تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1976
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 1976
بازدید ماه: 1976
بازدید کل: 5956099
تاریخ انتشار خبر: يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ --- ۱۰:۲۴ تعداد مشاهده: 725 بار
دسته خبر:
لپ تاپ جدید پاناسونیک عنوان خبر:
لپ تاپ جدید پاناسونیک خلاصه خبر:

لپ تاپ جدید پاناسونیک


پاناسونیک  از لپتاپ مقاوم جدید خود، Toughbook 31 رونمایی کرد که مجهز به نسل هفتم پردازنده اینتل است و از ارتباط 4G LTE پشتیبانی می‌کند.
Toughbook 31 جدید دارای چیپست اینتل Core i5-7300 vPro و حافظه رم DDR4 است و برای حفظ ارتباط اینترنت در مناطقی که دسترسی به وای‌فای وجود ندارد، به ماژول مودم LTE پیشرفته مجهز شده است.
مدل پایه Toughbook 31 پاناسونیک که پردازنده Core i5 دارد، دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD است.
همچنین این امکان وجود دارد که این لپتاپ را با پردازنده Core i7 و حافظه رم 32 گیگابایتی سفارش داد. جرم این لپتاپ در حالت بدون باتری 3.9 کیلوگرم و با داشتن باتری روی آن 4.1 کیلوگرم خواهد بود که برای یک لپتاپ سنگین به نظر می‌آید.

مدل Toughbook 31 که مدل پرفروش لپتاپ‌های پاناسونیک است، برای استفاده در شرایط سخت و توسط سربازان، نیروهای پلیس و کارگران شرکت‌های انرژی و ساختمان طراحی شده است. این لپتاپ در مقابل ضربات مقاومت بالایی دارد و حتی پس از کشیده شدن روی زمین به خوبی کار می‌کند.

گفتنی است، Toughbook 31 با باتری خود قادر است تا 19.5 ساعت کار مداوم را پشتیبانی کند ولی در صورت تجهیز آن به یک باتری اضافه زمان شارژدهی به 29 ساعت ارتقا پیدا خواهد کرد.


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: شارژر لپ تاپ پاناسونیک - مونیتور صنعتی پاناسونیک - دوربین مداربسته پاناسونیک - هدست پاناسونیک - سیستم کنفرانس پاناسونیک - تلویزیون پاناسونیک - ویدیو پروژکتور پاناسونیک - فکس پاناسونیک - کپی پاناسونیک - پانابرد پاناسونیک - سانترال پاناسونیک - لنز پاناسونیک - گوشی پاناسونیک -
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین