تاریخ امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 674
بازدید دیروز: 1982
بازدید هفته: 9561
بازدید ماه: 9561
بازدید کل: 5963684
تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ --- ۱۰:۲۹ تعداد مشاهده: 1269 بار
دسته خبر:
پاناسونیک خانه آینده رویایی هوشمند شمارا میسازد عنوان خبر:
پاناسونیک خانه آینده رویایی هوشمند شمارا میسازد خلاصه خبر:

پاناسونیک خانه آینده رویایی هوشمند شمارا میسازد



 پاناسونیک در نمایشگاه سیاتک 2016  از خانه هوشمند مجهز به اینترنت اشیائی پرده برداشته که با ارائه تجربه ای منحصر به فرد، آینده ی منازل بشر را نمایش می دهد.
قفسه های آشپزخانه جذاب این خانه به نمایشگرهای نامرئی مجهز بوده که با استفاده از اینترنت به تعامل با مصرف کننده می پردازد و برای تنظیم دما یا شرایط نگهداری لوازم تدارک دیده شده است.
تلویزیون های کشویی OLED پاناسونیک نیز با کیفیت فوق العاده ای روی دیواره ها و درب کابینت ها قرار گرفته و در صورت لزوم می توانید آنها را به شیشه ای نامرئی تبدیل کنید.
میزهای نهارخوری تعبیه شده در مرکز آشپزخانه که در ابتدا به عنوان یک میز معمولی دیده می شوند، می توانند به طور مستقیم غذاهای شما را در بشقابتان تفت داده، در حالی که مابقی سطح چوبی میز در حالت عادی باقی بماند.
این میز هوشمند با بهره مندی از اینترنت نحوه پخت و پز بهتر غذای مورد نظرتان را به نمایش گذاشته و میزان ادویه جات آن را نیز تعیین می کند.


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: دلایل خرابی برد ماکروویو پاناسونیک - دلایل خرابی برد مایکروفر ناسیونال - دلایل خرابی برد مایکروفر پاناسونیک - دلایل گرم نکردن غذا داخل مایکروفر - کارنکردن دگمه های مایکروفر و عیب یابی آن - نحوه عیب یابی ماکروفر - خرابی فیوز سرامیکی مایکروفر -دیود مایکروفر - علت سوختن قطعات ماکروفر - تست ترانس ماکروویو ناسیونال - تست ترانس ماکروفر پاناسونیک - علت سوختن قطعات ماکروفر ناسیونال - علت سوختن قطعات ماکروفر پاناسونیک - برد اینورتر ماکروفر ناسیونال تعمیر میشود؟برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک تعمیر میش
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین