تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 512
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 3160
بازدید ماه: 17229
بازدید کل: 5971352
تاریخ انتشار خبر: پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ --- ۱۴:۰۳ تعداد مشاهده: 35 بار
دسته خبر:
قرارداد اتحاد تجاری پاناسونیک و tado° عنوان خبر:
قرارداد اتحاد تجاری پاناسونیک و tado° خلاصه خبر:
پاناسونیک و tado°، یک شرکت آلمانی راه حل کنترل انرژی، قرارداد اتحاد تجاری را امضا کردند

- ترویج صرفه جویی در انرژی و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر
- توسعه مشترک نرم افزار A2W


شرکت پاناسونیک اعلام کرد که شرکت تهویه مطبوع و گرمایش آن یک اتحاد تجاری با tado°، یک شرکت آلمانی راه حل کنترل انرژی، برای توسعه نرم افزار پمپ های حرارتی هوا به آب (A2W) پاناسونیک  و برای پیشنهادات و فروش محصولات و خدمات دو شرکت خواهند داشت. از طریق این قرارداد، پاناسونیک کارایی عملیات A2W را افزایش می دهد، به مشتریان در کاهش هزینه های انرژی کمک می کند و کربن زدایی را ترویج می کند.

قرارداد اتحاد تجاری پاناسونیک و tado°

پاناسونیک و tado°، یک شرکت آلمانی راه حل کنترل انرژی، قرارداد اتحاد تجاری را امضا کردند

- ترویج صرفه جویی در انرژی و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر
- توسعه مشترک نرم افزار A2W


شرکت پاناسونیک اعلام کرد که شرکت تهویه مطبوع و گرمایش آن یک اتحاد تجاری با tado°، یک شرکت آلمانی راه حل کنترل انرژی، برای توسعه نرم افزار پمپ های حرارتی هوا به آب (A2W) پاناسونیک  و برای پیشنهادات و فروش محصولات و خدمات دو شرکت خواهند داشت. از طریق این قرارداد، پاناسونیک کارایی عملیات A2W را افزایش می دهد، به مشتریان در کاهش هزینه های انرژی کمک می کند و کربن زدایی را ترویج می کند.
 
اروپا علاقه زیادی به حفاظت از محیط زیست و اقدامات علیه تغییرات آب و هوایی دارد که منجر به تمرکز بیشتر بر اقدامات صرفه جویی در انرژی و مدیریت انرژی می شود. A2W که فضاهای داخلی را با گردش آب گرم تولید شده از طریق جمع آوری گرمای اتمسفر گرم می کند، نسبت به تجهیزات گرمایشی که از سوخت های فسیلی استفاده می کنند، قادر به تولید گازهای گلخانه ای کمتری است. تقاضا برای A2W به دلیل مزایای بار زیست محیطی کم آن در حال رشد است.
 
در سال 2008، پاناسونیک فروش Aquarea را راه اندازی کرد، یک سیستم A2W مسکونی که بر اساس فناوری های صرفه جویی در انرژی انباشته شده از طریق Eco Cute و تهویه مطبوع توسعه یافته است. Aquarea می تواند عملکرد گرمایش را در آب و هوای سرد حفظ کند و برای سرمایش در آب و هوای گرم مناسب است. این شرکت تلاش هایی را برای گسترش خط تولید خود انجام داده است و اولین سازنده ژاپنی بود که محصولاتی را با استفاده از مبرد طبیعی در می 2023 منتشر کرد.
 
شریک اتحاد پاناسونیک tado° یک شرکت راه حل کنترل انرژی پیشرو در صنعت است که در سال 2011 در مونیخ آلمان تأسیس شد. این ترموستات های هوشمند را برای اتصال تجهیزات تهویه مطبوع از جمله وسایل گرمایشی به اینترنت تولید و به فروش می رساند و خدماتی را ارائه می دهد که امکان کنترل از راه دور را فراهم می کند. برنامه های موبایل و حمایت از کاهش مصرف انرژی. اتصال ترموستات های هوشمند این شرکت به واحدهای گرمایش و سرمایش داخلی مانند رادیاتورها، تنظیم دما از راه دور، نظارت بر شرایط استفاده و کارکرد موثر تجهیزات در طیف وسیعی از شرایط مختلف، از جمله آب و هوا و الگوهای استفاده از تجهیزات را ممکن می سازد. tado° همچنین نیروی برق تولید شده از انرژی های تجدیدپذیر را می فروشد. این شرکت همزمان با تشویق مشتریان به استفاده از برق در ساعات کم مصرف، راه حل هایی را برای کاهش هزینه انرژی ارائه می کند.
 
بر اساس اتحاد تجاری، پاناسونیک A2W خود را به ترموستات هوشمند tado° متصل می کند تا کنترل از راه دور واحدهای داخلی مانند رادیاتورها، علاوه بر واحد اصلی A2W در خارج از منزل نصب شود. این شرکت همچنین می‌تواند خدماتی را ارائه دهد که عملیات گرمایش و سرمایش بهینه را از طریق یادگیری ماشینی بر اساس پیش‌بینی آب و هوا و الگوهای استفاده مشتریان امکان پذیر می‌سازد. پاناسونیک به مشتریان کمک می‌کند تا هزینه‌های انرژی خود را کاهش دهند و با ترویج پیشنهادهایی برای کارکرد تجهیزات با استفاده از انرژی الکتریکی تولید شده از انرژی‌های تجدیدپذیر با نرخ‌های مقرون به صرفه‌تر، به کربن زدایی کمک کند.
 
پاناسونیک قصد دارد تا پایان سال جاری در آلمان و ایتالیا راه حل هایی را ارائه دهد که ترکیبی از A2W و خدمات ارائه شده توسط tado° باشد و همچنین راه حل هایی را ارائه دهد که توسعه مشترک نرم افزار اختصاص داده شده به A2W خود را در نظر می گیرد که در آینده صرفه جویی بیشتر انرژی را ممکن می کند.
 
رئیس شرکت تهویه مطبوع و گرمایش، اظهار داشت که آنها از طریق اتحاد تجاری به ایجاد تعادل بین سبک زندگی راحت و محیط جهانی پایدار کمک خواهند کرد و ابتکارات GREEN IMPACT پاناسونیک را در گروه پاناسونیک تسریع خواهند کرد.
 
کریستین دیلمان، بنیانگذار tado°، اظهار داشت: "من از همکاری ما با پاناسونیک، یک شرکت معتبر با سهم بازار پیشرو در صنعت A2W اروپا خوشحالم. من مطمئن هستم که همکاری بین دو شرکت گام مهمی خواهد بود. در راستای تحقق ماموریت شرکت های ما برای تسریع انتقال به انرژی سبز در اروپا."
 
پاناسونیک به تلاش خود برای ایجاد فضاهای راحت و سازگار با محیط زیست ادامه خواهد داد.
 
1 مدل مجهز به فناوری منحصر به فرد T-CAP پاناسونیک
2 سیستمی به نام «تعرفه پویا» که قیمت برق را در زمان واقعی در پاسخ به تغییرات در تعادل بین عرضه و تقاضا تغییر می‌دهد.


اطلاعات بیشتر:
https://news.panasonic.com/global/press/en240314-4


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: سیستم های تهویه مطبوع پاناسونیک-تعمیرات تخصصی کمپرسور اسپیلت پاناسونیک-انواع سیستم اسپیلت پاناسونیک-پنکه پاناسونیک-کمپرسور پاناسونیک-نصب و تعمیرحرفه ای اسپیلت پاناسونیک-تعمیرانواع کمپرسور پاناسونیک-تعمیر انواع پنکه های سقفی و غیر سقفی پاناسونیک-کولر اسپیلت پاناسونیک-کولر گازی پاناسونیک-تعمیرات تخصصی موتور اسپیلت پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین