تاریخ امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 693
بازدید دیروز: 2426
بازدید هفته: 8253
بازدید ماه: 33529
بازدید کل: 6246262
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ --- ۱۸:۲۰ تعداد مشاهده: 78 بار
دسته مقاله:
مشخصات دوربین کنفرانس پاناسونیک AW-UE4 عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
مشخصات دوربین کنفرانس پاناسونیک AW-UE4 چکیده مقاله:
AW-UE4: تولید ویدیوی حرفه ای در یک فرم فشرده
دوربین AW-UE4 4K PRO PTZ POV از خروجی ویدیوی K 30p/29.97p/25p4 پشتیبانی می کند و مجهز به لنز فوق عریض با میدان دید 111 درجه است. این اجازه می دهد تا از هر قسمت از حتی بزرگ ترین فضاها و انتقال فیلم با زاویه باز از کوچکترین فضاهای نصب نیز استفاده کنید.

مشخصات دوربین کنفرانس پاناسونیک AW-UE4

مشخصات دوربین کنفرانس پاناسونیک AW-UE4

AW-UE4: تولید ویدیوی حرفه ای در یک فرم فشرده
دوربین AW-UE4 4K PRO PTZ POV از خروجی ویدیوی K 30p/29.97p/25p4 پشتیبانی می کند و مجهز به لنز فوق عریض با میدان دید 111 درجه است. این اجازه می دهد تا از هر قسمت از حتی بزرگ ترین فضاها و انتقال فیلم با زاویه باز از کوچکترین فضاهای نصب نیز استفاده کنید. با اندازه جمع و جور و تطبیق پذیری طراحی بدنه UE4، این دوربین از راه دور عالی برای ضبط/ پخش جریانی همه چیز از سخنرانی ها و جلسات گرفته تا ورزش های الکترونیکی و سایر تولیدات زنده است.
 
UE4 از برق PoE یا USB پشتیبانی می کند و امکان انتقال ویدئو، کنترل دوربین و برق را از طریق یک کابل فراهم می کند. علاوه بر این، UE4 دارای عملکرد بالا از طریق سازگاری RTMP (پروتکل پیام‌رسانی بی‌درنگ) برای آپلود مستقیم ویدیوها در سرویس‌های پخش زنده مانند YouTube Live است.
 
دوربین USB دارای گواهی زوم
AW-UE4 از UVC پشتیبانی می کند، بنابراین می توان آن را با یک سیستم مبتنی بر USB موجود استفاده کرد. از یک کابل LAN می‌توان برای اتصال چندین واحد دوربین به یک رایانه شخصی استفاده کرد که امکان نصب و پیکربندی یک سیستم ساده و فشرده را فراهم می‌کند. با استفاده از نرم افزار رایگان PTZ Virtual USB Driver، AW-UE4 می تواند به عنوان یک دوربین وب قابل اتصال به یک سرویس کنفرانس آنلاین از طریق کابل LAN استفاده شود، حتی زمانی که کابل USB نمی تواند به محل نصب دوربین مانند سقف برسد.
 
با گواهی زوم و حالت اختصاصی (USB: ویدئو کنفرانس)، AW-UE4W/K برای کنفرانس وب ایده آل است.
 
زاویه فوق عریض تصویر کامل را ثبت می کند
زاویه دید افقی 111 درجه، بدون در نظر گرفتن موقعیت نصب، کل فضا را قادر می سازد. این میدان دید با زاویه دید عریض، AW-UE4 را به دوربینی ایده‌آل برای اتاق‌های جمع، اتاق‌های کنفرانس و مناطقی که به نمای مرجع گسترده نیاز دارند تبدیل می‌کند.
 
خروجی های ویدئویی همه کاره برای طیف وسیعی از تولیدات ویدئویی
هنگام انتخاب خروجی های ویدئویی، انتخاب خود را انتخاب کنید. AW-UE4 ویدئو را از طریق HDMI، LAN و USB-C خروجی می‌دهد و طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای نصب دوربین فعلی در اختیار شما قرار می‌دهد، در حالی که شما را برای جریان‌های کاری ویدیویی آینده آماده می‌کند.
 
اتصال تک کابلی از طریق PoE
UE4 از برق PoE یا USB پشتیبانی می کند و امکان انتقال ویدئو، کنترل دوربین و برق را از طریق یک کابل فراهم می کند. علاوه بر برق PoE، برق از طریق کابل USB نیز برای فعال کردن عملکرد بدون نیاز به اتصال آداپتور AC پشتیبانی می‌شود.
 
گزینه های نصب انعطاف پذیر
AW-UE4 را می توان در فضاهایی که به آن نیاز دارید نصب کرد. می توان آن را روی میز کار قرار داد، به سه پایه متصل کرد، از سقف آویزان کرد یا حتی روی دیوار نصب کرد. فرم فاکتور کوچک و لنز واید آن انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی را برای شما فراهم می‌کند و اطمینان می‌دهد که همه چیز در عکس درست می‌شود.
 
گزینه های کنترل چندگانه
AW-UE4 هنگام اتصال به شبکه از طریق مرورگر وب قابل کنترل است و امکان حرکت سریع و آسان دوربین، دسترسی از پیش تعیین شده و تنظیمات تصویر را فراهم می کند. علاوه بر این، دوربین را می توان با استفاده از کنترل از راه دور AW-RM50 IR و کنترل کننده دوربین مبتنی بر سخت افزار AW-RP60 کنترل کرد. این انتخاب های کنترلی، ادغام UE4 را در گردش کار تولید ویدیوی شما آسان می کند.
 
پخش زنده آسان شد
دوربین AW-UE4 PRO PTZ دارای عملکرد بالا از طریق سازگاری RTMP / RTMPS برای آپلود مستقیم و استیم ویدیوها به سرویس های پخش زنده مانند YouTube، Facebook Live و سایر خدماتی است که از RTMP / RTMPS برای انتقال ویدیو استفاده می کنند.
 
فرمت های خروجی ویدیو با کیفیت بالا
خروجی  x 2160 4K 3840 و انواع فرمت های دیگر را فعال می کند.
 
4K (2160)        
2160/30p, 2160/29.97p, 2160/25p
 
HD (1080)       
1080/60p, 1080/59.94p, 1080/50p,
1080/30p, 1080/29.97p, 1080/25p
 
HD (720)
720/60p, 720/59.94p, 720/50p
 
رابط کنترل وب بصری
هنگامی که به یک شبکه IP متصل هستید، دوربین AW-UE4 از طریق مرورگر وب قابل دسترسی است. دوربین را می توان از طریق رابط وب راه اندازی و کنترل کرد. تنظیمات از پیش تنظیم شده را نیز می توان ایجاد و فراخوانی کرد.
 
دوربین درجه یک سازمانی
گردش کار دوربین انعطاف پذیر با اتصال و نصب ساده فعال می شود. AW-UE4 چه توسط یکپارچه ساز سیستم در کل محوطه دانشگاه نصب شود و چه در یک اتاق کنفرانس نصب شود، به ساده نگه داشتن آن کمک می کند. با داشتن DNA دوربین PRO PTZ، می‌توانید روی UE4 حساب کنید که عملکرد ویدیویی با کیفیت بالا را به صورت روزانه و روزانه ارائه می‌کند.
 
حرکت دیجیتال، شیب و زوم [min-E PRO PTZ]
مجهز به زوم دیجیتال برای بزرگنمایی تا 4 برابر برای گرفتن واضح سوژه های دور. تصاویر بسط یافته را نیز می توان برای جلوه های حرکتی و شیب مانند دستکاری کرد تا تصاویر را از زوایای مختلف ثبت کند. یک سنسور قدرتمند 4K عملکرد پان و اسکن را فعال می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون کاهش کیفیت خروجی، تصویر ویدیویی منبع را جابجا کنید.
 
میکروفون استریو یکپارچه
همه اینها را با میکروفون استریو یکپارچه AW-UE4 ضبط کنید. شامل حالت خاموش کردن حریم خصوصی و عملکرد ALC است.
 
 

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=6562
 
ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: دوربین کنفرانس پاناسونیک AW UE4 -فروش نصب تعمیرتخصصی دوربین مداربسته پاناسونیک-فروش نصب تعمیر تخصصی دوربین کنفرانس پاناسونیک-میکرفون کنفرانس پاناسونیک-تلفن کنفرانس پاناسونیک-کنترلر دوربین AW RP120 پاناسونیک-میکسر تصویر AW HS50 پاناسونیک-ویدئو کنفرانس پاناسونیک مدل KX VC300-سوئیچر کنفرانس پاناسونیک AV HSW10-ماتریکس کنفرانس پاناسونیک AV HLC100-میکسر کنفرانس پاناسونیک مدلAV UHS500- آمپلی فایر پاناسونیک-کابل های ارتباطی سیستم کنفرانس پاناسونیک-منبع تغذیه میکروفون کنفرانس پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین