تاریخ امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1315
بازدید دیروز: 1982
بازدید هفته: 10202
بازدید ماه: 10202
بازدید کل: 5964325
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ --- ۰:۳۴ تعداد مشاهده: 1278 بار
دسته خبر:
بلندگوی پاناسونیک با قابلیت ترجمه به سه زبان دنیا عنوان خبر:
بلندگوی پاناسونیک با قابلیت ترجمه به سه زبان دنیا خلاصه خبر:

بلندگوی پاناسونیک با قابلیت ترجمه به سه زبان دنیا

Megaphoneyaku  بلندگوی پیشرفته و جالبی است که قادر است صدای فرد را به سه زبان مختلف ترجمه کند. بخش پایانی این اسم (yaku)، نام اصلی این دستگاه است که به معنی "ترجمه" است.
فرودگاه توکیوی ژاپن مراحل آزمایشی استفاده از بلندگوی مترجم پاناسونیک را آغاز کرده است.
این دستگاه نتیجه مشکلات سال 2014 میلادی یعنی زمانی که فرودگاه توکیو دچار سیل شد، است. کارکنان فرودگاه متوجه شدند که قادر به برقراری ارتباط با مسافرانی که در سیل فرودگاه گیر افتاده ‏اند، نیستند.  امکان‌نداشتن برقراری ارتباط با مسافران خارجی باعث شد که کارکنان فرودگاه در پخش آب و غذا به این مسافران دچار مشکل شوند و نیاز به دستگاهی که کار ترجمه را انجام دهد بیش از پیش احساس شد.
اگر این فرآیند ترجمه از طریق یک اپلیکیشن و یا یک وب سایت انجام شود، نمی توان انتظار داشت که ترجمه ای با کیفیت خوب و عالی را ارایه دهد و تنها مزیت آن در این است که مسافران می توانند حداقل منظور و قصد کارکنان فرودگاه و یا افرادی که با آنها در ارتباط هستند را بفهمند.
این دستگاه شبیه بلندگوی معمولی است که یک فبلت به بالای آن چسبانده باشند. قابلیت ترجمه این بلندگو به توانایی یک گوشی هوشمند در ترجمه به کمک برنامه‏ ها، شباهت بسیاری دارد. کاربر باید به یکی از سه زبان انگلیسی، چینی یا کره ‏ای در بلندگو صحبت کند. هر چیزی که در این بلندگو گفته شود را می‏توان به یکی از دو زبان دیگر ترجمه کرد.

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: نشانه های سوختن پاور تلویزیون پاناسونیک -مشکل کم نور شدن صفحه تلویزیون-علت روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک -علت ونشانه های خرابی مین برد-علت سوختن ال ای دی -علت سوختن پیکسل تلویزیون پاناسونیک-نیم سوز شدن تلویزیون پاناسونیک -علت سوختن بک لایت تلویزیون پاناسونیک- دلیل سیاه شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک-دلیل سوختن پنل تلویزیون پاناسونیک -علت تعویض خط کش پاناسونیک - علت روشن نشدن پلاسما پاناسونیک - علت روشن نشدن ال سی دی پاناسونیک - علت روشن نشدن ال ای دی پاناسونیک -علت خاموش شدن پلاسما پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین