.4 آنها را می توان حتی در مکان هایی با فضای محدود نصب کرد.
 
پاناسونیک در تلاش است تا فضاهایی را ایجاد کند که حضور در آنها خوشایند باشد و در عین حال از محیط جهانی آگاهی کامل داشته باشد و از حداکثر توانایی های تکنولوژیکی و تولیدی خود و همچنین دانش خود در مورد زندگی مردم که در طول چندین سال فعالیت تجاری خود اصلاح شده است استفاده کند.
 
 
1. HFCها (مانند R410A) جایگزینی برای CFCها هستند اما خود اثر گلخانه ای بالایی نیز دارند.
2. یک توافقنامه زیست محیطی با هدف حفاظت از لایه اوزون. هدف آن کاهش تولید و مصرف موادی است که ممکن است لایه اوزون را از بین ببرد. برای کاهش مصرف این مواد یک برنامه زمانبندی مشخص دارد.
3. برای مدل های مجهز به فناوری T-CAP اختصاصی پاناسونیک. 
4. محل نصب یکی از مدل های 30 کیلوواتی A2W پاناسونیک در مقایسه با دو مدل سری J (16 کیلووات) آن.


 
ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: پمپ حرارتی پاناسونیک-سیستم های تهویه مطبوع پاناسونیک-کولرگازی سرمایشی پاناسونیک-اسپیلت خنک کننده پاناسونیک-کولرگازی سرمایشی گرمایشی پاناسونیک-تعمیرتخصصی کولرگازی پاناسونیک-تعمیرکندانسور اسپیلت پاناسونیک-تعمیر اواپراتور کولرگاری پاناسونیک-قطعه خنک کننده گاز مبرد اسپیلت پاناسونیک-تعمیر موتور کولرگازی پاناسونیک-قطعات یدکی اسپیلت پاناسونیک-فروش نصب تعمیر کولرگازی پاناسونیک-تعمیر فیوز حرارتی اسپیلت پاناسونیک-تعمیرتخصصی خازن کولرگازی پاناسونیک-محصولات پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین