تاریخ امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 709
بازدید دیروز: 2426
بازدید هفته: 8269
بازدید ماه: 33545
بازدید کل: 6246278
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ --- ۱۵:۲۵ تعداد مشاهده: 87 بار
دسته مقاله:
پاناسونیک و ارتقاء سیستم عامل دوربین 5.7K فشرده سینمای EVA1 عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
پاناسونیک و ارتقاء سیستم عامل دوربین 5.7K فشرده سینمای EVA1 چکیده مقاله:
پاناسونیک ارتقاء سیستم عامل دوربین K 5.7  فشرده سینمای EVA1 را اعلام کرد
Firmware 3.0 ضبط 10 بیتیK60p 4 و کنترل از راه دور Hardwire را ارائه می دهد



پاناسونیک و ارتقاء سیستم عامل دوربین 5.7K فشرده سینمای EVA1

پاناسونیک ارتقاء سیستم عامل دوربین K 5.7  فشرده سینمای EVA1 را اعلام کرد

Firmware 3.0 ضبط 10 بیتی 4K60p و کنترل از راه دور Hardwire را ارائه می دهد
  
پاناسونیک به‌روزرسانی رایگان سیستم‌افزار، نسخه 3.0، را برای AU-EVA1 اعلام کرده است که بازدهی بیشتر در هزینه‌ها و محافظت از آینده را برای دوربین سینمای دستی فراهم می‌کند. در CABSAT 2019 در مرکز تجارت جهانی دبی اعلام شد، سومین ارتقاء سیستم عامل دارای کدک HEVC H.265 جدید است که می‌تواند ویدیوهای 4K 50p/60p با نمونه‌برداری ویدیویی 10 بیتی 4:2:0 ضبط کند. در مقایسه با کدک H.264 در نسخه دو، این امکان تا دو برابر حجم داده های فشرده را فراهم می کند، در حالی که همان وضوح با کیفیت بالا را حفظ می کند.
 
علاوه بر این، Firmware ver.3.0 ضبط HEVC (High Efficiency Video Coding) H.265 را برای ضبط 10 بیتی4K  تا 60 فریم در ثانیه اضافه می کند. کارایی HEVC H.265 دو برابر H.264 است و امکان ضبط 10 بیتی K30p4 با سرعت 150 مگابیت بر ثانیه و ضبط 10بیتی K60p4 با سرعت 200 مگابیت در ثانیه را فراهم می کند. اکثر NLE های محبوب (Adobe Premiere Pro CC، Apple Final Cut Pro X، Blackmagic DaVinci Resolve، و غیره) از کدک های HEVC پشتیبانی می کنند و رایانه هایی که از تراشه های Core i7 اینتل (نسل هفتم یا بالاتر) استفاده می کنند، از پخش روان و و عملکرد بسیار کارآمدتر اطمینان دارند.
 
پشتیبانی کنترل TIP
 
• سه آداپتور USB-LAN (RJ45) برای کنترل IP با تبلت/تلفن هوشمند (iOS/Android) یا کنترلر شخص ثالث (CyanView برای تصویربرداری چند دوربینی EVA1) در دسترس است.
• اضافه شدن عملکردهای دکمه کاربر برای تغییر سریع حالت های عکسبرداری و نرخ فریم
 
موارد دیگر
 
• خروجی رنگ SDR (REC.709) روی LCD/SDI/HDMI برای نظارت در هنگام انتخاب HLG (Hybrid Log Gamma)
• نشانگر موقعیت فوکوس (m/ft) روی OSD
• پشتیبانی از حافظه AWB 2ch (A/B ch).
• ضبط تصویر ثابت: گرفتن تصویر JPEG در حالت پخش، EVA1 را قادر می سازد تا تصاویر ثابت JPEG را بگیرد و آنها را روی کارت SD ذخیره کند.


اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/mea/en/corporate/news/articles/panasonic-announces-firmware-upgrade-for-5-7k-compact-cinema-camera-eva1.html

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: انواع دوربین فیلمبرداری پاناسونیک-انواع دوربین عکاسی پاناسونیک-دوربین لومیکس پاناسونیک-انواع لنز دوربین فیلمبرداری عکاسی پاناسونیک-تعمیرات تخصصی دوربین فیلمبرداری پاناسونیک-تعمیرات حرفه ای دوربین عکاسی پاناسونیک-لوازم جانبی دوربین فیلمبرداری عکاسی پاناسونیک-تعمیرات صفحه نمایش ال سی دی دوربین فیلمبرداری عکاسی پاناسونیک-تعمیردیافراگم دوربین فیلمبرداری پاناسونیک-انواع کارت حافظه دوربین پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین