تاریخ امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1357
بازدید دیروز: 1438
بازدید هفته: 1357
بازدید ماه: 7799
بازدید کل: 6118059
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ --- ۲۲:۱۴ تعداد مشاهده: 95 بار
دسته مقاله:
بهبود تجربه عکسبرداری و عملکرد اشتراک گذاری LUMIX S5II و S5IIX عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
بهبود تجربه عکسبرداری و عملکرد اشتراک گذاری LUMIX S5II و S5IIX چکیده مقاله:
پاناسونیک برای بهبود تجربه عکسبرداری و عملکرد اشتراک گذاری LUMIX S5II و S5IIX به روز رسانی سیستم عامل را اعلام کرد.
پاناسونیک به‌روزرسانی سیستم‌افزار قابل توجهی را برای دوربین‌های بدون آینه LUMIX S5II و S5IIX خود اعلام کرده است که تجربه عکس‌برداری را بهبود می‌بخشد و عملکرد اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها را بهبود می‌بخشد.

بهبود تجربه عکسبرداری و عملکرد اشتراک گذاری LUMIX S5II و S5IIX

پاناسونیک برای بهبود تجربه عکسبرداری و عملکرد اشتراک گذاری LUMIX S5II و S5IIX به روز رسانی سیستم عامل را اعلام کرد.

LUMIX S5IIX Firmware 3.0 و LUMIX S5IIX Firmware 2.0
پاناسونیک به‌روزرسانی سیستم‌افزار قابل توجهی را برای دوربین‌های بدون آینه LUMIX S5II و S5IIX خود اعلام کرده است که تجربه عکس‌برداری را بهبود می‌بخشد و عملکرد اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها را بهبود می‌بخشد.
 

افزایش گردش کار تولید
 
ادغام دوربین بومی جدید با Cloud با Adobe's Frame.io
سازگاری با Adobe Camera to Cloud اکنون پشتیبانی می‌شود و امکان آپلود خودکار تصاویر و ویدیوها، تهیه نسخه پشتیبان، اشتراک‌گذاری و کار مشترک از طریق Cloud را فراهم می‌کند. محتوای ضبط‌شده از طریق اتصال اینترنت از طریق Wi-Fi یا USB به پلتفرم Frame.io ارسال می‌شود و امکان اشتراک‌گذاری بی‌وقفه عکس‌های گرفته شده (JPEG/RAW) و ویدئوهای پروکسی را فراهم می‌کند. این به سازندگان اجازه می‌دهد تا بازخورد بلادرنگ از راه دور را در حین عکس‌برداری دریافت کنند و ویرایش مشترک را در میان تیم‌های تولید با استفاده از نرم‌افزار خلاق ترجیحی‌شان ممکن می‌سازد. Frame.io Camera to Cloud گردش کار را از عکسبرداری تا ویرایش ساده می کند و کارایی کلی در فرآیند خلاقیت را افزایش می دهد.
 
پروکسی ضبط ویدئو
این ویژگی جدید به طور همزمان یک فایل پراکسی با نرخ بیت پایین را هنگام ضبط ویدیو ضبط می کند. ضبط یک فایل پروکسی که با فیلم ضبط شده اصلی مرتبط است، انتقال داده، ویرایش و سایر فرآیندهای پس از تولید را سریعتر و روانتر می کند.
 

بهبود عملکرد پایه
 
تشخیص فوکوس خودکار در زمان واقعی (تشخیص چشم حیوانات، ماشین، موتور سیکلت)
سیستم فوکوس خودکار بلادرنگ بهبودیافته فوکوس خودکار فاز هیبریدی بسیار دقیق S5II و S5IIX را افزایش می‌دهد و افراد را در بین سوژه‌های مختلف به‌طور موثر تشخیص می‌دهد. همچنین دارای یک عملکرد تشخیص چشم حیوانات، برای فوکوس کردن و دنبال کردن چشم حیوانات، و همچنین یک عملکرد تشخیص اتومبیل و موتور سیکلت است که برای تیراندازی در ورزش های موتوری مناسب است.
 
کارایی پیشرفته E.I.S
علاوه بر استاندارد، حالت High به تازگی به عملکرد E-Stabilization (Video) اضافه شده است که به صورت الکترونیکی لرزش های بزرگ را هنگام عکسبرداری در حال حرکت تصحیح می کند. تصحیح اعوجاج پرسپکتیو نیز برای تصحیح اعوجاج اضافه شده است که در هنگام فیلمبرداری هنگام استفاده از لنزهای زاویه باز رخ می دهد. همراه با Active I.S. با فناوری، اکنون امکان دستیابی به فیلم های پایدارتر در هنگام عکاسی در حال حرکت وجود دارد.
 

گسترش گزینه های خلاقانه
 
تیراندازی پیش از انفجار SH

عملکرد تصویربرداری پیش از انفجار SH که به تازگی معرفی شده است، انفجارها را قبل از شروع تصویربرداری ثبت می کند. هنگامی که روی حالت SH PRE تنظیم می‌شود، دوربین از لحظه‌ای که کاربر دکمه شاتر را تا نیمه فشار می‌دهد، شروع به عکاسی پشت سر هم می‌کند، تا زمانی که دکمه شاتر به‌طور کامل فشار داده می‌شود، عکس‌برداری پشت سر هم به گذشته امکان‌پذیر است.
 

اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/uk/corporate/news/articles/panasonic-announces-firmware-update-to-improve-the-shooting-experience-and-sharing-functionality-of-lumix-s5ii-and-s5iix.html

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: دوربین LUMIX S5II پاناسونیک-دوربین S5IIX پاناسونیک-دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک-دوربین لومیکس پاناسونیک-دوربین دیجیتال پاناسونیک-انواع لنزدوربین عکاسی پاناسونیک-انواع لنز دوربین فیلمبرداری پاناسونیک-دوربین کنفرانس پاناسونیک-تعمیرتخصصی انواع دوربین پاناسونیک-فروش نصب تعمیردوربین مداربسته پاناسونیک-دیافراگم دوربین عکاسی پاناسونیک-لوازم جانبی دوربین عکاسی پاناسونیک-لوازم جانبی دوربین فیلمبرداری پاناسونیک-انواع کارت حافظه دوربین پاناسونیک-انواع باطری دوربین پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین