تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 443
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 3091
بازدید ماه: 17160
بازدید کل: 5971283
تاریخ انتشار خبر: پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ --- ۲۱:۲۲ تعداد مشاهده: 72 بار
دسته خبر:
راه حل های حرکتی و رباتیک پاناسونیک عنوان خبر:
راه حل های حرکتی و رباتیک پاناسونیک خلاصه خبر:

راه حل های حرکتی و رباتیک پاناسونیک

پاناسونیک در هفته فناوری GITEX 2020 راه حل های حرکتی و رباتیک آینده را به نمایش می گذارد

صندلی چرخدار خودران که حرکتی بدون محدودیت برای افراد مصمم ارائه می دهد و یک ربات پوشیدنی که به بلند کردن اجسام سنگین کمک می کند، در هفته فناوری GITEX 2020 برجسته خواهد بود زیرا Panasonic Marketing خاورمیانه و آفریقا (PMMAF) راه حل های هوشمند حرکتی خود را در مرکز تجارت جهانی دبی از10 - 6 دسامبر به نمایش می گذارد. راه حل های پیچیده تحرک شخصی این شرکت، آزادی حرکت را برای افراد مصمم و سالمندان در سناریوهای روزمره محیط انسانی غیرقابل پیش بینی فراهم می کند.
 
پاناسونیک با Etisalat همکاری می‌کند تا راه‌حل‌های هوشمندی را ارائه کند که بر سلامت تمرکز دارد و با بهره‌گیری از فناوری‌های 5G، هوش مصنوعی، روباتیک و اینترنت اشیا، افراد مصمم را توانمند می‌سازد. پاناسونیک ویلچر خودران خود، PiiMO را به نمایش می گذارد که دارای قابلیت تشخیص اشیا، رانندگی مستقل و کنترل از طریق یک برنامه است. راه حل نوآورانه دیگری که توسط PMMAF در این رویداد به نمایش گذاشته شد، ATOUN MODEL Y است، یک لباس کمکی پوشیدنی با تکنولوژی بالا که بار ناشی از کار بر روی کمر افراد را کاهش می دهد.
 
راه‌حل‌های تحرک روباتیک پاناسونیک برای مقابله با مسائل اجتماعی مانند مراقبت از سالمندان، چالش‌های مراقبت‌های بهداشتی، و کمبود نیروی کار و غیره، و پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای خدمات مراقبت‌های بهداشتی غیر حضوری به دلیل همه‌گیری COVID-19 طراحی شده‌اند. آنها به نیازهای جامعه در "عادی جدید" می پردازند.
 
«امروزه وسایل نقلیه خودکار، بینایی ماشین، هوش مصنوعی (AI)، حسگرها و نرم‌افزارها کارکردهای وقت‌گیر و عملی انسان را حذف می‌کنند و همچنین به افراد مصمم برای تردد یکپارچه و مشارکت یکسان در محیط‌های کاری قدرت می‌دهند. وسایل نقلیه خودران، راه‌حل‌های دسترسی و نوآوری‌های رباتیک ما که با یکدیگر و زیرساخت‌های اطراف ارتباط برقرار می‌کنند، شهرها را برای همه، از جمله افراد مصمم، ایمن‌تر می‌کنند. هیدتوشی کانکو، مدیر و رئیس بخش - راه حل های سیستم و گفت: ما خوشحالیم که با تلاش های اتصالات برای ارائه نوآوری هایی که افراد را با عزم راسخ در هفته فناوری جیتکس توانمند می کند، شریک هستیم، که در راستای شعار ما برای بهتر کردن زندگی برای همه است.
 
PiiMO
ویلچر برقی PiiMO که چشم اندازی تازه به حرکت شخصی با تمام نوآوری های جدید به ارمغان می آورد، دارای فناوری کمک مسافر برای تحرک شخصی است که راحتی را برای معلولان به ویژه در محل کار فراهم می کند. PiiMO یک ویلچر روباتیک است که می تواند پس از اینکه کاربران از طریق یک برنامه تلفن هوشمند به آن مقصد را تعیین کنند، به طور مستقل حرکت کند. علاوه بر این، این ویلچر برقی به چندین واحد اجازه می دهد تا در یک خط فایل حرکت کنند. فن‌آوری اختصاصی PiiMO همچنین می‌تواند به چرخ دستی‌های مجهز به حسگر متصل شود که به طور خودکار ویلچر را بدون گم شدن دنبال می‌کنند. این دستگاه که برای مناطق شلوغ مانند فرودگاه ها طراحی شده است، مجهز به فناوری تشخیص تصویر، حسگرهای موقعیت خود و سنسورهای ایمنی تشخیص موانع است، بنابراین می تواند به طور مستقل و ایمن حتی در شلوغی حرکت کند. PiiMO یک صندلی برقی دقیق ساخته شده است که دسترسی بیشتر را از طریق قابلیت های رانندگی پیشرفته فراهم می کند و امکان حرکت خودکار در امکانات مختلف از جمله فرودگاه ها، مراکز خرید و امکانات حمل و نقل عمومی را فراهم می کند.
 
 
آتون مدل Y
GITEX همچنین دارای ATOUN MODEL Y است، یک ربات پوشیدنی برای کمر که برای کاهش بارهای ناشی از کار از پشت کارگران و بهبود کارایی کار طراحی شده است. استفاده از این سایش برقی باعث کاهش بار فیزیکی کارگران و همچنین بهبود راندمان کار می شود. اضافه شدن تکیه گاه بازوها در اطراف کمر، بهره وری و عملکرد را در مقایسه با شرایط کاری معمولی بهبود می بخشد. تا به حال، این لباس های برقی برای کمر عمدتاً در سایت های تدارکات و تولید استفاده می شده است. با این حال، این شرکت همچنین در حال بررسی استفاده از فناوری در مراکز مراقبت پرستاری است، ATOUN در حال انجام مطالعات گسترده تری در بخش مراقبت از بیمار است. ایده این است که استفاده از ربات‌های پوشیدنی در سایت‌های مراقبت پرستاری ممکن است مقاومت روان‌شناختی احساس شده در محل را پس از شروع کار حرفه‌ای دانشجویان کاهش دهد.
 
یکی دیگر از نوآوری‌های پیشرو روباتیک موجود در منطقه توسط پاناسونیک، ربات‌های کمکی HOSPI است که یک ربات تحویل خودکار است که برای انتقال زایمان از نقطه A به B در تسهیلات، اعم از حمل و نقل دارو و جمع‌آوری نمونه‌های آزمایشگاهی در بیمارستان‌ها یا کاغذها و نامه‌های چاپی، عالی است. در ادارات ربات های قابل تنظیم می توانند کمک قابل اعتمادی برای افراد مسن و افراد مصمم باشند. ربات حرکتی خودران پاناسونیک با هدف ارائه امنیت و آسایش بهتر، می تواند نقش فعالی در امکانات دیجیتالی مدرن داشته باشد. این ربات قبلاً در ارائه داروها، نمونه‌های پزشکی، اسناد، نوشیدنی‌ها و خدمت به عنوان سیستم علامت سیار مفید بوده است. HOSPI راه حل مناسبی برای محدود کردن قرار گرفتن افراد مسن در معرض ویروس کشنده کرونا است، زیرا آنها آسیب پذیرترین افراد در برابر ابتلا هستند.
 
 ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: راه حل های حرکتی و رباتیک پاناسونیک-ویلچر برقی PiiMO پاناسونیک-آتون مدل Yپاناسونیک-ربات‌های کمکی HOSPI پاناسونیک-تبلت صنعتی مدل TOUCHPAD FZ G1پاناسونیک-فروش نصب و تعمیرانواع تبلت-خدمات پاناسونیک-لباسشویی پاناسونیک مدلNA 107VC5-تعمیرتخصصی لباسشویی-نمایندگی پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین