تاریخ امروز: شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 882
بازدید دیروز: 1438
بازدید هفته: 882
بازدید ماه: 7324
بازدید کل: 6117584
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ --- ۱۶:۱۰ تعداد مشاهده: 68 بار
دسته مقاله:
MULTISHAPE پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
MULTISHAPE پاناسونیک چکیده مقاله:
با پاناسونیک MULTISHAPE جدید - اولین سیستم مراقبت شخصی یکپارچه در بازار که برای طراحی در خانه و در حال حرکت طراحی شده است، وسایل الکترونیکی خود را متراکم کنید و افق های خود را گسترش دهید.


MULTISHAPE پاناسونیک

MULTISHAPE پاناسونیک

با استفاده از MULTISHAPE جدید پاناسونیک، اولین سیستم یکپارچه در بازار، از روال استایل خود بیشتر بهره ببرید.
با پاناسونیک MULTISHAPE جدید - اولین سیستم مراقبت شخصی یکپارچه در بازار که برای طراحی در خانه و در حال حرکت طراحی شده است، وسایل الکترونیکی خود را متراکم کنید و افق های خود را گسترش دهید.
 
پاناسونیک MULTISHAPE سادگی و پیچیدگی را، صرف نظر از ظاهر و هر موقعیتی، با پنج سر اتصال ممتاز* که با مهندسی نوآورانه پاناسونیک و فناوری تیغه ژاپنی پیشرفته ساخته شده‌اند، ترکیب می‌کند، از جمله:
 
ریش / سر اصلاح کننده مو
ریش / مو / سر اصلاح بدن
3-سر ریش تراش تیغه ای
سر صاف کننده بینی / گوش / صورت
سر مسواک برقی

MULTISHAPE نه تنها به شما انعطاف‌پذیری می‌دهد تا برنامه‌های روزمره خود را در هر زمان یا هر کجا تغییر دهید یا تجدید کنید، بلکه این کار را بدون مصالحه انجام خواهید داد. فرقی نمی‌کند آرایشی برای سر و ریش انتخاب کنید که می‌تواند تا 0.5 میلی‌متر کاهش یابد، یا یک اصلاح صاف با استفاده از تیغه‌های استیل ضد زنگ تیز شده با نانو، از میان مجموعه‌ای برتر که با گشتاور موتور بالا برای آسانی کار و تازه سازی موثراست، انتخاب می کنید.
 
دسته این ابزار، که شامل یک واحد باتری قابل شارژ بادوام است، تبدیل به یک دسته راحت برای اتصال همه عملکردها می شود و چندین دستگاه، شارژر و باتری را از بین می برد، در حالی که یک تجربه مراقبت شخصی قابل تنظیم عالی را ارائه می دهد. MULTISHAPE با در نظر گرفتن محیط، انعطاف پذیری را ارائه می دهد.
 
علاوه بر این، با طراحی مینیمالیستی و شیک سفارشی، سبک، جمع و جور و حمل آسان است و با یک کیف مسافرتی کامل می شود و این اطمینان را به شما می دهد که همچنان بهترین ظاهر خود را در حال حرکت داشته باشید.
 
پنج پیوست در پاناسونیک MULTISHAPE
ریش/سر اصلاح مو – کوتاه کردن دقت تا 0.5 میلی متر که توسط تیغه و مهندسی تخصصی امکان پذیر شده است، این سر موبر مخصوصاً برای مناطقی ساخته شده است که به دقت نیاز دارند - موهای سر، ریش، اطراف گوش ها و ساقه های پهلو. کنترل ساده با یک صفحه تنظیم که گزینه های پیرایش را از 0.5 میلی متر تا 20 میلی متر با دو اتصال شانه اضافی ارائه می دهد و برای استفاده در حمام ایمن است.

سر اصلاح کننده ریش/مو/بدن – مجهز به تیغه ای پهن تر با همان کیفیت و تیزی، این سر موبر برای سرعت در هنگام کوتاه کردن موهای سر یا سایر نواحی بزرگتر تخصصی است و طول آن را می توان با افزایش 0.5 میلی متری از 0.5 میلی متر تا 30 میلی متر تنظیم کرد. . دارای چهار شانه اضافی شامل یکی مخصوص کوتاه کردن موهای بدن و ضد آب برای استفاده در حمام است.

سر ریش تراش 3 تیغه ای – دارای قوس چندتایی و سه تیغه شناور مجزا برای قرار گرفتن یکنواخت و محکم در اطراف کانتور صورت برای اصلاح نزدیک و یکنواخت که برای پوست راحت است. برای ایجاد مدل‌های ریش جداگانه و تمیز کردن گردن در زمانی که ریش بلندتر یا ته ریش دارید، عالی است.

سر موبر بینی/گوش/صورت – برای اصلاح راحت برای نواحی حساس مانند بینی ساخته شده است، این سر موبر دارای تیغه های برش دو لبه است تا بدون کشیدن به طور موثر برش داده شود. عملکرد جاروبرقی موهای سرگردان را تمیز می کند و سیستم تمیز کننده تخصصی Vortex از آب برای تمیز کردن سر صاف کننده به راحتی و به طور کامل استفاده می کند.

سر مسواک برقی – لوازم جانبی کامل برای داشتن کیت کامل مراقبت شخصی برای سفر دور، سر مسواک به راحتی مراقبت های پریودنتال پیشرو پاناسونیک را ارائه می دهد. فناوری لرزش صوتی پاناسونیک به تمیز کردن عمیق اجازه می دهد و در عین حال بار دندان ها و لثه ها را به حداقل می رساند تا به طور موثر پلاک ها را از پاکت های پریودنتال پاک کند. این دستگاه دارای دو سر برس است: برس بسیار ظریف و برس چندتایی که هر دو می توانند از طریق یک کانکتور مشترک به دسته متصل شوند. علاوه بر این، MULTISHAPE ضد آب است و به شما امکان می دهد به راحتی دسته را زیر آب جاری بشویید. سر مسواک دارای کلاه های محافظی است تا سفر را راحت کند و در صورت تعویض سر مسواک بعد از مدت زمان مشخصی نیازی به تعویض کانکتور نیست. به سادگی یک برس جایگزین چند جا یا برس بسیار ظریف اضافه کنید و تمام!

اطلاعات بیشتر:
 https://www.panasonic.com/uk/corporate/news/articles/get-more-from-your-styling-routine-with-panasonic-s-new-multishape-the-first-integrated-system-in-the-market.html

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: MULTISHAPE پاناسونیک- ریش تراش پاناسونیکES LV65-ریش تراش پاناسونیک ER GB86-تعمیرتخصصی ریش تراش پاناسونیک-فروش قطعات یدکی ریشتراش پاناسونیک-فروش نصب تعمیر محصولات پاناسونیک-لوازم برقی پاناسونیک-لوازم خانگی پاناسونیک- سری یدکی ریشتراش پاناسونیک-نصب و تعمیر کولرگازی پاناسونیک- سرویس و راه اندازی اسپیلت پاناسونیک-تعمیر تخصصی سشوار اپیلاتور ریشتراش موزن اصلاح کوچک پاناسونیک-نصب و تعمیر دوربین مداربسته پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین