تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 2263
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 2263
بازدید ماه: 2263
بازدید کل: 5956386
تاریخ انتشار خبر: شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ --- ۱۲:۲۵ تعداد مشاهده: 1447 بار
دسته خبر:
تخت خوابی که به ویلچر تبدیل میشود عنوان خبر:
تخت خوابی که به ویلچر تبدیل میشود خلاصه خبر:

تخت خوابی که به ویلچر تبدیل میشود


پاناسونیک نوعی تختخواب بیمارستان ارائه داده است که می توان آن را به ویلچر تبدیل کرد .
این فناوری جدید موسوم به "تختخواب رباتیک یک تختخواب بسیار پهن و بی نهایت راحت است که تشک آن، در صورت لزوم از شکاف وسط جدا می شود تا نیمه چپ تشک، به نشیمن گاه ویلچر تبدیل شود. همه این مراحل، تنها با فشار یک دکمه صورت می گیرند .
هنگامی که تخت به ویلچر تبدیل می شود، با یک دسته کنترل، قابل هدایت است. با استفاده از این دسته، می توان شیب ویلچر را تنظیم و یا آن را خم کرد. ویلچر با فشار دکمه، دوباره به تختخواب تبدیل می شود .
این فناوری، هم به عنوان تجهیزات پزشکی و هم برای به کار بردن در منزل مناسب است و با استفاده از آن، بیماران برای حرکت به کمک نیاز نخواهند داشت .





ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: علت کارنکردن تلفن بی سیم پاناسونیک - علت زنگ نخوردن تلفن بی سیم پاناسونیک -علت عمل نکردن آیفون تلفن پاناسونیک- علت کارنکردن شماره گیر تلفن پاناسونیک - علت روشن نشدن نمایشگر تلفن پاناسونیک - علت بوق نخوردن تلفن پاناسونیک - علت از ست خارج شدن تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن منشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن اسکلت گوشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن صفحه شماره گیر بیس پاناسونیک - علت کارنکردن خط دوم تلفن پاناسونیک بی سیم - علت بوق نداشتن تلفن پاناسونیک - علت خرابی باطری تلفن پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین