تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1176
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 11646
بازدید ماه: 49348
بازدید کل: 5953452
تاریخ انتشار خبر: شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۱:۳۴ تعداد مشاهده: 1084 بار
دسته خبر:
اهدا بیش از 2300 فانوس خورشیدی به فیلیپین توسط پاناسونیک عنوان خبر:
اهدا بیش از 2300 فانوس خورشیدی به فیلیپین توسط پاناسونیک خلاصه خبر:

اهدا بیش از 2300 فانوس خورشیدی به فیلیپین توسط پاناسونیک

در اواسط فوریه 2015، پاناسونیک به عنوان بخشی از تلاش خود در اجرای پروژه "100 هزار فانوس خورشیدی" در سال 2014، 2367 فانوس خورشیدی (BG-BL03) را به فیلیپین اهدا نمود.
پروژه 100 هزار فانوس خورشیدی به عنوان بخشی از فعالیت های انجمن شهرواندن (فعالیت های مشارکت اجتماعی) پاناسونیک برای استفاده از تکنولوژی و محصولات خود جهت کمک به حل و فصل چالش های مختلف اجتماعی پیش روی کشورهای نو ظهور و در حال توسعه که با کمبود برق مواجه هستند، راه اندازی شده است.
هدف این پروژه، اهدای 100 هزار فانوس خورشیدی به سازمان های غیر دولتی، نهادهای بشر دوستانه و سازمان های بین المللی تا سال 2018 میلادی در صدمین سالگرد تأسیس شرکت پاناسونیک می باشد.
در دسامبر سال 2013، پاناسونیک 1002 فانوس خورشیدی را به وزارت توسعه و رفاه اجتماعی دولت فیلیپین برای کمک به مردم مناطق فاجعه زده (هاییان، یولاندا) پس از گردباد شماره 30 اهدا کرده بود.
با اینکه، کمک مالی به فیلیپین این بار به منظور امداد رسانی به مردم فاجعه دیده نبود، اما برای حل چالش های مختلف اجتماعی مردم ساکن در مناطق بدون برق، هدف اصلی پاناسونیک از پروژه 100 هزار فانوس خورشیدی را دنبال می کرد.
در سال های اخیر، فیلیپین در مناطق شهری خود رشد اقتصادی پایداری را تجربه کرده است، اما بسیاری از چالش های اجتماعی مربوط به مسائل فقر هنوز هم در مناطق روستایی به ویژه در مناطق کوهستانی و جزایر وجود داشته و بسیاری از مردم از داشتن هر گونه دسترسی به برق در زندگی روزمره خود محروم هستند. با فانوس های خورشیدی که به سازمان های مختلف اهدا شده است، انتظار می رود گامی مؤثر در کمک به حل این چالش های اجتماعی به ویژه در زمینه ی آموزش و پرورش و بهداشت و درمان در مناطق فاقد برق نظیر لوزون، میندانائو، میندورو نگرو، پالاوان و جزایر رومبلون برداشته شده باشد.

 

اهدا بیش از 2300 فانوس خورشیدی به فیلیپین توسط پاناسونیک اهدا بیش از 2300 فانوس خورشیدی به فیلیپین توسط پاناسونیک


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: دلایل خرابی برد ماکروویو پاناسونیک - دلایل خرابی برد مایکروفر ناسیونال - دلایل خرابی برد مایکروفر پاناسونیک - دلایل گرم نکردن غذا داخل مایکروفر - کارنکردن دگمه های مایکروفر و عیب یابی آن - نحوه عیب یابی ماکروفر - خرابی فیوز سرامیکی مایکروفر -دیود مایکروفر - علت سوختن قطعات ماکروفر - تست ترانس ماکروویو ناسیونال - تست ترانس ماکروفر پاناسونیک - علت سوختن قطعات ماکروفر ناسیونال - علت سوختن قطعات ماکروفر پاناسونیک - برد اینورتر ماکروفر ناسیونال تعمیر میشود؟برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک تعمیر میش
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین