تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 300
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 10867
بازدید ماه: 10867
بازدید کل: 5964990
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ --- ۱۶:۱۴ تعداد مشاهده: 1097 بار
دسته خبر:
آینه هوشمند پاناسونیک عنوان خبر:
آینه هوشمند پاناسونیک خلاصه خبر:

آینه هوشمند پاناسونیک

نمایشگاه CES یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های است که جهان بیش از 40 سال برگزار می‌گردد و هرساله تمامی نوآوران و مخترعان از کل جهان در شـهر لاس وگاس امریکا حضورپیدا می کنند تا آخرین نو آوری ها و آخرین تکنولوژی نسل های آینده دستگاه های الکترونیکی را نمایش بگذارند.

یکی از محصولاتی که توجه بسیاری از مخاطبین و رسانه‌های پوشش دهنده این نمایشگاه را به خود اختصاص داد مربوط به محصول شرکت پاناسونیک بود.

 این شرکت در حوزه محصولات Panasonic Beauty یکی از محصولات خاص و جدید خود با تکنولوژی‌های برتر  را در این جشنواره معرفی کرد و بسیاری از مردم را شگفت زده کرد.

این محصول پاناسونیک " آینه ی هوشمند" می‌باشد.

این آینه هوشمند پاناسونیک مجهز به دوربین خاصی است که قادر به اسکن کردن صورت فرد مقابل آینه است.آینه هوشمند پاناسونیک پس از اسکن کردن صورت فرد، شروع به آنالیز صورت و پوست شخص می‌کند و بعداز انجام بررسی صورت و آنالیز پوست، راهنمایی هایی علمی درباره زیبایی صورت و پوست مخاطب می‌دهدو حتی این امکان را به مخاطب می‌دهد تا با کمک تکنولوژی بکار رفته در آینه صورت و حالت موی خود را بصورت دیجیتال آرایش کرده و در تصویری که آینه از صورت شما اسکن کرده است تغییرات را اعمال کرده و بصورت زنده نمایش می‌دهد. با کمک آینه هوشمند پاناسونیک بیوتی مخاطب می‌تواند صورت و حالت رنگ موی خود را قبل از این که به آرایشگر مراجعه کنید پیش بینی کند و تشخیص بدهد که چه نوع آرایشی بیشتر به او می‌آید.


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: علت کارنکردن تلفن بی سیم پاناسونیک - علت زنگ نخوردن تلفن بی سیم پاناسونیک -علت عمل نکردن آیفون تلفن پاناسونیک- علت کارنکردن شماره گیر تلفن پاناسونیک - علت روشن نشدن نمایشگر تلفن پاناسونیک - علت بوق نخوردن تلفن پاناسونیک - علت از ست خارج شدن تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن منشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن اسکلت گوشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن صفحه شماره گیر بیس پاناسونیک - علت کارنکردن خط دوم تلفن پاناسونیک بی سیم - علت بوق نداشتن تلفن پاناسونیک - علت خرابی باطری تلفن پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین