تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 2678
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 2678
بازدید ماه: 2678
بازدید کل: 5956801
تاریخ انتشار خبر: يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ --- ۱۴:۱۴ تعداد مشاهده: 756 بار
دسته خبر:
نخستین دوربین وای‌فای کاملا بی‌سیم پاناسونیک عنوان خبر:
نخستین دوربین وای‌فای کاملا بی‌سیم پاناسونیک خلاصه خبر:


نخستین دوربین وای‌فای کاملا بی‌سیم پاناسونیک

پاناسونیک ابتدا از نخستین دوربین وای‌فای کاملا بی‌سیم خود رونمایی کرد. این دوربین، تصاویر را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۱۰۸۰ ثبت می‌کند، به واسطه شبکه وای‌فای وسیله نقلیه، مستقیما به صفحه نمایش متصل می‌شود و طوری طراحی شده است که بتواند منظره‌ای بدون مانع را از شرایط ترافیک اطراف وسیله نقلیه ارائه دهد. "اندرو پولیاک"(Andrew Poliak)، مدیر ارشد فناوری پاناسونیک گفت: یدک کشیدن هر چیزی هنگامی که دوربین پشتیبان وسیله نقلیه مسدود شده است، می‌تواند چالش خطرناکی برای علاقمندان به تفریح و تجهیزات حمل و نقل باشد.

پاناسونیک در زمینه ارائه سیستم‌های سرگرمی، همکاری نزدیکی با گوگل داشته است تا سیستم عامل اختصاصی "Android Automotive" را توسعه دهد. پولیاک ادامه داد: گوگل در حقیقت از ما به عنوان طراحی مرجع خود و بستر پایه سخت‌افزاری استفاده می‌کند.

پولیاک انتظار دارد همان‌گونه که خودروها هوشمندتر و توانمندتر می‌شوند، این سیستم‌های سرگرمی نیز به همین صورت تغییر کنند. می‌بینید که سیستم‌های "آی وی آی"(in-vehicle infotainment) به مغز(brain) نمایشگر در فضای داخلی خودرو تبدیل می‌شوند. بنابراین این سیستم‌ها می‌توانند به جذب محتوای الکترونیکی که ابزار دیجیتالی شما را هدایت می‌کند، جذب مغزها برای محتوایی که در هاد شما ارائه می‌شود، افزودن فناوری‌های اضافی که در IVI وجود خواهد داشت، پخش مستقیم اسپاتیفای و ذخیره محتوای آفلاین و همه موارد جالب بپردازند.

یکی از این موارد جالب، یک سیستم صوتی مفهومی تاثیرگذار است که پاناسونیک آن را با همکاری "کلیپش"(Klipsch) و "دالبی اتموس موزیک"(Dolby Atmos Music) ارائه داده است. این محصول، یک سیستم صوتی موثر دالبی اتموس برای خودرو به شمار می‌رود؛ هر چند که هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه این فناوری به بازار نشده است.

فناوری دیگری که پاناسونیک معرفی کرده، هارد واقعیت افزوده ۴k است. "اسکات کرچنر"(Scott Kirchner)، مدیر اجرایی پاناسونیک گفت: محصولات واقعیت افزوده پاناسونیک، بیشتر جاده را پوشش می‌دهند و اطلاعاتی مانند سرعت و سوخت را به نمایش می‌گذارند. همچنین پوشش سه‌بعدی این فناوری، مسیریابی و نقشه‌برداری از سایر داده‌های مهم را انجام می‌دهد. در آینده با افزایش وسایل نقلیه خودران، محصولات هارد واقعیت افزوده ما می‌توانند راحتی و اطمینان بیشتری را برای مسافران فراهم کنند.

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: علت سوختن دی وی آر مداربسته پاناسونیک - علت کارنکردن دی وی آر مداربسته پاناسونیک - علت خرابی پورت دی وی آر پاناسونیک - علت کارنکردن کنترلر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت از ست خارج شدن دوربین مداربسته پاناسونیک - علت سوختن دوربین مداربسته پاناسونیک - علت خرابی پورت دوربین مداربسته پاناسونیک - علت کدر نشان دادن تصویر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت کارنکردن میکسر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت کارنکردن ان وی آر پاناسونیک - علت سوختن ان وی آر پ
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین