تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 469
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 3117
بازدید ماه: 17186
بازدید کل: 5971309
تاریخ انتشار خبر: شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ --- ۱۹:۰۰ تعداد مشاهده: 116 بار
دسته خبر:
Fire TV پاناسونیک عنوان خبر:
Fire TV پاناسونیک خلاصه خبر:

Fire TV پاناسونیک

 شراکت پاناسونیک با Amazon Fire TV برای ارائه ارزش تجربی جدید برای تلویزیون های هوشمند

شرکت سرگرمی و ارتباطات پاناسونیک با همکاری Amazon.com Services LLC موافقت کرده است که شامل یک قرارداد مجوز برای Fire TV است. ، با هدف توسعه تلویزیونی که تجربه بصری بی سابقه ای را ارائه می دهد. این همکاری بر ارائه تصویر و صدای بهینه با کیفیت بالا و متناسب با محیط تماشای هر یک از اعضای خانواده تمرکز دارد و تجربه ای بدون استرس را تضمین می کند که با سبک زندگی متنوع و تنوع غنی محتوا همخوانی دارد. در نتیجه، این تلویزیون‌ها نحوه کشف و لذت بردن از محتوا را بهبود می‌بخشند و صفحه اصلی شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه می‌کنند که خدمات پخش جریانی، برنامه‌ها، کانال‌های زنده و توصیه‌های سفارشی را گرد هم می‌آورد.
 
در سال های اخیر، به دلیل گسترش اینترنت و تلفن های هوشمند، تنوع استفاده از تلویزیون به سرعت پیشرفت کرده است. تلویزیون ها فراتر از تماشای برنامه های سنتی و محتوای ضبط شده تکامل یافته اند. آنها در حال حاضر به عنوان صفحه نمایش برای لذت بردن از طیف گسترده ای از محتوا، از جمله خدمات ویدیو بر اساس تقاضا، ویدئوهای رسانه های اجتماعی، و بازی های آنلاین، متناسب با اهداف مختلف استفاده می شوند. در نتیجه نقشی که افراد از تلویزیون خود انتظار دارند در حال تغییر است. پاناسونیک، با استفاده از تخصص خود در فناوری تصویر و صدا با کیفیت بالا، فناوری ارتباطات و دیجیتال، و مهارت های توسعه نرم افزار برای یکپارچه سازی دستگاه، قصد دارد این قابلیت ها را با توسعه UX و نقاط قوت محتوای Fire TV داخلی ادغام کند. هدف این هم افزایی ارائه بینندگان با برخوردهای بدون استرس با محتوای مناسب با سبک زندگی و محیط تماشای آنها، تجربیات بصری همه جانبه با کیفیت تصویر و صدا بهینه، و اتصال یکپارچه بین خانه، فضاهای موبایل، دستگاه های سازگار با اینترنت اشیا، و تجهیزات ضبط  است. هدف این همکاری افزایش قدرت محصول و ارزش تجربی تلویزیون های خانگی، مناسب برای دوران چند صفحه نمایش است.
با شروع این همکاری در سال 2024، پاناسونیک محصولات جدیدی را معرفی خواهد کرد که Fire TV را به عنوان سیستم عامل خود و فناوری‌های منحصربه‌فردی مانند کیفیت تصویر سازگار با محتوا، همراه با بهبود عملکرد و یکپارچه‌سازی دستگاه معرفی می‌کند. با حرکت رو به جلو، این شرکت قصد دارد مجموعه تلویزیون های Fire TV را در مدل های خود گسترش دهد.
 
آقای دانیل راوش، معاون الکسا و فایر تی‌وی آمازون، گفت: "ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با پاناسونیک اعلام کنیم که تلویزیون‌های هوشمند جدید آنها از سال 2024 شامل Fire TV خواهند شد. این بدان معناست که مشتریان در سراسر جهان از تمام مزایای تجربه پخش شخصی Fire TV و دسترسی به الکسا، همراه با بهترین تلویزیون‌های هوشمند پاناسونیک برخوردار خواهند شد."
 
مدیر عامل شرکت سرگرمی و ارتباطات پاناسونیک، آقای آکیرا تویوشیما، گفت: "من معتقدم که همکاری با خدمات Amazon.com گامی کلیدی در جهت تحقق مأموریت ارائه "هیجان و راحتی" جدید از طریق قدرت سرگرمی و ارتباطات است. این مشارکت تجربیاتی را ارائه خواهد داد که به افراد امکان می دهد با "ناشناخته ها" روبرو شوند و خود را در "احساسات" غوطه ور کنند، زندگی خود را غنی کرده و زمان خود را با رنگ و غنا پر می کنند. پیشرفت در فناوری های ویدئویی، صوتی و ارتباطی."

اطلاعات بیشتر:
https://virgool.io/@m_80922007

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: Fire TV پاناسونیک-تلویزیون هوشمند پاناسونیک-تلویزیون OLED پاناسونیک-تلویزیون LED پاناسونیک-تلویزیون پاناسونیک مدل TH 60A430-تلویزیون پاناسونیک مدلTH 55JZ1000M-فروش انواع تلویزیون پاناسونیک-تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین