تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1578
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 12048
بازدید ماه: 49750
بازدید کل: 5953854
تاریخ انتشار خبر: پنجشنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ --- ۱۱:۰۵ تعداد مشاهده: 1614 بار
دسته خبر:
رونمایی از دوربین کامپکت و مقاوم لومیکس TS7 پاناسونیک عنوان خبر:
رونمایی از دوربین کامپکت و مقاوم لومیکس TS7 پاناسونیک خلاصه خبر:
رونمایی از لومیکس TSV پاناسونیک با قابلیت هایی همچون منظره یاب الکترونیکی داخلی، اتصال وای فای و مقاومت در برابر آب، خاک و ضربه

رونمایی از دوربین کامپکت و مقاوم لومیکس TS7 پاناسونیک


پاناسونیک از دوربین مقاوم جدید خود با نام TS۷ رونمایی کرد. این دوربین در برابر آب و گردوغبار و ضربات احتمالی مقاوم است.

این دوربین اولین دوربین کامپکت مقاوم است که از منظره یاب الکترونیکی داخلی بهره می برد. این منظره یاب در مواقعی که نور مستقیم آفتاب کار با ال سی دی را سخت می کند، کاربر را در قاب بندی کمک می کند.

در خصوص مقاومت دستگاه باید گفت TS۷ که در اکثر نقاط دنیا به FT۷ شهرت دارد، در برابر آب تا عمق ۳۱ متر، گردوخاک، ضربات ناشی از افتادن از ارتفاع حداکثر دو متر، سرما تا حد منفی ۱۰ درجه و حداکثر فشار ۱۰۰ کیلوگرم مقاوم است.

داخل این دوربین از سنسور ۲۰.۴ مگاپیکسلی با بازه ی ایزوی ۸۰ تا ۳۲۰۰ و سرعت عکس برداری ۱۰ فریم بر ثانیه استفاده شده است. در بخش فیلمبرداری، TS۷ می تواند ویدیوهای ۴K را با کیفیت ۳۰ و ۲۴ فریم بر ثانیه در فرمت MP۴ و با فوکوس خودکار مداوم ضبط کند.
در جلوی لومیکس TS۷ لنز ۳۵ میلی متری با قابلیت زوم اپتیکال ۴.۶ برابر وجود دارد که بازه ی کانونی ۲۸ تا ۱۲۸ میلی متر را به دست می دهد. لرزشگیر تصویر اپتیکال قدرتمند این دستگاه هنگام ضبط ویدیو مانع از وجود لرزش در تصاویر می شود.
فوکوس خودکار لایت اسپید در این دوربین از سیستم فوکوس تشخیص کنتراست ۴۹ نقطه ای استفاده می کند تا بتواند روی سوژه های متحرک فوکوس مداوم داشته باشد.
در پشت دستگاه، نمایشگر ال سی دی سه اینچی با محافظ صفحه ی نشکن قرار دارد که کیفیتی برابر با ۱.۰۴ میلیون نقطه ارائه می دهد. بالای این نمایشگر منظره یاب ۰.۲ اینچی با ۱.۱۷ میلیون نقطه وجود دارد که با دکمه ای که پاناسونیک در نظر گرفته است می توان تصویر را بین نمایشگر و منظره یاب سوییچ کرد.
در خصوص سایر قابلیت های پاناسونیک لومیکس TS۷ می توان به اتصال وای فای، جهت یاب، جلوه های ویژه شامل فیلترهای متعدد، پانوراما، تصویر آهسته و تند اشاره کرد. همچنین، حالت خودکار هوشمند برای مبتدی ها، فلش ال ای دی داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه ی SDXC UHS-I و شارژ از طریق کابل یواس بی از دیگر مشخصات لومیکس جدید به شمار می روند.


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: علت سوختن دی وی آر مداربسته پاناسونیک - علت کارنکردن دی وی آر مداربسته پاناسونیک - علت خرابی پورت دی وی آر پاناسونیک - علت کارنکردن کنترلر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت از ست خارج شدن دوربین مداربسته پاناسونیک - علت سوختن دوربین مداربسته پاناسونیک - علت خرابی پورت دوربین مداربسته پاناسونیک - علت کدر نشان دادن تصویر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت کارنکردن میکسر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت کارنکردن ان وی آر پاناسونیک - علت سوختن ان وی آر پ
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین