تاریخ امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 767
بازدید دیروز: 1445
بازدید هفته: 4825
بازدید ماه: 42527
بازدید کل: 5946631
تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ --- ۱۵:۵۰ تعداد مشاهده: 1522 بار
دسته خبر:
رونمایی از تلویزیون OLED مخصوص تماشای فیلم پاناسونیک عنوان خبر:
رونمایی از تلویزیون OLED مخصوص تماشای فیلم پاناسونیک خلاصه خبر:

رونمایی از تلویزیون OLED مخصوص تماشای فیلم پاناسونیک



پاناسونیک در نمایشگاه CES امسال با محصول جدیدی حاضر شده است. تلویزیون اولد GZ2000 که از وضوح 4K بهره می‌برد و به دلیل پنل منحصر به فردی که دارد، بیش از هر چیز برای تماشای فیلم‌های سینمایی مناسب است.
پنل این تلویزیون اولد با مشورت استفان سانِن‌فلد، یک متخصص رنگ‌آمیزی در هالیوود طراحی شده تا رنگ‌ها را به طبیعی‌ترین و زنده‌ترین شکل ممکن به نمایش بگذارد. همچنین پشتیبانی از تکنولوژی‌های دالبی ویژن و +HDR10 را هم در این تلویزیون لحاظ شده است.
پشتیبانی از HLG Photo برای نمایش طیف گسترده رنگی HDR و همچنین وجود اسپیکرهای دالبی اتمس در بدنه نیز GZ2000 را به یک تلویزیون فوق‌العاده برای تماشای فیلم‌های سینمایی تبدیل کرده‌اند.
جالب است بدانید که تلویزیون جدید پاناسونیک می‌تواند از دو دستیار هوشمند الکسا و گوگل اسیستنت هم فرمان بگیرد. اما از منظر نرم‌افزار و رابط کاربری، نسخه چهارم My Home Screen را به طور پیش‌فرض روی این تلویزیون نصب شده است. تا کاربران برای دسترسی به تنظیمات تجربه‌ لذتبخش و آزادانه‌ای داشته باشند.
صفحه خانگی تلویزیون نیز می‌تواند به دلخواه کاربران شخصی‌سازی شود



ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: نشانه های سوختن پاور تلویزیون پاناسونیک -مشکل کم نور شدن صفحه تلویزیون-علت روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک -علت ونشانه های خرابی مین برد-علت سوختن ال ای دی -علت سوختن پیکسل تلویزیون پاناسونیک-نیم سوز شدن تلویزیون پاناسونیک -علت سوختن بک لایت تلویزیون پاناسونیک- دلیل سیاه شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک-دلیل سوختن پنل تلویزیون پاناسونیک -علت تعویض خط کش پاناسونیک - علت روشن نشدن پلاسما پاناسونیک - علت روشن نشدن ال سی دی پاناسونیک - علت روشن نشدن ال ای دی پاناسونیک -علت خاموش شدن پلاسما پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین