تاریخ امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 551
بازدید دیروز: 1438
بازدید هفته: 551
بازدید ماه: 6993
بازدید کل: 6117253
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ --- ۱۸:۴۳ تعداد مشاهده: 80 بار
دسته مقاله:
تلویزیون های پاناسونیک W95A Mini LED و W90A Full Array LED عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
تلویزیون های پاناسونیک W95A Mini LED و W90A Full Array LED چکیده مقاله:
تلویزیون های پاناسونیک W95A Mini LED و W90A Full Array LED ویژگی های جدید بازی و سینمایی را به ارمغان می آورند.
  • تلویزیون‌های پریمیوم پاناسونیک تجربه‌های پخش شخصی‌شده با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند
  • جدیدترین تلویزیون‌های ال‌ای‌دی با پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر تا 144 هرتز برای یک تجربه بازی روان و تماشایی
  • هالیوود FILMMAKER MODETM با Dolby Vision IQ®1 را برای مشاهده با تاثیر بصری چشمگیر توسعه داده است.


تلویزیون های پاناسونیک W95A Mini LED و W90A Full Array LED

تلویزیون های پاناسونیک W95A Mini LED و W90A Full Array LED ویژگی های جدید بازی و سینمایی را به ارمغان می آورند.
  • تلویزیون‌های پریمیوم پاناسونیک تجربه‌های پخش شخصی‌شده با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند
  • جدیدترین تلویزیون‌های ال‌ای‌دی با پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر تا 144 هرتز برای یک تجربه بازی روان و تماشایی
  • هالیوود FILMMAKER MODETM با Dolby Vision IQ®1 را برای مشاهده با تاثیر بصری چشمگیر توسعه داده است.
امروز، پاناسونیک تلویزیون‌های W95A 4K Ultra HD با Fire TV داخلی را معرفی می‌کند که جدیدترین فناوری پنل مینی LED را ارائه می‌کند، و W90A با کم‌نور کردن محلی آرایه کامل، با ویژگی‌های تلویزیون Premium Panasonic، برای تجربه‌های سرگرمی همه‌جانبه و گیم‌پلی بالا است. تلویزیون‌های جدید پاناسونیک با استفاده از Fire TV، تجربه‌های پخش با کیفیت بالا و شخصی‌سازی شده را به مشتریان ارائه می‌دهند.
 
مدل‌های نوآورانه یک تلویزیون LED ممتاز را برای علاقه‌مندان به تلویزیون و بازی که می‌خواهند از کیفیت تصویر، شخصی‌سازی و اتصال با هزینه مناسب لذت ببرند، ارائه می‌کنند. W95A در سایزهای 55، 65 و 75 اینچی و W90A در سایزهای 43، 50، 55، 65 اینچی عرضه خواهد شد.
 
تلویزیون‌های پریمیوم پاناسونیک بهترین ویژگی‌های با کیفیت را ترکیب می‌کنند: کیفیت تصویر و صدای مشهور پاناسونیک همراه با طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها - از جمله سرویس‌های پخش، موسیقی و موارد دیگر - همگی به یک رابط کاربری آسان برای استفاده، شخصی‌سازی شده و برای ارسال محتوا تبدیل شده‌اند. این تلویزیون‌ها دارای تجربه داخلی Fire TV و ویژگی‌های ممتاز پاناسونیک مانند قابلیت‌های بازی پیشرفته، از جمله تأخیر بسیار کم، حالت بازی واقعی و صفحه کنترل بازی هستند. ویژگی‌های کاربردی اضافی شامل Penta Tuner، مرتب‌سازی کانال و دکمه MyApp در کنترل از راه دور برای دسترسی آسان به برنامه‌های مورد علاقه‌تان است.
 
پس از انتخاب محتوا، ترکیبی از HCX Pro AI Processor MK II با قابلیت هوش مصنوعی پاناسونیک و FILMMAKER MODE با حسگر هوشمند اختصاصی به کاربران اوج بازتولید تصویر را برای تصویری روشن و شفاف در هر محیطی می‌دهد.
 
برای گیم‌پلی سینمایی، تلویزیون‌های جدید جزو اولین تلویزیون‌های جهان هستند که از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز برای تجربه‌ای روان و فریم‌های بالاتر (FPS) پشتیبانی می‌کنند و همان گرافیک‌های با وضوح بالا و نمادین تلویزیون‌های OLED پرچم‌دار پاناسونیک یعنی Z95A و Z93A را ارائه می‌کنند. 

 
یک تجربه تلویزیونی هوشمندتر
 
تلویزیون‌های ممتاز جدید پاناسونیک با Fire TV داخلی نحوه کشف و لذت بردن از محتوا را بهبود می‌بخشد، کانال‌ها، برنامه‌ها و توصیه‌های دلخواه پخش زنده و تلویزیونی مورد علاقه‌تان را در یک صفحه اصلی ادغام می‌کند تا بتوانید به سرعت آنچه را که دوست دارید بدون پیمایش بی‌پایان پیدا کنید. .
 
W95A و W90A همچنین دارای کنترل صوتی با الکسا هستند که راه‌اندازی برنامه‌ها، پخش موسیقی، جستجوی عناوین، کنترل خانه هوشمند و موارد دیگر را با استفاده از صدایتان آسان می‌کند.
 
این مدل های جدید همچنین دارای Fire TV Ambient Experience هستند که بزرگترین صفحه نمایش خانه شما را به یک صفحه نمایش زیبا و همیشه هوشمند تبدیل می کند. این تلویزیون را به یک گالری خانگی تبدیل می‌کند، برای عکس‌های شخصی نمایش می‌دهد و می‌تواند اطلاعات قابل نگاهی مانند تقویم‌ها و یادآورها را از طریق ویجت‌های قابل تنظیم الکسا نشان دهد.
 
ما 70 سال است که در زمینه مهندسی تلویزیون متخصص بوده ایم و به دنبال تجربه های بهتر هستیم. ما می‌خواهیم دارندگان تلویزیون پاناسونیک کاملاً غوطه‌ور باشند و هر لحظه از سرگرمی‌هایی را که انتخاب می‌کنند با بهترین کیفیت تجربه کنند. پل دارچ، مدیر پاناسونیک مصرف کننده اروپا، گفت: تلویزیون‌های ممتاز پاناسونیک با Fire TV داخلی، تجربه لذت‌بخشی را با یک رابط کاربری ساده، به مشتری ارائه می‌دهند.
 
او ادامه داد: «کیفیت تصویر خیره‌کننده اختصاصی ما همچنین تجربه‌ای پویا و سینمایی را به خانه می‌آورد - کاربران می‌توانند از فیلم و تلویزیون همان‌طور که خانه‌های تولید در نظر داشتند لذت ببرند. و گیمرها اکنون می‌توانند سریع‌ترین نرخ پاسخ و روان‌ترین بازی با وضوح بالا را تجربه کنند.»
 

بازی‌ای که دیدگاه توسعه‌دهنده را ارائه می‌کند
 
W95A و W90A که لایه‌های شدت جدیدی را به هر جلسه بازی می‌آورند، اولین تلویزیون‌های LED پاناسونیک هستند که نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) را تا 144 هرتز ارائه می‌کنند.
 
با پشتیبانی از HCX Pro AI Processor MK II، چه بازی از طریق کنسول یا رایانه شخصی، هر دو را می‌توان به طور یکپارچه همگام‌سازی کرد تا نرخ فریم یکسانی برای سریع‌ترین نرخ پاسخ‌دهی و بازی روان با وضوح بالا داده شود.
 
اما این همه ماجرا نیست، True Game Mode بازی‌ها را همانطور که سازندگان آن‌ها در نظر گرفته‌اند بازتولید می‌کند و دقت رنگ استاندارد صنعت فیلم را وارد دنیای بازی می‌کند. و بازی در Dolby Vision® تا 144 هرتز به لطف رنگ‌های فوق‌العاده زنده، روشنایی خیره‌کننده و کنتراست چشمگیر، سرعت را با جزئیات واقعی افزایش می‌دهد - بازیکنان را به دنیای بازی منتقل می‌کند.
سفارشی‌سازی کامل نیز با حالت پیشرفته بازی Extreme امکان‌پذیر است، از طریق یک اتصال HDMI، صفحه کنترل بصری بازی ارتقا یافته دسترسی آسان به حالت‌های مشاهده و صدا، روشنایی، و توانایی تنظیم تاخیر ورودی و VRR را می‌دهد. در اینجا، حالت‌های RPG (بازی‌های نقش‌آفرینی) و FPS (تیرانداز اول شخص) را نیز می‌توان برای بهبود صدای ظریف که مزیت رقابتی را به همراه دارد، روشن کرد. صفحه کنترل بازی همچنین می تواند برای راحتی سریعتر با یک کلیک به دکمه MyApp اضافه شود.
 
W95A و W90A همچنین دارای گواهینامه AMD FreeSync™ Premium2 هستند، بنابراین گیمرهایی که آخرین کنسول‌ها را بازی می‌کنند می‌توانند گیم‌پلی روان و بدون وقفه را تجربه کنند.

 
کارگردان کیفیت تصویر را تایید کرد
 
جدیدترین فناوری پنل مینی LED که در W95A ارائه شده است، کنترل نور پس‌زمینه پیشرفته‌تری را با Local Dimming Ultra برای حداکثر بازتولید روشنایی و تاریکی تصویر به ارمغان می‌آورد. این مهندسی پاناسونیک «اثر هاله» موجود در بسیاری از تلویزیون‌های LCD را به حداقل می‌رساند، و صفحه نقطه کوانتومی، بازتولید رنگ و کنتراست بهتری را به ارمغان می‌آورد.
همانطور که برای W90A، Full Array LED با Local Dimming Supreme که جزئیات و کیفیت رنگ و تصویر دقیق را به ارمغان می‌آورد، عملکرد عالی و ارزش استثنایی را ارائه می‌دهد.
 
این پنل‌های تلویزیون LED با کیفیت بالا، هنگامی که با HCX Pro AI Processor MK II و FILMMAKER MODE با حسگر هوشمند ترکیب می‌شوند، تضمین می‌کنند که از محتوای مورد علاقه‌تان درست همانطور که سازندگان قصد داشتند لذت ببرید.
 
FILMMAKER MODE با حسگر هوشمند که با کارگردانان هالیوود توسعه داده شده است، چه تلویزیون شما در یک اتاق نشیمن روشن باشد و چه در فضایی دنج تاریک، تجربه ای با کیفیت سینمایی ارائه می دهد. به طور مستقیم از طریق کنترل از راه دور با یک دکمه اختصاصی قابل دسترسی است تا تماشای شما همیشه با کیفیت بالا باشد.
 
با بهره‌گیری کامل از این عملکرد اوج تصویر، طیف وسیعی از پیشنهادات HDR (محدوده دینامیکی بالا) پشتیبانی می‌شود - Dolby Vision IQ3 و HDR 10+ Adaptive. و به لطف هوش مصنوعی، تلویزیون متوجه می شود که شما در حال تماشای ورزش، موسیقی زنده یا فیلم هستید و تصویر و صدا را به طور خودکار برای شما تنظیم می کند.
 

حمل و نقل شما با صدا و مهندسی
 
پردازش صدای ما، همراه با صدای فراگیر Dolby Atmos®4، می‌تواند به شما این احساس را بدهد که در بهترین صندلی در استادیوم یا قلب اکشن در طول یک بازی نقش‌آفرینی نشسته‌اید. قلمروهای پیشرفته عمق، وضوح و جزئیات، تجربه ای غنی برای احساس همه چیز ایجاد می کند.
 
W95A برای فضای سینمای خانگی که هم برای سینمادوستان و هم برای علاقه‌مندان به صدا جذاب است، دارای صدای فراگیر سینمای دینامیک داخلی است، با یک ساب ووفر اضافی که بیس را بالا می‌برد و سرگرمی را به سطوح جدیدی ارتقا می‌دهد. افزایش دامنه فرکانس پایین پایان به این معنی است که هر ضربان، انفجار، و زمزمه با وضوح و دقت شفاف بدون نیاز به سیستم بلندگوی جداگانه شنیده می شود.
پاناسونیک همچنین بسیاری از بهترین ویژگی های سیستم عامل اختصاصی خود را پیاده سازی کرده است، مانند Penta Tuner که از دریافت از طریق اینترنت (IPTV) و شبکه خانگی (TV>IP) علاوه بر انواع سیگنال های ماهواره ای، کابلی و آنتنی پشتیبانی می کند. این بدان معناست که تلویزیون‌ها می‌توانند مستقل از سوکت آنتن قرار گیرند و برنامه‌هایی که در هر اتاق از آن لذت می‌برند بدون نیاز به اتصال تلویزیون اضافی است.
 
هر دو W95A و W90A دارای آخرین نسل کنترل از راه دور هستند، از جمله دکمه منحصر به فرد Panasonic MyApp که می تواند برای داشتن برنامه های مورد علاقه، کانال ها یا حتی دستورات کنترل صوتی با لمس یک دکمه سفارشی شود.
 
در حالی که برنامه اپراتور HbbTV دسترسی به محتوای زنده و درخواستی را بدون نیاز به سخت‌افزار یا کارت هوشمند امکان‌پذیر می‌سازد، ضبط USB باعث مشاهده راحت می‌شود و تشخیص تیونر خودکار و ویرایشگر کانال پیشرفته یک تجربه راه‌اندازی آسان را ارائه می‌دهد.
 

اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/uk/corporate/news/articles/panasonic-w95a-mini-led-and-w90a-full-array-led-tvs-bring-new-gaming-and-cinematic-features.html


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: تلویزیون پاناسونیک W95A Mini LED-تلویزیون پاناسونیک W90A Full Array LED-تعمیر تخصصی تلویزیون پاناسونیک-فروش نصب تلویزیون پاناسونیک-تعمیرات حرفه ای انواع فلت تلویزیون پاناسونیک-تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون ال ای دی پاناسونیک-تعمیرات تخصصی انواع بک لایت تلویزیون پاناسونیک-تعمیر مادربورد تلویزیون پاناسونیک-تعمیر برد کنترل کننده صفحه کلید تلویزیون پاناسونیک-تعمیر پاور تلویزیون پاناسونیک-فروش انواع قطعات یدکی تلویزیون پاناسونیک-لوازم خانگی پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین