تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1104
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 11671
بازدید ماه: 11671
بازدید کل: 5965794
تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ --- ۱۴:۴۰ تعداد مشاهده: 1244 بار
دسته خبر:
تلویزیون های غول پیکر پاناسونیک عنوان خبر:
تلویزیون های غول پیکر پاناسونیک خلاصه خبر:

تلویزیون های غول پیکر پاناسونیک

جدید ترین تلویزیون های غول پیکر پاناسونیک

این طور به نظر میرسد که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی حرص انسانها هم برای بهره برداری و استفاده از تلویزیون های بزرگ تر و با کیفیت بالاتر بیشتر و بیشتر میشود و همه تولید کنندگان تلویزیون حتی با وجود آمار بسیار محدود فروش این دستگاه های غول پیکر (بالاتر از ۸۰ اینچ) ،همواره در تلاشند تا نمونه ای از بهترین تکنولوژی خود را در آنها تجلی دهند و این باعث یک رقابت بالاتر از انتظار در این حوضه گردیده است.

حال پاناسونیک که یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان تلویزیون های غول پیکر و معروفترین برند تولید کننده پلاسما است ،با ارائه مدل ۱۵۲ اینچی خود توانسته با استفاده تکنولوژی نئو پلاسما رنگ خالص مشکی را در صفحه آن به نمایش در آورد تا از مزیت های تلویزیون های پلاسما بهره برداری دو چندان به عمل آید. در این دستگاه که جزء معدود تلوزیون های نازک و یک پارچه دنیا به حساب می آید تصوری به وضوح و کیفیت ۸۴/۸ پیکسل به نمایش در می آید.

ضمنا پاناسونیک با ارائه یک مدل ۱۰۴ اینچی با نام TH-103VX-200 و استفاده از تکنولوژی نئو پلاسما ،و اضافه کردن رابط کاربری تک لمسی و چند لمسی مجهز به تکنولوژی مادون قرمز و نوری ،توانسته لذت استفاده از تماشای تصاویر سه بعدی این تلویزیون را چند برابر کند تا بهترین انتخاب هم در مصارف خانگی و هم در مصارف تجاری باشد.


ایران پاناسونیک

 

 

 


 



کلمات کلیدی: ایران پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین