تاریخ امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 583
بازدید دیروز: 1438
بازدید هفته: 583
بازدید ماه: 7025
بازدید کل: 6117285
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ --- ۲۰:۲۸ تعداد مشاهده: 76 بار
دسته مقاله:
پاناسونیک طیف جدیدی از پروژکتورهای 3LCD را عرضه می کند عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
پاناسونیک طیف جدیدی از پروژکتورهای 3LCD را عرضه می کند چکیده مقاله:
پاناسونیک طیف جدیدی از پروژکتورهای 3LCD را عرضه می کند
 
پروژکتورهای PT-MZ کارایی بهینه را در حجم کاری AV با راه اندازی ساده و عملکرد بدون نیاز به تعمیر تضمین می کنند.
پاناسونیک سری جدید پروژکتورهای لیزری SOLID SHINE 3LCD PT-MZ را معرفی کرده است که به طور خاص برای تسهیل کارایی بهینه در کارهای AV و IT هر سازمانی از طریق راه‌اندازی ساده، عملیات بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و اقدامات متقابل برای کاهش تأثیر خطاهای فنی طراحی شده‌اند.

پاناسونیک طیف جدیدی از پروژکتورهای 3LCD را عرضه می کند

پاناسونیک طیف جدیدی از پروژکتورهای 3LCD را عرضه می کند
 
پروژکتورهای PT-MZ کارایی بهینه را در حجم کاری AV با راه اندازی ساده و عملکرد بدون نیاز به تعمیر تضمین می کنند.
 
 
پاناسونیک سری جدید پروژکتورهای لیزری SOLID SHINE 3LCD PT-MZ را معرفی کرده است که به طور خاص برای تسهیل کارایی بهینه در کارهای AV و IT هر سازمانی از طریق راه‌اندازی ساده، عملیات بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و اقدامات متقابل برای کاهش تأثیر خطاهای فنی طراحی شده‌اند.
 
خط تولید سه مدل توسط پرچمدار PT-MZ16K معرفی شده است که تا 16000 لومن روشنایی و وضوح WUXGA را برای نمایش فوق العاده روشن و واضح در صفحه نمایش بزرگ ترکیب می کند. 13000 لومن PT-MZ13K و 10000 لومن PT-MZ10K این سری را تکمیل می کنند که اکنون در خاورمیانه موجود است.
 
«توسعه راه‌حل‌های پیشرو در صنعت و بسیار کاربردی که نیازهای مشتریان ما را برآورده می‌کند، تنها آغاز راه است.  در پاناسونیک، ما به راه‌حل‌هایی که بر ارزش تجاری و کارایی عملیاتی تمرکز می‌کنند، توجه زیادی می‌کنیم، نه فقط بر برتری فنی. این دقیقاً همان چیزی است که سری پروژکتورهای PT-MZ درباره آن است.  این پروژکتورهای جدید نیازهای عملیاتی عالی را برآورده می کنند که هنوز برای تسهیل کار ساخته شده اند، و با قابلیت اطمینانی که کاهش نیروی کار، زمان نصب و هزینه های تعمیر و نگهداری را تضمین می کند.

 
ویژگی های کلیدی
 
• رنگ خالص، روشنایی بالا، و عملکرد طولانی مدت
با عملکرد حداکثر 16000 لومن، رنگ در WUXGA فوران می کند. تصاویر تابشی با پنل‌های LCD جدید 15.4 میلی‌متری (1˝)، موتور درایو چند لیزری، ورودی سیگنال  4K/60p، و سیستم خنک‌کننده تصفیه‌شده به دست می‌آیند که عملکرد طولانی مدت با کارایی بالا را تا 20000 ساعت تضمین می‌کند.
 
• قابلیت اطمینان بی نظیر در شرایط دنیای واقعی
این پروژکتورها دارای موتور درایو چند لیزری جدید پاناسونیک با مدار خرابی هستند.  یک ورودی سیگنال پشتیبان ثانویه و عملکرد مانیتور اطلاعات به اپراتورها در هنگام بروز مشکلات اطلاع می دهد و خطای خاص را برای بازیابی فنی صاف نشان می دهد.  علاوه بر این، طراحی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری لیزر، به دلیل ساختار ضد گرد و غبار و فیلتر اکو پروژکتورها، نیاز به بازدید مداوم مدیران AV را از بین می برد.  این ویژگی ها همچنین مدت زمان تعویض قطعات را برای کارکرد ایمن و طولانی مدت کاهش می دهد.
 
• طراحی جمع و جور با عملیات Whisper-Quiet
بی صدا (38 دسی بل در حالت عادی) و ساخت سبک (22 کیلوگرم) پروژکتورهای PT-MZ را برای هر برنامه آموزشی، سمینار، شرکت یا محل عبادت ایده آل می کند.
 
• انعطاف پذیر و آماده برای نصب بدون استرس
نصب انعطاف پذیر با انتخاب هفت لنز زوم اختیاری. راه‌اندازی سیستم همچنین با نرم‌افزار Geo Pro و همچنین با یک LAN از سیستم دوگانه سازگار با Digital Link ساده شده است که امکان انتقال سیگنال‌های HDMI، ویدیو/صوت و دستورات کنترل را تا 150 متر فراهم می‌کند. از براکت های سقفی موجود نیز می توان در کنار Corner Keystone Correction برای تسریع در نصب و کاهش هزینه ها استفاده کرد.
 

اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/mea/en/corporate/news/articles/panasonic-rolls-out-new-3lcd-projector-range-in-the-middle-east.html

https://www.linkedin.com/in/hamid-durodian-694533ab/recent-activity/all/

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: پروژکتور لیزری پاناسونیک مدل PT MZ16K- پروژکتور لیزری پاناسونیک PT MZ13K-پروژکتور لیزری پاناسونیک PT MZ10K-فروش و نصب انواع پروژکتورهای پاناسونیک- تعمیرتخصصی پروژکتور پاناسونیک-پروژکتور لیزری پاناسونیک-تعمیر پاور ویدئو پروژکتور پاناسونیک-تعمیرتخصصی برد اصلی ویدئوپروژکتور پاناسونیک-لنز ویدئوپروژکتور پاناسونیک-لامپ ویدئوپروژکتور پاناسونیک-محصولات پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین