تاریخ امروز: دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 268
بازدید دیروز: 1773
بازدید هفته: 3544
بازدید ماه: 53203
بازدید کل: 6007326
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ --- ۱۷:۳۵ تعداد مشاهده: 27 بار
دسته مقاله:
مشخصات رکوردر پاناسونیک مدل DMR-E500HS عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
مشخصات رکوردر پاناسونیک مدل DMR-E500HS چکیده مقاله:

مشخصات رکوردر پاناسونیک مدل DMR-E500HS

مشخصات رکوردر پاناسونیک مدل DMR-E500HS 

ضبط DVD پاناسونیک DMR-E500HS با 400 گیگابایت هارد دیسک و اتصال اترنت/ضبط تبدیل MPEG4/اسکن پیشرو
 
ضبط کننده پاناسونیک DMR-E500HS پیشرفته DIGA DVD-R/DVD-RAM دارای یک هارد دیسک داخلی 400 گیگابایتی (HDD) با ظرفیت ضبط 709 ساعت ویدیو (بله، این بیش از 4 هفته ثابت است) در حالت EP و 89 ساعت در XP (با بهترین کیفیت). دوبله با سرعت بالا از HDD به رسانه‌های DVD-RAM قابل ضبط تا 40 برابر سرعت معمولی و روی DVD-R تا x 64 (در حالت EP) ارائه می‌دهد. این بدان معناست که شما می توانید یک برنامه 1 ساعته را در کمتر از 56 ثانیه روی DVD-R بایگانی کنید.
 
DVD-RAM برای دسترسی فوری به فصل و ضبط مجدد چندگانه عالی است، در حالی که DVD-R به عنوان سازگارترین فرمت در بین بسیاری از فرمت های DVD در نظر گرفته می شود. DVD-RAM ظرفیت ذخیره سازی بالا، انتقال داده با سرعت بالا، کیفیت تصویر و صدای استثنایی، حافظه با دسترسی تصادفی سریع و قابلیت بازنویسی تا 100000 بار را ارائه می دهد.
 
DMR-E500HS با درگاه اترنت و یک گیرنده باند پهن، راهی عالی برای لذت بردن از شبکه خانگی و تلفن همراه شما فراهم می کند. می‌توانید ویدیوهای MPEG-4 و عکس‌های JPEG را بدون نیاز به رایت کردن آنها در رسانه‌های نوری از رایانه شخصی خود پخش کنید. و با استفاده از یک جفت عرشه شبکه ای DMR-E500HS که به صورت پشت سر هم استفاده می شوند، حتی می توانید ویدیوی MPEG-2 کامل را از یک دستگاه روی واحد دیگر در یک اتاق جداگانه مشاهده کنید. دسترسی به اینترنت پهن باند به شما این امکان را می دهد که ضبط خانه را از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه و رایانه های شخصی در زمانی که خارج از منزل هستید یا در سفر هستید، برنامه ریزی کنید. حتی می توانید تصاویر را بین ضبط کننده DVD و دستگاه تلفن همراه خود انتقال دهید.
 
DMR-E500HS دارای یک اسلات کارت حافظه SD و یک اسلات کارت PCMCIA برای انتقال داده های MPEG با سرعت بالا برای ذخیره سازی یا استفاده در دستگاه های دیگر است. با استفاده از کارت حافظه SD (یا کارت CompactFlash، کارت چند رسانه ای، کارت رسانه هوشمند، و Memory Stick)، به راحتی می توان فیلم و عکس های ثابت ضبط شده توسط سایر محصولات صوتی/تصویری مانند دوربین های عکاسی دیجیتال را به DMR-E500HS انتقال داد. ویرایش یا ذخیره سازی روی هارد دیسک یا روی رسانه DVD. ضبط کننده می تواند همزمان داده های تصویر MPEG-4 را بر روی یک دستگاه فلش مموری ضبط کند در حالی که داده های MPEG-2 را روی هارد دیسک خود ضبط می کند. سپس می‌توانید داده‌های MPEG-4 را به یک کارت حافظه SD منتقل کنید و آن را روی یک دوربین ویدیویی پاناسونیک D-Snap SD پخش کنید.
DMR-E500HS همچنین یک پخش کننده DVD با اسکن پیشرفته برای استفاده در تلویزیون های استاندارد و با کیفیت بالا یا HD-ready است. این دیسک‌های DVD، سی‌دی، و دیسک‌های MP3 خانگی، و همچنین دیسک‌های DVD-Audio با وضوح بالا (فقط 2 کانال) شما را کنترل می‌کند. رسانه‌های DVD-Audio صدایی با کیفیت فوق‌العاده بالا (192 کیلوهرتز/24 بیت) ارائه می‌دهند و مواد اضافی منحصربفردی را ارائه می‌دهند که در سی‌دی‌های صوتی معمولی موجود نیستند.
 
شما می توانید ضبط کننده را برای پخش روزانه یا یکباره مانند یک VCR برنامه ریزی کنید. برای ساده‌تر کردن برنامه‌نویسی، DMR-E500HS شامل راهنمای برنامه‌نویسی الکترونیکی تلویزیون روی صفحه است. با DVD-RAM، حتی می‌توانید ویرایش ساده غیرخطی ویدیو، مانند مرتب کردن مجدد ترتیب صحنه‌ها، پرش از صحنه‌های ناخواسته، و ایجاد لیست پخش سفارشی صحنه‌های مورد علاقه روی دیسک را انجام دهید.
 
ویژگی Time Slip پاناسونیک به شما امکان می دهد از ضبط کننده DVD خود مانند یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال استفاده کنید و بخش ضبط شده یک برنامه در حال انجام را از ابتدا مشاهده کنید، در حالی که همچنان برنامه در حال ضبط است. با Chasing Playback، می توانید قسمت ضبط شده یک برنامه زنده را از ابتدا مشاهده کنید، در حالی که ضبط آن برنامه را تا اتمام آن ادامه دهید. ضبط و پخش همزمان به شما امکان می دهد در حین ضبط یک برنامه دیگر، یک برنامه ضبط شده قبلی را روی دیسک DVD-RAM یا درایو دیسک سخت مشاهده کنید.
 
ضبط کننده دارای یک Direct Navigator به روز شده است که روند پیش نمایش برنامه های ضبط شده را ساده می کند و به شما امکان می دهد از منوی روی صفحه که تاریخ، زمان، کانال و عناوین ضبط را فهرست می کند، به مطالب ضبط شده دسترسی داشته باشید.
 
اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=4181

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: ضبط کننده پاناسونیکDMR E500HS-بلوری پاناسونیک مدلDMR BST940-دی وی دی رکوردر پاناسونیک DMR EH58-پخش کننده بلوری پاناسونیک DP UB420-انواع دستگاه ضبط و پخش پاناسونیک-تعمیرات تخصصی رکوردر پاناسونیک-تعمیرا ت تخصصی دی وی دی پلیر پاناسونیک - تعمیرا ت تخصصی بلوری پاناسونیک- فروش نصب تعمیر دستگاه ضبط و پخش پاناسونیک-اپتیک رکوردر پاناسونیک- برد رکوردر پاناسونیک-محصولات اداری پاناسونیک-فروشگاه پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین