تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 448
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 10918
بازدید ماه: 48620
بازدید کل: 5952724
تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ --- ۱۱:۴۵ تعداد مشاهده: 1435 بار
دسته خبر:
دوربین لومیکس TZ95 معرفی شد؛ فیلمبرداری 4K و زوم ۳۰ برابری در بدنه‌ای کامپکت عنوان خبر:
دوربین لومیکس TZ95 معرفی شد؛ فیلمبرداری 4K و زوم ۳۰ برابری در بدنه‌ای کامپکت خلاصه خبر:
دوربین لومیکس TZ95 معرفی شد؛ فیلمبرداری 4K و زوم ۳۰ برابری در بدنه‌ای کامپکت

دوربین لومیکس TZ95 معرفی شد؛ فیلمبرداری 4K و زوم ۳۰ برابری در بدنه‌ای کامپکت

دوربین جدید لومیکس TZ95   قابلیت های جذابی را در بدنه کوچک خود جای داده است. از قابلیت های شاخص لومیکس TZ95 باید به فیلمبرداری 4K، لنز زوم، نمایشگر با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای و لرزشگیر تصویر اپتیکال اشاره کرد.
و به لطف ابعاد کامپکت و باریک به راحتی در جیب جا می گیرد وبیشتر مناسب کاربران عادی و افرادی است که به عکسبرداری از مناظر علاقه دارند اما نمی خواهند هزینه زیادی را برای دوربین پرداخته یا بار حمل مدل های سنگین و حجیم را به دوش بکشند.
لومیکس TZ95به سنسور ۲۰.۳ مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی فوق حساس CMOS مجهز شده و در کنار آن لنز ۲۴ تا ۷۲۰ میلیمتری لایکا DC Vario-Elmar قرار دارد که امکان زوم اپتیکال ۳۰ برابری و زوم هوشمند (دیجیتال) ۶۰ برابری را میسر می سازد. آنچه که این دوربین کامپکت را یک سر و گردن بالاتر از دوربین پرچمدار قرار می دهد همین زوم فوق العاده است.
لومیکس TZ95 علاوه بر ثبت تصاویر با فرمت RAW، امکان تصویربرداری پیاپی با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را مهیا می سازد.




ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: علت سوختن دی وی آر مداربسته پاناسونیک - علت کارنکردن دی وی آر مداربسته پاناسونیک - علت خرابی پورت دی وی آر پاناسونیک - علت کارنکردن کنترلر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت از ست خارج شدن دوربین مداربسته پاناسونیک - علت سوختن دوربین مداربسته پاناسونیک - علت خرابی پورت دوربین مداربسته پاناسونیک - علت کدر نشان دادن تصویر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت کارنکردن میکسر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت کارنکردن ان وی آر پاناسونیک - علت سوختن ان وی آر پ
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین