راهاندازی برنامه Smart Care پاناسونیک، اولین پشتیبانی ضمانتنامه درونبرنامهای بدون کاغذ
پاناسونیک در اولین کنفرانس آنلاین
CS خود با مضمون "
CX تا
DX " نقشه راه دیجیتالیسازی را برای خدمات مشتری ارائه میکند
.
این برند با راهاندازی برنامه
Smart Care که اولین پشتیبانی ضمانتنامه درونبرنامهای بدون کاغذ در مناطق را دارد، دوباره بر دیجیتالیسازی فعالیتهای خدمات مشتری تمرکز میکند.
پاناسونیک، برند پیشرو لوازم الکترونیکی مصرفی، میزبان اولین کنفرانس آنلاین بخش خدمات مشتریان خود بود که آینده دیجیتالی جدیدی را برای بخش مصرف کننده این برند در منطقه تعریف کرد. پاناسونیک با حفظ برنامه های دیجیتالی خود و موضوع کنفرانس
CX از طریق
DX (افزایش تجربه مشتری از طریق تعالی دیجیتال)، راه اندازی دو پلت فرم دیجیتال ضروری را اعلام کرد که فرآیند خدمات را ساده می کند و مستندات محصول نظارتی را یکپارچه می کند.
در این کنفرانس بیش از 150 شریک خدمات و توزیع حضور داشتند و بر ارائه خدمات مراقبت 5 ستاره به مشتریان منطقه تأکید کردند که فراتر از انتظارات آنها از طریق خدماتی است که به راحتی در دسترس آنها باشد. پاناسونیک با پیاده سازی جدیدترین فناوری ها برای بهبود فرآیندهای تولید، کیفیت محصول، تجربه خدمات مشتری و تحویل، وارد عصر جدیدی از دیجیتالی شدن می شود. این شرکت در ادامه تلاش خود در همین راستا، اپلیکیشن
Smart Care را معرفی کرد که همراه با گارانتی الکترونیکی (بدون کاغذ) ثبت نام و سامانه مطالبات، برای اولین بار در منطقه است.
به گفته پاناسونیک، پلتفرم دیجیتال برای اطمینان از بهترین تجربه خدمات مشتری و افزایش تعامل با فروشندگان، خرده فروشان و مشتریان توسعه یافته است. برنامه
Smart Care به مشتریان، فروشندگان، و مراکز خدمات اجازه میدهد تا تمام امور مربوط به خدمات و ادعاهای گارانتی را به صورت یکپارچه در میان بگذارند.
اپلیکیشن
Smart Care کاربرپسند با دستگاه های اندروید و
iOS سازگار است. با جستجوی «
Panasonic Smart Care» میتوانید آن را رایگان از فروشگاه برنامه/بازی دانلود کنید. این پنجره یک مرحله ای برای هر کسی است که می تواند گارانتی محصول و درخواست خدمات پاناسونیک خود را مدیریت کند که در دسترس است. مشتریان نیازی به نگه داشتن فاکتور خرید یا کارت گارانتی ندارند. با ثبت آنلاین یک محصول، برای اولین بار در منطقه، از پشتیبانی گارانتی بدون کاغذ برخوردار خواهند شد.
ویژگیهای برجسته این برنامه به مشتریان امکان میدهد از وضعیت گارانتی محصول مطلع شوند، خدمات را درخواست و پیگیری کنند، نزدیکترین مراکز خدمات را بیابند، از کمک هوشمند استفاده کنند و یادآوریها و هشدارهای به موقع برای انقضای گارانتی دریافت کنند. پاناسونیک بیشتر برنامه را با ویژگیهای اضافی بر اساس نظرات کاربران بهروزرسانی میکند تا انتظارات مشتری را برآورده کند و فراتر از آن باشد. این برند همچنین سیستم مدیریت انطباق محصول خود را راه اندازی کرد، یک پلت فرم آنلاین
B2B برای یکپارچه سازی دیجیتالی تمام اسناد مقررات فنی، برای اطمینان از رعایت مقررات مربوط به محصول در سطح کشور، یادآوری خودکار به موقع برای تمدید گواهی ها و موارد دیگر.
هیرویوکی شیبوتانی، مدیر عامل
PMMAF، خطاب به بیش از 150 شریک خدماتی و توزیعی در کنفرانس گفت: «من قویاً معتقدم که خدمات عامل اصلی تمایز است زیرا تضمین می کند که ارتباط خوبی با مشتریان ما برای مدت طولانی تری، بسیار پس از فروش محصولات، تضمین شود. به همین دلیل است که اعلام راهاندازی این دو سیستم دیجیتال مهم من را بسیار خوشحال میکند، که دسترسی همه شرکای ما به اطلاعات خدمات و پشتیبانی را آسانتر میکند و به خدمات بهتر به مشتریانمان کمک میکند.»
"با همگام شدن با وضعیت عادی جدید، جایی که دیجیتال راه حل است، هدف ما افزایش تجربه مشتری از طریق برتری دیجیتال است. این همان چیزی است که "
CX through DX" مخفف آن است و به وضوح تمرکز اصلی خدمات مشتری ما در سال مالی 2021 را بیان می کند. ما میخواهیم استفاده مشتریان از خدمات ایمنی خانهشان را آسانتر کنیم و شرکای خود را قادر به برقراری ارتباط یکپارچه برای ارائه سریعترین خدمات کنیم. آقای شیبوتانی افزود: ما از طریق خدمات مراقبت از ستاره 5 ستاره که فراتر از انتظار است، به مشتریان با ارزش خود برتری ارائه می دهیم.
پاناسونیک پیشرو جهانی در تجارت لوازم الکترونیکی مصرفی است که هدف آن بهبود زندگی روزمره مشتریان از هر نظر است. ما با تبدیل شدن به اولین برندی که پلتفرم دیجیتالی را برای پشتیبانی خدمات و گارانتی معرفی می کند، به نقطه عطف دیگری دست یافته ایم. با کمک این برنامه، ما قادر خواهیم بود تمام فعالیت های مربوط به خدمات را بین مشتریان، شرکای خرده فروشی و مراکز خدمات در پاکستان و بعداً کل منطقه
MEA به طور بی عیب و نقص یکپارچه کنیم. آنتونی پیتر - مدیر بخش خدمات مشتری
(CSD) PMMAF اظهار داشت: با برنامه
Smart Care و سیستم انطباق محصول، هدف ما ساده کردن روند خدمات و اطمینان از بهترین تجربه مشتری، و همچنین تعامل سازنده با فروشندگان، خرده فروشان و شرکای خدمات است.
اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/mea/en/corporate/news/articles/panasonic-lays-digitization-roadmap-for-customer-service-at-its-first-ever-online-cs-conference-themed-cx-through-dx.html