|
چکیده مقاله:
|
پاناسونیک استراتژی تجاری سال مالی 24 را برای رشد پایدار در خاورمیانه و آفریقا اعلام کردپاناسونیک استراتژی تجاری سال مالی 24 را برای رشد پایدار در خاورمیانه و آفریقا اعلام کرد
FY2024 در یک نگاه در حالی که پاناسونیک سال مالی 2023 موفقی را در تجارت تجربه کرد، بینش در مسیر این شرکت در سال مالی 2024 نشان می دهد که بهترین ها هنوز در راه است. این شرکت با تعیین چارچوبی برای یک هدف دو رقمی دیگر در سال جاری، تعهد خود را به منطقه MEA تأیید می کند و از خاورمیانه و آفریقا به عنوان بازاری با رشد بالا یاد می کند. استراتژی 2024 آن بر چهار ستون اصلی بستگی دارد: گسترش بازار از طریق مشارکت استراتژیک، تنوع محصول، ابتکارات پایداری و تجربه مشتری غنی. برای افزایش بیشتر انتظارات رشد شرکت برای منطقه و پاسخگویی سریعتر به تقاضاهای بازار و مشتریان، چند تغییر قابل توجه در تیم رهبری ارشد PMMAF ایجاد شده است. شاهد خواهیم بود که آقای هیرویوکی شیبوتانی، یک موقعیت جدید مدیر عامل را به دست میگیرد و آقای جان هاردی به سمت مدیر ارشد اجرایی، که یک موقعیت تازه ایجاد شده است، حرکت میکند. این توسعه منعکس کننده اصل اصلی پاناسونیک در پذیرش تغییرات مثبت و اختراع مجدد برای پیشبرد کسب و کار و رونق در چشم انداز در حال تحول است. آقای شیبوتانی در حاشیه این مراسم گفت: «ما از شتابی که در سالهای گذشته دیدهایم خرسندیم و واقعاً خرسندیم که با وفادار ماندن به ارزشهای خود و انجام کارهای اصلی خود تا اینجای کار پیش رفتهایم. اهداف توانایی پاناسونیک برای گذر از نیازهای زمان در حال تغییر، در حالی که به فلسفه کسب و کار اصلی ما - یعنی کمک به مشتریانمان برای داشتن زندگی بهتر و سالمتر - پایبند است، قلب همه چیزهایی است که در این منطقه به دست آوردهایم. آقای هاردی تاکید کرد: «چشم انداز ما برای سال 2024 و پس از آن برای خاورمیانه و آفریقا همچنان مثبت است. این خوشبینی بیشتر ما را به متعهد ماندن به خدمت به بازار منطقهای میآورد، زیرا همچنان به همسو کردن استراتژیهای خود و ارائه فناوریهای پیشرفته با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان خود ادامه میدهیم. ما در PMMAF انگیزه جدیدی برای رهبری آینده داریم و همانطور که برنامههای رشد خود را انجام میدهیم، بر اساس بیش از یک قرن نوآوریهای پیشرو در بازار برای جایگاه کسبوکار و نام تجاری خود برای دوره بعدی رشد خود خواهیم بود. به همان اندازه مهم، ما تمرکز دقیق تری بر اهداف پایداری خود داریم. تعهد ما واضح تر از همیشه است - ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، شرکا، سهامداران و جامعه. از نزدیک: سال پیش رو شرکای پاناسونیک در برنامه های رشد آتی آن نقش اساسی دارند. با ایجاد شراکتهای با ارزش، پاناسونیک برای ارائه دسترسی بیشتر به محصولات و راهحلهای خود، ارائه تجربیات مشتری با کیفیت بالا، و همچنین افزایش تمایل به برند و وفاداری مشتری، قدرت بهتری پیدا میکند. این شرکت همچنین قصد دارد به استفاده از تاریخچه غنی از تخصص تکنولوژیک خود برای توسعه نوآوری های متمایز در بین گروه ها ادامه دهد. پاناسونیک با متعهد به ابتکارات تحقیق و توسعه قوی خود، همواره بر مطالعه سبک زندگی مصرف کنندگان محلی به منظور ایجاد محصولاتی که نیازهای خاص را برآورده می کند، تأکید داشته است. علاوه بر این، این شرکت قصد دارد تلاش خود را برای کمک به ساختن زندگی بهتر از طریق نوآوری های مشتری محور دو برابر کند. پاناسونیک با پشتوانه «Japan Excellence» به تلاش خود برای رسیدگی به نیازها و ترجیحات منحصر به فرد مصرف کنندگان و مشاغل در منطقه ادامه خواهد داد. پاناسونیک همچنین قصد دارد با بهرهگیری از قدرت استراتژی دیجیتالیسازی خود، تحول دیجیتالی خود را برای بهبود عملیات، تعامل با مشتری و ارائه محصول، بهرهبرداری از بینشهای مبتنی بر داده و فناوریهای پیشرفته، تقویت کند. با توجه به پایداری به عنوان یک رکن اساسی استراتژی رشد پاناسونیک، این شرکت موضع قوی خود را در حمایت از ابتکارات مثبتی که از حفاظت از محیط زیست و رفاه بهینه نسلهای فعلی و آینده حمایت میکند، تسریع خواهد کرد. این شرکت بیش از 100 سال پیش با چشم انداز متمرکز بر خیر و رفاه اجتماعی کلی تأسیس شد. تا به امروز، پایداری یکی از اصول اصلی فلسفه پاناسونیک است. شعار اکشن برند آن، «امروز ایجاد کن. غنی سازی فردا».، بر تعهد خود برای ارائه محصولات و راه حل های نوآورانه تأکید می کند که به مردم کمک می کند بهترین زندگی خود را داشته باشند و در عین حال رفاه خود را غنی کنند. به همین ترتیب، این نیز نشان دهنده تلاش های بی وقفه شرکت برای پیشرفت به سمت سیاره ای سبزتر برای فردا است. پاناسونیک GREEN IMPACT همچنین در خط مقدم حرکت پایداری این شرکت، ابتکار پاناسونیک Green Impact (PGI) است. PGI چشم انداز زیست محیطی بلندمدت گروه پاناسونیک برای تحقق زندگی بهتر و محیط زیست جهانی پایدارتر است. تحت PGI، گروه پاناسونیک متعهد شده است تا سال 2030 به انتشار گازهای گلخانه ای خالص صفر از فعالیت های خود دست یابد و تأثیری بیش از 300 میلیون تن کاهش انتشار CO2 ایجاد کند - تقریباً 1 درصد از کل انتشار جهانی فعلی 33 میلیارد تن - تا سال 2050. از طریق PGI، پاناسونیک با تغییر دادن مشتریان به محصولات صرفه جویی در انرژی و ارائه راه حل های صرفه جویی در انرژی و فناوری های انرژی سبز به مشتریان B2B/B2G، به کاهش انتشار CO2 در سطح جامعه کمک می کند. نفوذ پاناسونیک
r Affiliate Program 2024 برای سومین فعالیت خود، برنامه وابسته به اینفلوئنسر پاناسونیک (PIAP) به بخش مهمی از استراتژی رشد پاناسونیک تبدیل شده است. رقابتی برای تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی مستقر در سراسر خاورمیانه، PIAP قصد دارد با سازندگان محتوای دیجیتالی که می توانند از اشتیاق خود در ایجاد محتوا برای مشارکت، آموزش و توانمندسازی جامعه خود در مورد نوآوری های پاناسونیک استفاده کنند، شریک شود. از زمان راه اندازی آن در سال 2022، PIAP از تلاش مستمر پاناسونیک برای پیشبرد ارتباط با مشتری حمایت می کند. این برنامه همچنین با موفقیت به پاناسونیک در افزایش آگاهی از برند در سراسر شبکه های اجتماعی کمک کرده است. PIAP 2024 به زودی راه اندازی می شود و برای همه تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی منطقه ای باز خواهد بود. محصولات و راهکارهای جدید رونمایی شد همچنین در این رویداد 74 محصول جدید برای حمایت از ماموریت پاناسونیک در سال 2024 در کانون توجه قرار گرفتند. با برجسته کردن اخلاق "Create Today". غنی سازی فردا.’; نوآوری های جدید برای آوردن برتری ژاپن به خانه ها و مشاغل مردم توسعه یافته اند. این رویداد با حضور همکاران تجاری از بیش از 27 کشور و رسانه، همچنین ویترینی از طیف گسترده محصولات پاناسونیک در AC، AV، لوازم آشپزخانه و منزل و بهداشت و زیبایی را به نمایش گذاشت. -پایان مییابد- درباره گروه پاناسونیک گروه پاناسونیک که در سال 1918 تأسیس شد و امروزه یک رهبر جهانی در توسعه فناوریها و راهحلهای نوآورانه برای کاربردهای گسترده در بخشهای الکترونیک مصرفی، مسکن، خودرو، صنعت، ارتباطات و انرژی در سرتاسر جهان است، در 1 آوریل به سیستم شرکت عامل روی آورد. ، 2022 با شرکت پاناسونیک هولدینگ که به عنوان یک شرکت هلدینگ خدمت می کند و هشت شرکت زیر چتر آن قرار دارند. این گروه فروش خالص تلفیقی 8496.4 میلیارد ین را برای سال منتهی به 31 مارس 2024 گزارش کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گروه پاناسونیک، لطفاً از: https://holdings.panasonic/global/ دیدن کنید.r Affiliate Program 2024 برای سومین فعالیت خود، برنامه وابسته به اینفلوئنسر پاناسونیک (PIAP) به بخش مهمی از استراتژی رشد پاناسونیک تبدیل شده است. رقابتی برای تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی مستقر در سراسر خاورمیانه، PIAP قصد دارد با سازندگان محتوای دیجیتالی که می توانند از اشتیاق خود در ایجاد محتوا برای مشارکت، آموزش و توانمندسازی جامعه خود در مورد نوآوری های پاناسونیک استفاده کنند، شریک شود. از زمان راه اندازی آن در سال 2022، PIAP از تلاش مستمر پاناسونیک برای پیشبرد ارتباط با مشتری حمایت می کند. این برنامه همچنین با موفقیت به پاناسونیک در افزایش آگاهی از برند در سراسر شبکه های اجتماعی کمک کرده است. PIAP 2024 به زودی راه اندازی می شود و برای همه تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی منطقه ای باز خواهد بود. محصولات و راهکارهای جدید رونمایی شد همچنین در این رویداد 74 محصول جدید برای حمایت از ماموریت پاناسونیک در سال 2024 در کانون توجه قرار گرفتند. با برجسته کردن اخلاق "Create Today". غنی سازی فردا.’; نوآوری های جدید برای آوردن برتری ژاپن به خانه ها و مشاغل مردم توسعه یافته اند. این رویداد با حضور همکاران تجاری از بیش از 27 کشور و رسانه، همچنین ویترینی از طیف گسترده محصولات پاناسونیک در AC، AV، لوازم آشپزخانه و منزل و بهداشت و زیبایی را به نمایش گذاشت. -پایان مییابد- درباره گروه پاناسونیک گروه پاناسونیک که در سال 1918 تأسیس شد و امروزه یک رهبر جهانی در توسعه فناوریها و راهحلهای نوآورانه برای کاربردهای گسترده در بخشهای الکترونیک مصرفی، مسکن، خودرو، صنعت، ارتباطات و انرژی در سرتاسر جهان است، در 1 آوریل به سیستم شرکت عامل روی آورد. ، 2022 با شرکت پاناسونیک هولدینگ که به عنوان یک شرکت هلدینگ خدمت می کند و هشت شرکت زیر چتر آن قرار دارند. این گروه فروش خالص تلفیقی 8496.4 میلیارد ین را برای سال منتهی به 31 مارس 2024 گزارش کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گروه پاناسونیک، لطفاً از: https://holdings.panasonic/global/ دیدن کنید.r Affiliate Program 2024 برای سومین فعالیت خود، برنامه وابسته به اینفلوئنسر پاناسونیک (PIAP) به بخش مهمی از استراتژی رشد پاناسونیک تبدیل شده است. رقابتی برای تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی مستقر در سراسر خاورمیانه، PIAP قصد دارد با سازندگان محتوای دیجیتالی که می توانند از اشتیاق خود در ایجاد محتوا برای مشارکت، آموزش و توانمندسازی جامعه خود در مورد نوآوری های پاناسونیک استفاده کنند، شریک شود. از زمان راه اندازی آن در سال 2022، PIAP از تلاش مستمر پاناسونیک برای پیشبرد ارتباط با مشتری حمایت می کند. این برنامه همچنین با موفقیت به پاناسونیک در افزایش آگاهی از برند در سراسر شبکه های اجتماعی کمک کرده است. PIAP 2024 به زودی راه اندازی می شود و برای همه تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی منطقه ای باز خواهد بود. محصولات و راهکارهای جدید رونمایی شد همچنین در این رویداد 74 محصول جدید برای حمایت از ماموریت پاناسونیک در سال 2024 در کانون توجه قرار گرفتند. با برجسته کردن اخلاق "Create Today". غنی سازی فردا.’; نوآوری های جدید برای آوردن برتری ژاپن به خانه ها و مشاغل مردم توسعه یافته اند. این رویداد با حضور همکاران تجاری از بیش از 27 کشور و رسانه، همچنین ویترینی از طیف گسترده محصولات پاناسونیک در AC، AV، لوازم آشپزخانه و منزل و بهداشت و زیبایی را به نمایش گذاشت. -پایان مییابد- درباره گروه پاناسونیک گروه پاناسونیک که در سال 1918 تأسیس شد و امروزه یک رهبر جهانی در توسعه فناوریها و راهحلهای نوآورانه برای کاربردهای گسترده در بخشهای الکترونیک مصرفی، مسکن، خودرو، صنعت، ارتباطات و انرژی در سرتاسر جهان است، در 1 آوریل به سیستم شرکت عامل روی آورد. ، 2022 با شرکت پاناسونیک هولدینگ که به عنوان یک شرکت هلدینگ خدمت می کند و هشت شرکت زیر چتر آن قرار دارند. این گروه فروش خالص تلفیقی 8496.4 میلیارد ین را برای سال منتهی به 31 مارس 2024 گزارش کرد.
ایران پاناسونیک
|
کلمات کلیدی: محصولات پاناسونیک - تلفن پاناسونیک - تلویزیون پاناسونیک - چرخ گوشت پاناسونیک - جاروبرقی پاناسونیک - مخلوط کن پاناسونیک - فکس پاناسونیک - سانترال پاناسونیک - ویدیوپروژکتور پاناسونیک
|