تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 436
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 13016
بازدید ماه: 13016
بازدید کل: 5967139
تاریخ انتشار خبر: يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ --- ۱۴:۳۱ تعداد مشاهده: 1111 بار
دسته خبر:
گوشی هوشمند جدید و متمرکز بر کارهای سازمانی پاناسونیک عنوان خبر:
گوشی هوشمند جدید و متمرکز بر کارهای سازمانی پاناسونیک خلاصه خبر:

گوشی هوشمند جدید و متمرکز بر کارهای سازمانی پاناسونیک


گوشی هوشمند جدیدپاناسونیک که Eluga Mark نام دارد، مخصوص کاربران سازمانی طراحی شده است و از پلتفرم مدیریت همراه اندروید موسوم به (enterprise mobility management) بهره می برد.
این گوشی از یک پردازنده Snapdragon 615 قدرت گرفته است که در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش است هم چنین این محصول  دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ خواهد بود.
از دیگر مشخصه های این گوشی می توان به باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین پشتی و جلویی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و استفاده از نسخه‌ی ۵.۱ سیستم عامل اندروید با رابط کاربری مخصوص خود به نام FitHome را نام برد.همچنین مانند بسیاری از محصولات تولیدی اخیر تمامی کمپانی ها،این گوشی نیز به حسگر اثر انگشت مجهز شده که در قاب پشتی آن قرار گرفته است.
امروزه شاهد افزایش چشمگیر استفاده از گوشی های هوشمند برای دستیابی راحت تر به اطلاعات حیاتی و انجام فعالیت های مهم در تمامی نقاط دنیا هستیم که از جمله آن ها می توان دسترسی به فضاهای ابری و اطلاعات شخصی را نام برد.دسترسی به این اطلاعات با بسیار ریسک پذیر بالایی مقدور است چرا که امکان هک ‌شدن اطلاعات به سادگی وجود دارد. به همین دلیل داشتن یک گوشی با امنیت بالا می‌تواند برای شرکت‌های تجاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. این گوشی با داشتن حسگر اثر انگشت و تنها با فشار دادن انگشت‌‌ها بر روی این حسگر می‌تواند امنیت بالایی را برای کاربران رقم بزند.



ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: دلایل خرابی برد ماکروویو پاناسونیک - دلایل خرابی برد مایکروفر ناسیونال - دلایل خرابی برد مایکروفر پاناسونیک - دلایل گرم نکردن غذا داخل مایکروفر - کارنکردن دگمه های مایکروفر و عیب یابی آن - نحوه عیب یابی ماکروفر - خرابی فیوز سرامیکی مایکروفر -دیود مایکروفر - علت سوختن قطعات ماکروفر - تست ترانس ماکروویو ناسیونال - تست ترانس ماکروفر پاناسونیک - علت سوختن قطعات ماکروفر ناسیونال - علت سوختن قطعات ماکروفر پاناسونیک - برد اینورتر ماکروفر ناسیونال تعمیر میشود؟برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک تعمیر میش
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین