تاریخ امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 862
بازدید دیروز: 1445
بازدید هفته: 4920
بازدید ماه: 42622
بازدید کل: 5946726
تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ --- ۱۵:۴۴ تعداد مشاهده: 1130 بار
دسته خبر:
علت قطع شدن صدای زنگ گوشی بیسیم پاناسونیک عنوان خبر:
علت قطع شدن صدای زنگ گوشی بیسیم پاناسونیک خلاصه خبر:

علت قطع شدن صدای زنگ گوشی بیسیم پاناسونیک


یکی از مشکلات رایج در گوشی بیسیم پانسونیک، قطع شدن صدای زنگ آن می‌باشد. به عبارتی دیگر، ممکن است تلفن بیسیم شما به یکباره دیگر زنگ نخورد و شما متوجه تماس‌های خود نشوید. این اتفاق البته در ایران بسیار رایج است و افراد زیادی نیز به دنبال یافتن علت و راه حل رفع آن می‌باشند. امروز با کارشناسان پاناسونیک همراه هستیم تا به طور دقیق به بررسی قطع شدن صدای زنگ تلفن بیسیم بپردازیم.
 

قبل از اینکه تصمیم به تعمیر یا تعویض گوشی خود بگیرید، حتما نگاهی به خط تلفن منزل یا محل کار خود بیندازید. چرا که معمولا علت بروز بسیاری از مشکلات، خرابی یا اختلال در خط تلفن بوده و دستگاه تلفن ایرادی ندارد. اگر تلفن بیسیم شما زنگ نمی‌خورد، باید ابتدا به بررسی خط تلفن بپردازید:

برای این کار می‌توانید یک دستگاه تلفن دیگر را به خط تلفن خود وصل کنید. اگر این دستگاه هم با مشکل قطع بودن صدا مواجه شد، قطعا ایراد از خط تلفن شما می‌باشد. در این شرایط کاری به تلفن بیسیم خود نداشته باشید و در عوض، بلافاصله با اداره مخابرات محل زندگی خود تماس گرفته و مشکل خط تلفن خود را مطرح کنید.

حال به بررسی حالت دوم بپردازیم: زمانی که یک دستگاه تلفن جدید را به خط تلفن خود وصل می‌کنید، تلفن جدید به خوبی زنگ می‌خورد. در این شرایط قطعا خط تلفن شما ایرادی نداشته و باید به بررسی و احتمالا تعمیر تلفن بیسیم خود بپردازید. زمانی که مطمئن شدید، ایراد از دستگاه تلفن شما است، باید به بررسی علت زنگ نخوردن گوشی بیسیم پاناسونیک بپردازید:

بیایید با یک دلیل خیلی ساده و پیش پا افتاده شروع کنیم: ممکن است شما بدون اینکه خودتان متوجه شده باشید، دستگاه تلفن را بر روی حالت بیصدا قرار داده باشید. در این شرایط هیچ صدای زنگی از تلفن شما شنیده نمی‌شود. شاید در نگاه اول این اتفاق بسیار ساده به نظر برسد، اما باور کنید در موارد زیادی همین دلیل باعث قطع شدن صدای گوشی بیسیم شده است! پس یکبار دیگر تلفن خود را چک کرده و مطمئن شوید دستگاه بر روی حالت بیصدا قرار ندارد.

یکی دیگر از علت‌هایی که می‌تواند صدای زنگ تلفن بیسیم پاناسونیک را قطع کند، قرار گرفتن دستگاه در حالت " Privacy Mode " می‌باشد. این وضعیت یا همان حالت خصوصی، سبب می‌شود که دستگاه تلفن برای مدت نامعلومی زنگ نخورد. بنابراین مطمئن شوید که تلفن بیسیم شما در این وضعیت قرار ندارد.

یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل که البته بیشتر در محیط‌‎های اداری رخ می‌دهد، زیاد شدن تعداد دستگاه‌های تلفن در یک محل و به صورت همزمان است. در این شرایط ممکن است برق کافی به یک یا چند تلفن نرسد و همین موضوع سبب زنگ نخوردن آن‌ها شود.

گاهی نیز ممکن است هوای بارانی و طوفانی بر روی خطوط تلفن تاثیر گذاشته و این مشکل رخ دهد. اگر صدای زنگ تلفن شما فقط در زمان طوفان و باد و باران قطع می‌شود، چاره ای جز صبر کردن ندارید. در واقع باید صبر کنید تا طوفان تمام شده و هوا آرام شود، سپس دوباره گوشی بیسیم خود را امتحان کنید.

در صورتی که هیچکدام از عوامل بالا باعث قطع شدن صدای زنگ گوشی بیسیم پاناسونیک نشده باشند، تلفن شما با یک مشکل سخت افزاری و احتمالا از کار افتادن یک یا چند قطعه داخلی مواجه شده است. در این صورت باید خود را را به واحد  نمایندگی معتبر پاناسونیک ارسال نمایید.


ایران پاناسونیک

 



کلمات کلیدی: علت کارنکردن تلفن بی سیم پاناسونیک - علت زنگ نخوردن تلفن بی سیم پاناسونیک -علت عمل نکردن آیفون تلفن پاناسونیک- علت کارنکردن شماره گیر تلفن پاناسونیک - علت روشن نشدن نمایشگر تلفن پاناسونیک - علت بوق نخوردن تلفن پاناسونیک - علت از ست خارج شدن تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن منشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن اسکلت گوشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن صفحه شماره گیر بیس پاناسونیک - علت کارنکردن خط دوم تلفن پاناسونیک بی سیم - علت بوق نداشتن تلفن پاناسونیک - علت خرابی باطری تلفن پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین