تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 2732
بازدید ماه: 16801
بازدید کل: 5970924
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ --- ۲۱:۱۳ تعداد مشاهده: 47 بار
دسته خبر:
تأثیرسبز پاناسونیک عنوان خبر:
تأثیرسبز پاناسونیک خلاصه خبر:
Panasonic GREEN IMPACT  پایداری زیست محیطی، تأثیر خالص آب و هوا را در نظر می گیرد
این برند در راستای تعهد خود به تاثیر خالص آب و هوا و رسیدن به چشم انداز محیطی 2050 پاناسونیک، ابتکار عمل PANASONIC GREEN IMPACT را با هدف کمک به کاهش انتشار CO2 در سطح جامعه با تغییر مشتریان به محصولات صرفه جویی در انرژی اعلام کرده است. ارائه راه حل های صرفه جویی در انرژی و فناوری های انرژی سبز برای مشتریان B2B/B2G.


تأثیرسبز پاناسونیک

Panasonic GREEN IMPACT  پایداری زیست محیطی، تأثیر خالص آب و هوا را در نظر می گیرد

در سال 2021، انتشار جهانی CO2 نزدیک به 5 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت
 
این برند در راستای تعهد خود به تاثیر خالص آب و هوا و رسیدن به چشم انداز محیطی 2050 پاناسونیک، ابتکار عمل PANASONIC GREEN IMPACT را با هدف کمک به کاهش انتشار CO2 در سطح جامعه با تغییر مشتریان به محصولات صرفه جویی در انرژی اعلام کرده است. ارائه راه حل های صرفه جویی در انرژی و فناوری های انرژی سبز برای مشتریان B2B/B2G.
 
تغییر اقلیم یک موضوع تعیین کننده است که نیاز به اقدام فوری برای کمک به ساختن آینده ای پایدارتر و فراگیر دارد. در حالی که ممکن است به نظر برسد که این ضربه یک سوختگی آهسته است و یک اثر مستقیم که به ندرت احساس می شود، تغییرات آب و هوایی همچنان یک تهدید جدی است که می تواند زندگی را بر روی زمین به خطر بیندازد. در واقع، انتشار CO2 همچنان در حال افزایش است. در سال 2021، انتشار جهانی تقریباً 5 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت. بر اساس گزارشی که توسط Nature Reviews Earth & Environment منتشر شده است، جهان در حال حاضر 66 درصد احتمال دارد که در یک دهه آینده از 1.5 درجه سانتیگراد گرمایش جهانی نسبت به سطوح پیش از صنعتی شدن فراتر رود.
 
ابتکار عملGREEN IMPACT  پاناسونیک

ما به عنوان پاناسونیک اکنون بر روی دستیابی به انتشار جهانی CO2 خالص تا سال 2030 در کل فعالیت های تجاری خود متمرکز شده ایم. در سرتاسر جهان تخمین زده می‌شود که بیش از ۱ میلیارد مشتری که از محصولات پاناسونیک استفاده می‌کنند، بر اساس ارقام مصرف برق، روزانه ۸۶ میلیون تن CO2 تولید می‌کنند. این مقدار تقریباً 110 میلیون تن انتشار CO2 در کل زنجیره ارزش ما است، عددی که معادل حدود 1٪ از کل انتشارات ناشی از مصرف جهانی برق است. بنابراین، این وظیفه پاناسونیک است که این انتشارات را کاهش دهد زیرا آنها تأثیر زیادی بر سیاره ما دارند. خط مشی GREEN IMPACT پاناسونیک را در آینده بهتر خواهد کرد و بنابراین به ما کمک می کند آینده ای پایدارتر برای نسل های آینده داشته باشیم.
کارخانه های پاناسونیک واقع در نقاط مختلف جهان از انرژی های تجدید پذیر برای برق استفاده می کنند و دارای وسایل کم مصرف و روشنایی هوشمند و سیستم HVAC هستند. در همین حال، در مناطقی مانند خاورمیانه، که این برند امکانات تولیدی ندارد، همچنان به ارائه محصولات کم مصرف انرژی ادامه می دهد که به کاهش تاثیر مشتریان پاناسونیک کمک می کند.
 
ما به کار خود برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از استفاده از محصولات خود با توسعه و ارائه فناوری ها و راه حل های جدید برای افزایش کارایی برای مشتریان خود در بخش های تجاری و دولتی ادامه داده و گسترش خواهیم داد. شیبوتانی افزود: با تقویت تلاش‌های خود در این زمینه‌ها، هدف ما تسریع روند گذار جامعه به انرژی پاک است.
 
تا سال 2050، گروه پاناسونیک قصد دارد تأثیری ایجاد کند که انتشار CO2 را بیش از 300 میلیون تن * 1 یا حدود 1٪ از کل انتشار جهانی فعلی * 2 کاهش دهد.
 
*1300 میلیون تن با فاکتورهای انتشار 2020 محاسبه شده است
* 2 33.6 میلیارد تن انتشار CO2 مرتبط با انرژی در سال 2019 (منبع: IEA)
 
کمک به "انقلاب جهانی انرژی"

در کشورهای سرتاسر جهان، اکنون شاهد تلاش‌هایی برای تسریع در تغییر انرژی‌های تجدیدپذیر در برق شبکه هستیم. این امر باعث ایجاد جنبشی، از جمله در میان مصرف کنندگان انرژی، برای ترویج "برق شدن" - فرآیند جایگزینی تجهیزاتی که سوخت های فسیلی را می سوزاند با تجهیزات الکتریکی - شرکت پاناسونیک را برانگیخت تا از این فرصت برای پیشبرد تلاش های خود در زمینه های مختلف استفاده کند.

باتری های لیتیوم یونی برای وسایل نقلیه الکتریکی

برای دستیابی به یک جامعه بی‌کربن، محبوبیت وسایل نقلیه دوستدار محیط‌زیست حیاتی است. پاناسونیک از فناوری باتری و دانش تولید خود که طی سالیان متمادی پرورش یافته است، برای تقویت رقابت خود (در ظرفیت باتری، هزینه و قابلیت عرضه) در توسعه و تولید انبوه بسته‌های باتری لیتیوم یون برای خودروهای الکتریکی (EV) استفاده می‌کند. به عنوان مثال، مجموعه سلولی 4680 استوانه‌ای و با ظرفیت بالا را در نظر بگیرید تا به جریان اصلی تبدیل شود: پاناسونیک در حالی که به بهبود نقاط قوت باتری‌های خود که شامل کیفیت بالا و ایمنی بالا می‌شود، ادامه می‌دهد، هدف پاناسونیک این است که صنعت را در رقابت هزینه از طریق پیشرفت‌های بهره‌وری ثابت پیش ببرد. .
 
تقویت رقابت پذیری برای تکامل و گسترش وسایل نقلیه الکتریکی بسیار مهم است. همراه با پیشرفت‌ها در ابتکارات ذکر شده در زیر برای استفاده مجدد و بازیافت، ما تلاش‌های جامعی برای کاهش بار زیست‌محیطی انجام خواهیم داد.
 
راه حل های RE100

راه حل های RE100 ابتکار پاناسونیک برای مصرف انرژی در کل عملیات خود با 100٪ انرژی تجدیدپذیر تولید شده در داخل با استفاده از فناوری های ترکیبی سلول های سوختی هیدروژنی خالص، سلول های خورشیدی و باتری های ذخیره سازی است. یک اثبات مفهومی در آوریل 2022 در کارخانه پیل سوختی در کوساتسو، استان شیگا آغاز شد. پاناسونیک مسیرهای جدیدی را برای گسترش انرژی های تجدیدپذیر از طریق استفاده در مقیاس کامل از هیدروژن ایجاد خواهد کرد.
 
بخاری آب گرم پمپ حرارتی "Aquarea"

آبگرمکن پاناسونیک Aquarea با پمپ حرارتی داخلی که اکنون در بازار اروپا موجود است، گرمای جذب شده توسط یک پمپ حرارتی را از هوای محیط برای تولید آب گرم با حداقل قدرت و با انتشار CO2 بسیار کمتر نسبت به بخاری های معمولی با سوخت فسیلی منتقل می کند. علاوه بر افزایش استفاده از انرژی از منابع تجدیدپذیر، برق‌سازی با ذخیره‌سازی انرژی تجدیدپذیر گاهی غیرقابل اعتماد به عنوان آب گرم، تغییر زمان انرژی را ممکن می‌سازد، در نتیجه بار روی شبکه برق را محدود می‌کند و به گسترش سریع‌تر انرژی‌های تجدیدپذیر کمک می‌کند.
 
کمک به یک جامعه دایره ای

همچنین، برای حل مسائل زیست محیطی زمین، تلاش برای ایجاد یک جامعه دایره ای حیاتی است. ابتکارات پاناسونیک به مصرف منابع طبیعی وابسته نیست. پاناسونیک بر اساس مفهوم اقتصاد دایره ای برای رشد پایدار در حال تلاش برای کاهش انتشار CO2 در طول چرخه عمر محصول است.

بازیافت رزین از لوازم خانگی

برای استفاده بهینه از رزین موجود در بسیاری از لوازم خانگی، پاناسونیک در حال گسترش کاربردهای رزین بازیافت شده از لوازم خانگی منسوخ شده است. فناوری انحصاری پاناسونیک امکان طبقه بندی و جمع آوری سریع سه نوع رزین را به شکل بسیار خالص می دهد. رزین بازیابی شده از طریق این فرآیند به عنوان بخشی از محصولات جدید دوباره متولد می شود. پاناسونیک در حال تلاش برای توسعه فناوری‌هایی برای جمع‌آوری و بازیافت کارآمد این نوع منابع است، در حالی که سرمایه‌گذاری منابع در مرحله تولید را به حداقل می‌رساند و کیفیت را در هر فرآیند در چرخه منابع بهبود می‌بخشد.
 
مدل بازیافت مواد باتری

همانطور که قبلاً ذکر شد، پاناسونیک در حال تلاش برای تقویت رقابت در تجارت باتری لیتیوم یون EV خود است که همچنین با تحقق یک جامعه دایره ای مرتبط است. ما در حال تقویت استفاده مجدد از منابع نه تنها از طریق جمع آوری و بازیافت باتری ها بر اساس قوانین هر کشور و منطقه هستیم، بلکه از طریق بازیابی تلفات در مرحله تولید و محصولات متوقف شده نیز در حال تقویت هستیم.
 
علاوه بر این، پاناسونیک علاوه بر تلاش برای ماندگاری طولانی‌تر محصولات، با توسعه فناوری‌هایی مانند کنترل‌های شارژ/دشارژ بر اساس ویژگی‌های خاص و شرایط استفاده، می‌تواند اطمینان حاصل کند که هر باتری برای مدت طولانی‌تری استفاده می‌شود و در نتیجه سهم خود را در دستیابی به یک جامعه دایره ای بیشتر می کند.
 
اینها تنها بخشی از ابتکارات گسترده پاناسونیک است. هدف پاناسونیک کمک به آینده‌ای بی‌کربن در تمام جنبه‌های جامعه، حل مسائل زیست‌محیطی جهانی با کاهش انتشار CO2 از عملیات و محصولات، ارائه راه‌حل‌هایی برای کارایی عملیاتی، و ارائه طیف وسیعی از فناوری‌ها برای مهار منابع انرژی تجدیدپذیر است.
 
نه تنها برای ما، برای نسل های آینده نیز

پاناسونیک ساختار سازمانی جدیدی را از آوریل 2022 آغاز کرد که شرکت های بخش به طور مستقل فعالیت می کنند. در حالی که هدف هر شرکت متفاوت است، هدف مشترک تحقق "یک جامعه ایده آل با ثروت هم در ماده و هم در ذهن" است.
بنیانگذار پاناسونیک، کونوسوکه ماتسوشیتا، هدف خود را برای دستیابی به این "جامعه ایده آل با ثروت هم در ماده و هم در ذهن" در هنگام طراحی برنامه 250 ساله اعلام کرد. ثروت همزمان از لحاظ مادی و معنوی، کلید خوشبختی است، و پاناسونیک خود را متعهد به تحقق بخشیدن به این "جامعه ایده آل که در آن هر فرد شاد است" در طی 250 سال است. مفهوم این نیست که خودمان را به خاطر نسل‌های آینده قربانی کنیم، بلکه در مورد تجربه خوشبختی در زندگی‌مان و بهتر کردن دوران بعدی در کنار آن است.
 
اساساً، در ریشه ماموریت پاناسونیک مفهوم دستیابی به حالت رفاه - شادی در جسم و ذهن - برای انتقال به نسل های آینده از طریق مدیریت پایدار است. مدیریت پایداری با اجرای این مفهوم قابل دستیابی است، و فلسفه کسب و کار پایه پاناسونیک که سال گذشته برای اولین بار در 60 سال گذشته تجدید نظر شد، صرفاً یک کد رفتاری برای این منظور است.
 
Panasonic GREEN IMPACT یک جزء بسیار مهم از آن ماموریت را نشان می دهد. این برند به عنوان یکی از چالش‌های مردم امروز و نسل‌های آینده است.

اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/mea/en/corporate/news/articles/panasonic-green-impact-envisions-environmental-sustainability-net-zero-climate-impact.html

ایران پاناسونیک






کلمات کلیدی: GREEN IMPACT پاناسونیک-محصولات پاناسونیک-نصب و تعمیرحرفه ای محصولات پاناسونیک-نصب و تعمیر دوربین مداربسته-نصب و تعمیر ویدئوپروژکتور-تعمیرات تخصصی تلفن-لوازم خانگی پاناسونیک-مانیتور صنعتی پاناسونیک-سیستم صوتی حرفه ای پاناسونیک-تعمیرات هدفون هدست ایرپاد-دوربین عکاسی پاناسونیک-لوازم جانبی دوربین-نمایندگی پاناسونیک-خدمات پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین