تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 88
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 10558
بازدید ماه: 48260
بازدید کل: 5952364
تاریخ انتشار خبر: شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۱:۳۶ تعداد مشاهده: 1525 بار
دسته خبر:
آینده ی زیر ساخت های شهری : شهرهای هوشمند سازگار با محیط زیست پاناسونیک عنوان خبر:
آینده ی زیر ساخت های شهری : شهرهای هوشمند سازگار با محیط زیست پاناسونیک خلاصه خبر:

آینده ی زیر ساخت های شهری : شهرهای هوشمند سازگار با محیط زیست پاناسونیک

همانطور که فناوری های دیجیتال هر لحظه در حال یکپارچه شدن با زندگی روزمره ما هستند، این شهرهای هوشمند نیر بازگو کننده ی نحوه ی زندگی ما در آینده خواهند بود.
Vincent Callebaut یکی از معماران Callebaut، برج های هوشمندی را طراحی کرده است که در آینده می تواند شهر glitzy پاریس باشد. طرح پیشنهادی با عنوان شهر هوشمند پاریس2050، هشت توپولوژی مختلف برج سبز را که عناصر طبیعت و انرژی های تجدید پذیر را یکپارچه کرده است نمایش می دهد. (بخشی از یک پروژه تحقیق و توسعه که به بررسی معماری های بلند پاریس پرداخته است.)
این پروژه در همکاری با مهندسان Setec Batimet، برای تالار شهر پاریس به عنوان بخشی از طرح ابتکاری جهت کاهش 75 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2050 انجام شده است. شایان ذکر است بسیاری از بناهای مرتفع برنامه ریزی شده برای آینده، با نصب عمودی ستون هایی در مجاری دودکش ها در ساختمان های موجود ایجاد خواهد شد. برنامه دیگر استفاده از خطوط راه آهن بلا استفاده و یا ساختارهای موجود بازیافتی است.
هر هشت توپولوژی دارای هدف مشترکی هستند : تبدیل پاریس به الگوی شهر سبز.
علاوه بر این در این ساختمان های هوشمند از تعدادی از فناوری های سبز دیگر مانند پنل های خورشیدی ولتائیک، سیستم های گرمایش خورشیدی، نیروی برق آبی (هیدروالکتریسیته)، توربین های بادی برای تولید انرژی و ایجاد باغ های عمودی برای تصفیه هوا و ارائه فضا برای پرورش سبزیجات هیدروپونیک، استفاده شده است.
شهر هوشمند کوچی در هند و شهر هوشمند فوجیساوا از دیگر نمونه های شهر هوشمند هستند. اگر چه فوجیساوا، به طور کامل تا سال 2018 به پایان نخواهد رسید، اما موفقیتهای اولیه شهر نشان می دهد که تبدیل به یک الگو برای شهرهای هوشمند در ژاپن و سراسر جهان خواهد شد.

شهر هوشمند فوجیساوا
شهر هوشمند فوجیساوا
 


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: علت کارنکردن تلفن بی سیم پاناسونیک - علت زنگ نخوردن تلفن بی سیم پاناسونیک -علت عمل نکردن آیفون تلفن پاناسونیک- علت کارنکردن شماره گیر تلفن پاناسونیک - علت روشن نشدن نمایشگر تلفن پاناسونیک - علت بوق نخوردن تلفن پاناسونیک - علت از ست خارج شدن تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن منشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن اسکلت گوشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن صفحه شماره گیر بیس پاناسونیک - علت کارنکردن خط دوم تلفن پاناسونیک بی سیم - علت بوق نداشتن تلفن پاناسونیک - علت خرابی باطری تلفن پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین