تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 630
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 11197
بازدید ماه: 11197
بازدید کل: 5965320
تاریخ انتشار خبر: يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ --- ۱۵:۴۷ تعداد مشاهده: 1143 بار
دسته خبر:
معرفی یک «Turntable» یا صفحه گردان جدید و با کیفیت عنوان خبر:
معرفی یک «Turntable» یا صفحه گردان جدید و با کیفیت خلاصه خبر:

معرفی یک «Turntable» یا صفحه گردان جدید و با کیفیت




این محصول «SP-10R» نام داشته و در واقع به عنوان نسخه امروزی مدل «SP10MK2» که در سال 1975 وارد بازار شد، معرفی شده است.    ترن تیبل جدید  «با کیفیت ترین ترن تیبل direct-drive تا به امروز» است و مخصوص خوره های موسیقی معرفی شده است.
در نگاه اول، SP-10R از طراحی چشم نوازی برخوردار بوده و صفحه 7 کیلوگرمی برنجی آن در کنار منبع تغذیه مجزا، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
دلیل جدا کردن منبع تغذیه از صفحه گردان، کاهش هرچه بیشتر نویز و ارتعاشات اضافی است که باعث شده SP-10R با نرخ 0.015 درصد، رکورد بسیار خوبی در مقایسه با ترن تیبل های نرمال با 0.25 درصد نویز داشته باشد.

این محصول جدید، با نسبت سیگنال به نویز 92 دسیبل بهترین نمونه موجود در بازار است که البته باید توجه داشت کاربران عادی، تفاوت خاصی در نسبت های بالای 60 دسیبل حس نمی کنند که چنین موضوعی مسلماً فقط برای عاشقان موسیقی اهمیت خواهد داشت.


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: علت کارنکردن ساندبار پاناسونیک - علت عمل نکردن سیستم صوت پاناسونیک - علت قطع و وصل شدن صدای ساندبار پاناسونیک - علت قطع و وصل شدن صدای سیستم صوت پاناسونیک - علت عمل نکردن باندهای پاناسونیک - علت صدای ضعیف ساندبار پاناسونیک - علت صدای ضعیف سیستم صوت پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین