تاریخ امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 227
بازدید دیروز: 1134
بازدید هفته: 7013
بازدید ماه: 44715
بازدید کل: 5948819
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۴:۰۲ تعداد مشاهده: 1366 بار
دسته خبر:
گسترش عمده ی لامپ های LED پاناسونیک در بازار اندونزی عنوان خبر:
گسترش عمده ی لامپ های LED پاناسونیک در بازار اندونزی خلاصه خبر:

گسترش عمده ی لامپ های LED پاناسونیک در بازار اندونزی

گسترش عمده ی لامپ های LED پاناسونیک در بازار اندونزی واحد فروش راه حل های پاناسونیک در اندونزی تا حد زیادی محصولات جدید خود را به واسطه ی توزیع 49 مدل لامپ LED خانگی شامل لامپ های سقفی و 9 مدل چراغ های LED با مصارف غیر خانگی از جمله چراغ های خیابان، در بازار اندونزی از 1 مارس افزایش خواهد داد.
از طریق این اقدامات هدف نهایی، رسیدن به فروش 10 بیلیون ینی در اندونزی در سال مالی 2018 در زمینه ی وسایل روشنائی که این میزان چیزی حدود 4 برابر فروش در سال مالی 2013 خواهد بود.
اندونزی نیز مانند سایر کشورهای نو ظهور آسیایی دستخوش تحولات شهرنشینی توأم با صنعتی شدن قرار گرفته است و به همین دلیل با افزایش روز افزون مصرف انرژی مواجه است.
دولت اندونزی در پی اهداف خود در صرفه جویی در انرژی به عنوان بخشی از سیاست های انرژی، راه حل افزایش بهره روشنائی لامپ ها را هم در شرکت های بزرگ و هم در منازل معرفی کرده است.
پاناسونیک طی این حرکت محصولات روی خط تولید خود در زمینه لوازم روشنائی منزل با تمرکز بر محدوده ی قیمتی مناسب و ارائه کارکرد بالا در مدل های پایه و عمومی را افزایش خواهد داد.
ایجاد تغییرات گسترده (روشنائی، دما رنگی) محصولات متنوعی را برای طیف گسترده ای از مکان های نصب مناسب کرده است.
این لامپ ها در مقایسه با لامپ های فلورسنت موجب صرفه جویی 50 درصدی و یا بیش تر در مصرف انرژی شده در حالی که روشنائی مشابه با این لامپ ها را نیز تأمین می کند.
لوازم روشنائی خیابان نیز در محصولات با وات پائین دارای مصرف 25 و 40 وات بوده و در لوازم با وات مصرفی بالا به طور متوسط دارای 90، 120 و 200 وات مصرف انرژی می باشد.
پاناسونیک در محصولات خود ترکیبی از مفهوم طراحی و صرفه جویی در انرژی را جهت کمک به شیوه زندگی بهتر در اندونزی به کار گرفته است



ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: نشانه های سوختن پاور تلویزیون پاناسونیک -مشکل کم نور شدن صفحه تلویزیون-علت روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک -علت ونشانه های خرابی مین برد-علت سوختن ال ای دی -علت سوختن پیکسل تلویزیون پاناسونیک-نیم سوز شدن تلویزیون پاناسونیک -علت سوختن بک لایت تلویزیون پاناسونیک- دلیل سیاه شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک-دلیل سوختن پنل تلویزیون پاناسونیک -علت تعویض خط کش پاناسونیک - علت روشن نشدن پلاسما پاناسونیک - علت روشن نشدن ال سی دی پاناسونیک - علت روشن نشدن ال ای دی پاناسونیک -علت خاموش شدن پلاسما پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین