تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 398
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 3046
بازدید ماه: 17115
بازدید کل: 5971238
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ --- ۱۸:۱۶ تعداد مشاهده: 78 بار
دسته خبر:
سوئیت جدید تولید رسانه عنوان خبر:
سوئیت جدید تولید رسانه خلاصه خبر:

سوئیت جدید تولید رسانه

سوئیت جدید تولید رسانه مبتنی بر نرم افزار برای تولید ویدیویی بصری و کارآمد

نمایش در ISE 2024: New Media Production Suite و پلاگین Video Mixer آن که از فناوری AI با عملکرد AI Keying برای رفع نیاز به پس‌زمینه سبز، حتی هنگام عکاسی در فضای باز، استفاده می‌کند.

توکیو، ژاپن – Panasonic Connect Co. Ltd. مجموعه نرم‌افزاری جدید Media Production خود را برای تجمیع نرم‌افزار رایانه‌های شخصی برای سیستم‌های دوربین حرفه‌ای پاناسونیک در یک پلتفرم مناسب معرفی کرد. این امکان دسترسی به چندین عملکرد را در یک صفحه رابط گرافیکی واحد برای تولید ویدیوی بسیار شهودی و کارآمد در محل فراهم می کند. مجموعه Media Production که به صورت رایگان در دسترس است، افزونه های پولی مختلفی را نیز ارائه می دهد که در آینده گسترش خواهند یافت.
 
با افزایش استفاده از ویدیو در دنیای آکادمیک و شرکتی، مجموعه جدید Media Production راه اندازی دوربین را ساده می کند و طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای امکان تولید ویدیو با کیفیت بالا با تیم های کوچک فراهم می کند. صفحه نمایش رابط کاربری گرافیکی لمسی بصری عملکرد را آسان می کند و امکان تولید ویدیو با کیفیت بالا توسط پرسنل غیر متخصص را فراهم می کند.
 
عملکردهای اساسی Device View و PTZ Control به صورت رایگان در مجموعه Media Production گنجانده شده است. هزینه اضافی برای پلاگین ها شامل Video Mixer، Visual Preset و Auto Tracking است.
ویژگی Device View مدیریت چندین دوربین PTZ را از یک کامپیوتر واحد، از جمله تنظیمات شبکه دوربین، بررسی وضعیت و برق، متمرکز می کند. این به طور خودکار تمام دوربین های متصل را شناسایی می کند تا به طور همزمان تنظیمات شبکه و ارتقاء سیستم عامل را از رایانه شخصی برای مدیریت کارآمد ویدیو در سراسر شبکه اجرا کند. علاوه بر دوربین های PTZ پاناسونیک، با بسیاری از دستگاه ها نیز سازگار خواهد بود.
 
با کنترل PTZ کاربران می توانند هنگام مشاهده خروجی ویدیو از رایانه شخصی، حرکت، شیب و زوم دوربین و همچنین فوکوس، عنبیه، افزایش، تعادل رنگ سفید، شاتر و فیلتر ND را تنظیم کنند. تا 100 پیش تنظیم را برای عملکرد هوشمند می پذیرد.
 
طیف گسترده‌ای از افزونه‌های پولی را نیز می‌توان به پلتفرم اضافه کرد تا نیازهای خاص را برآورده کند، مانند ردیابی خودکار برای ردیابی دقیق با استفاده از تشخیص چهره و تشخیص بدن برای دنبال کردن حرکات غیرمنتظره برای ضبط ویدیوی خودکار مایع.
 
پلاگین Video Mixer که به زودی اضافه خواهد شد، از فناوری هوش مصنوعی با عملکرد AI Keying استفاده می‌کند تا نیاز به پس‌زمینه سبز را هنگام نوشتن پس‌زمینه، حتی هنگام عکس‌برداری در فضای باز، از بین ببرد. از پردازش P-in-P، سوئیچینگ خودکار ویدیویی متصل به میکروفون، به علاوه ورودی/خروجی SDI، NDI®* و SRT پشتیبانی می کند.
 
در نهایت، Visual Presets به کاربران این امکان را می دهد که به سادگی روی یک نماد کلیک کنند تا چندین دوربین PTZ را به سمت یک سوژه برای تولیدات چند زاویه ای قرار دهند. همچنین می‌توان یک دوربین PTZ و یک میکروفون بی‌سیم پاناسونیک را برای ضبط خودکار ویدیو از بلندگوها، به عنوان مثال در کنفرانس‌های هیبریدی، پیوند داد.
 
* NDI® یک پروتکل جدید است که توسط NewTek, Inc. توسعه یافته است که از گردش کار تولید ویدئو IP پشتیبانی می کند. NDI® یک علامت تجاری ثبت شده NewTek, Inc. در ایالات متحده و سایر کشورها است. در این مثال، NDI® برای نشان دادن تأخیر کم با پهنای باند بالا NDI®، NDI®|HX برای نشان دادن راندمان بالا با پهنای باند کم NDI®|HX استفاده می‌شود.

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: سوئیت جدید تولید رسانه- دوربین PTZ پاناسونیک-دوربین مدار بسته پاناسونیکWV CZ352-دوربین مدار بسته پاناسونیک WV 1500-دوربین مدار بسته پاناسونیکwv sud638 h-فروش نصب تعمیر دوربین مداربسته پاناسونیک-لنز دوربین مداربسته پاناسونیک-ویدئوپروژکتور پاناسونیک-لوازم جانبی ویدئوپروژکتور پاناسونیک-ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT L520U-ویدئو پروژکتور PT RZ870BE پاناسونیک-فروش نصب تعمیر ویدئوپروژکتور پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین