تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 322
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 2970
بازدید ماه: 17039
بازدید کل: 5971162
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ --- ۱۸:۱۳ تعداد مشاهده: 63 بار
دسته مقاله:
تلویزیونهای Z95A و Z93A پاناسونیک با Fire TV داخلی عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
تلویزیونهای Z95A و Z93A پاناسونیک با Fire TV داخلی چکیده مقاله:
پاناسونیک Z95A و Z93A با Fire TV داخلی را معرفی می کند
پاناسونیک دو تلویزیون OLED پرچمدار جدید را معرفی کرد، Z95A (65 و 55 اینچ) و Z93A (77 اینچ).
به لطف ادغام Fire TV داخلی، این تلویزیون‌ها انقلابی در نحوه کشف و لذت بردن از محتوا ایجاد می‌کنند و صفحه اصلی شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه می‌کنند که خدمات پخش، برنامه‌ها، کانال‌های زنده و توصیه‌های متناسب را گرد هم می‌آورد.



تلویزیونهای Z95A و Z93A پاناسونیک با Fire TV داخلی

بیشتر کاوش کنید، بیشتر احساس کنید:

پاناسونیک Z95A و Z93A با Fire TV داخلی را معرفی می کند
 
پاناسونیک دو تلویزیون OLED پرچمدار جدید را معرفی کرد، Z95A (65 و 55 اینچ) و Z93A (77 اینچ).
 
به لطف ادغام Fire TV داخلی، این تلویزیون‌ها انقلابی در نحوه کشف و لذت بردن از محتوا ایجاد می‌کنند و صفحه اصلی شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه می‌کنند که خدمات پخش، برنامه‌ها، کانال‌های زنده و توصیه‌های متناسب را گرد هم می‌آورد.
 
کیفیت بالای تصویر و صدا در قلب Z95A و Z93A به لطف چیپست کاملاً جدید و پنل روشن تر است. Dolby Vision IQTM Precision بهبودها و روشنایی تصویر عالی را ارائه می دهد، در حالی که  360 Soundscape Pro که به دقت توسط Technics تنظیم شده است، تضمین می کند که صدای فراگیر سه بعدی، تجربه سرگرمی حسی نهایی را تکمیل می کند.
 
وقتی صحبت از بازی به میان می‌آید، سرعت و پاسخ‌دهی همه چیز است – و پرچم‌دار جدید تلویزیون‌های OLED پاناسونیک از اولین تلویزیون‌های جهان هستند که نرخ تازه‌سازی 144 هرتز را برای گیم‌پلی واضح ارائه می‌کنند.
 
Panasonic Fire TV: بیشتر کاوش کنید. بیشتر حس کنید.

در دنیای پربار محتوا، Z95A و Z93A با توانایی خود در جمع‌آوری محتوا از هر دو سرویس پخش و پخش متمایز هستند. این رویکرد انتقال محتوا، که توسط Fire TV داخلی امکان‌پذیر شده است، تجربه‌ای ساده در کشف و مصرف محتوا به بینندگان ارائه می‌دهد.
 
"با چنین گزینه های گسترده ای، چالش واقعی این است که دقیقاً آنچه را که می خواهید تماشا کنید مشخص کنید. بنابراین، ماموریت جدید ما فراتر از ارائه تصویر و صدای عالی است. آقای آکیرا تویوشیما، رئیس، مدیر عامل شرکت سرگرمی و ارتباطات پاناسونیک، می‌گوید: «این در مورد ساده‌سازی فرآیند کشف محتوا است، تا اطمینان حاصل شود که نه تنها آسان، بلکه لذت‌بخش است».
 
این ادغام تضمین می کند که کاربران تجربه کاربری ساده و بالاتری خواهند داشت و به طیف گسترده ای از برنامه ها و سرویس های پخش برتر دسترسی خواهند داشت. این تلویزیون‌های OLED تنها وسایل سرگرمی نیستند، بلکه مرکز مدیریت خانه هوشمند نیز هستند. کاملاً با دستگاه‌های دارای الکسا سازگار است و دارای داشبورد خانه هوشمند است که به کاربران امکان می‌دهد اکوسیستم خانه متصل خود را به طور یکپارچه نظارت و کنترل کنند. علاوه بر این، Z95A و Z93A با Apple Home و AirPlay سازگار هستند، به این معنی که کاربران می توانند تلویزیون خود را با استفاده از Siri کنترل کنند و بدون زحمت فیلم، موسیقی، بازی و عکس را مستقیماً از iPhone، iPad یا Mac خود پخش کنند.
 
با کنترل صوتی میدان دور با الکسا که برای اولین بار در تلویزیون هوشمند پاناسونیک در دسترس است، می‌توانید از صدای خود برای راه‌اندازی آسان برنامه‌ها، پخش موسیقی، جستجوی عناوین، و کنترل خانه هوشمند خود و موارد دیگر استفاده کنید - همه از سراسر اتاق نشیمن. بدون دست زدن به ریموت
در نهایت، زمانی که برای مشاهده محتوا استفاده نمی شود، مدل های Z95A و Z93A به نمایشگرهای پویا تبدیل می شوند. Fire TV Ambient Experience بزرگترین صفحه نمایش خانه شما را به یک صفحه نمایش زیبا و همیشه هوشمند تبدیل می کند. این می‌تواند تلویزیون را به یک گالری خانگی تبدیل کند، عکس‌های شخصی را نمایش دهد، و اطلاعات قابل نگاهی مانند تقویم‌ها و یادآوری‌ها را از طریق ویجت‌های قابل تنظیم الکسا نشان دهد.
 
پاناسونیک بسیاری از بهترین ویژگی ها را از سیستم عامل اختصاصی خود، مانند Penta Tuner برای دریافت پخش پیشرفته، پیاده سازی کرده است. علاوه بر ماهواره، کابل و آنتن، تیونر پنتا از دریافت از طریق اینترنت (IPTV) و شبکه خانگی (TV>IP) پشتیبانی می‌کند، به این معنی که تلویزیون‌ها می‌توانند مستقل از سوکت آنتن قرار گیرند و برنامه‌هایی که در هر اتاقی بدون نیاز به استفاده از آن لذت ببرید. اتصال تلویزیون اضافی
 
علاوه بر این، Z95A و Z93A دارای یک کنترل کامل از راه دور هستند، از جمله دکمه منحصر به فرد Panasonic MyApp، که می تواند برنامه ریزی شود تا مستقیماً یک برنامه، کانال یا حتی یک فرمان کنترل صوتی مورد علاقه را باز کند.
در حالی که برنامه اپراتور HbbTV دسترسی به محتوای زنده و درخواستی را بدون نیاز به سخت‌افزار یا کارت هوشمند امکان‌پذیر می‌سازد، ضبط USB و تلویزیون زنده به عقب برای مشاهده راحت و تشخیص تیونر خودکار و ویرایشگر کانال پیشرفته تجربه راه‌اندازی آسانی را ارائه می‌دهد.
 
همه چیز را ببینید. همه چیز را احساس کنید.

تلویزیون‌های OLED جدید Z95A و Z93A ترکیبی از چیپست کاملاً جدید و پنل روشن، HCX Pro AI Processor MK II، با پنل Master OLED Ultimate (یا اندازه Master OLED Pro Cinema 1 برای Z93A)، با دقت فنی پاناسونیک را نشان می‌دهند. با دانش و مهندسی ژاپنی امکان پذیر شد و با مهارت های استفان سوننفلد در تنظیم رنگ آمیخته شد. استفان سوننفلد، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت 3، یکی از همکاران قابل اعتماد برخی از بهترین فیلمسازان جهان است. سوننفلد یکی از معدود هنرمندان برجسته ای است که از قدرت درجه بندی رنگ برای گفتن داستان و انتقال احساسات دفاع کرده اند.
 
سوننفلد که توسط NPR به عنوان «داوینچی فیلم‌ها» توصیف می‌شود، مهارت‌های خود را به‌عنوان یک رنگ‌ساز در بسیاری از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین ویژگی‌های دهه گذشته به کار برده است: Top Gun: Maverick، A Star is Born، Wonder Woman، White's HBO Lotus، Star Wars: The Force Awakens، Jurassic World، 300 و بسیاری دیگر. مانند بسیاری دیگر از رنگ‌سازان، استودیوها و خانه‌های پس از تولید، او از صفحه نمایش OLED پاناسونیک به عنوان مانیتور مرجع مشتری با فرمت بزرگ در جریان کار روزانه خود استفاده می‌کند.
Z95A پاناسونیک از ماژول 2  اصلی پنل OLED Ultimate بهره می برد که مجهز به آرایه میکرو لنزهای پیشرفته و پیکربندی مدیریت حرارت چند لایه است که توسط مهندسان پاناسونیک توسعه یافته است. این پنل به لطف پیشرفت در فناوری رانندگی و مدیریت حرارت، روشنایی بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌کند.
 
در پاناسونیک، تعهد ما همیشه تولید دقیق ترین کیفیت تصویر بوده است. این نه تنها از دقت فنی ناشی می شود، بلکه از طریق همکاری با بهترین رنگسازان هالیوود نیز حاصل می شود. آقای آکیرا تویوشیما، رئیس، مدیر عامل شرکت سرگرمی و ارتباطات پاناسونیک، می‌گوید: و برای مناسب‌ترین تجربه مشاهده، ما هوش مصنوعی را برای تشخیص نوع محتوایی که مشاهده می‌کنید و تنظیمات تصویر و صدا را به بهترین نحو در نظر گرفته‌ایم. Ltd.
 
پردازنده کاملاً جدید HCX Pro AI MK II در هر دو Z95A و Z93A موتور جدید 4K Remaster را تقویت می کند که وضوح تصویر جریان را با ترکیب مدل های هوش مصنوعی و ریاضی برای تصاویر واضح و طبیعی و کاهش نویز جریانی عالی افزایش می دهد. درجه بندی نیز برای کاهش باند بهبود یافته است.
 
هر دو مجموعه همچنین از جزئیات Dolby Vision IQTM Precision پشتیبانی می‌کنند، یک سیستم بهبود تصویر که هدف آن آشکار کردن جزئیات بیشتر است. این یک پیشرفت در Dolby Vision IQTM است و با تنظیم سطوح نور در هر قسمت از صفحه نمایش برای ترسیم جزئیات بیشتر عمل می کند، بدون اینکه روشنایی را تا حدی افزایش دهد که تصویر به نظر پاک شده باشد.
 
این فناوری همراه با حسگرهای نور محیط تعبیه‌شده در تلویزیون کار می‌کند تا میزان روشنایی آن را در اتاق نشیمن درک کند و سپس تصویر روی صفحه را تنظیم کند تا اطمینان حاصل شود که همه جزئیات، حتی تاریک‌ترین صحنه‌ها قابل مشاهده هستند. پردازنده جدید HCX Pro AI MK II همچنین پشتیبانی از Dolby Vision® را تا 144 هرتز فعال می کند.
 
مهندسان Technics با همکاری شرکای خود در هالیوود، نمایشگرهای OLED جدید را نیز به دقت تنظیم کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که محتوا طبق خواسته سازندگان آن مشاهده و شنیده می شود. با 360 Soundscape Pro تنظیم شده توسط Technics، با بلندگوهای چند جهته و پشتیبانی از Dolby Atmos®، صدای فراگیر سه بعدی را ارائه می‌کند.
 
سطح بازی خود را بالا ببرید

Z95A و Z93A در یک توسعه پیشگامانه برای علاقه مندان به بازی، برخی از اولین تلویزیون های OLED جهان هستند که نرخ تازه سازی 144 هرتز را ارائه می دهند. این ویژگی پاسخگویی بی‌نظیر را تضمین می‌کند که برای گیمرهایی که به دنبال مزیت رقابتی هستند، یک موهبت است. قلب این نوآوری پردازنده جدید HCX Pro AI MK II است که برای ارائه تصاویر واضح، یکپارچه و شفاف تحسین شده است.
 
به لطف این پردازنده جدید، پاناسونیک از بهبود یافته "Game Mode Extreme" رونمایی می کند که تلویزیون ها را به عملکردهای بازی پیشرفته مجهز می کند و آنها را برای آخرین کنسول ها و رایانه های شخصی آماده می کند. قابل ذکر است، گنجاندن HDMI 2.1 High Frame Rate و VRR تا 144Hz به معنای فریم های بیشتر در ثانیه است که منجر به گیم پلی سریع تر و روان تر می شود. یکی دیگر از پیشرفت های قابل توجه، Dolby Vision Gaming بهبود یافته است که اکنون با نرخ فریم تا 144 هرتز نیز سازگار است. این ارتقا کنتراست نهایی و کیفیت تصویر برتر را در محدوده دینامیکی بالا تضمین می کند و تجربه بازی را بالا می برد.
 
علاوه بر این، این تلویزیون‌ها دارای تاخیر ورودی بسیار کم هستند، این ویژگی برای بازی‌های سریع بسیار مهم است، زیرا تضمین می‌کند که هر عملکرد کنترل‌کننده فوراً بر روی صفحه نمایش منعکس می‌شود و به بازیکنان برتری رقابتی در برابر حریفان می‌دهد.
 
تلویزیون‌های OLED جدید همچنین از حالت بازی واقعی پشتیبانی می‌کنند، تصویری که از پیش تنظیم شده است که به‌طور خاص برای افزایش دقت رنگ، از جمله تنظیمات بهینه تعادل رنگ سفید و مقیاس خاکستری طراحی شده است. نتیجه یک تجربه بازی است که دقیقاً با دیدگاه توسعه دهندگان بازی مطابقت دارد و به بازیکنان یک سفر بصری سینمایی و معتبر ارائه می دهد.
 
این تلویزیون‌ها علاوه بر پیشرفت‌های بصری، دارای حالت‌های صدای بازی تخصصی برای ژانرهای RPG (بازی‌های نقش‌آفرینی) و FPS (تیرانداز اول شخص) هستند. حالت RPG یک منظره صوتی سه بعدی با دیالوگ های واضح ایجاد می کند که برای داستان سرایی همه جانبه و گیم پلی استراتژیک ضروری است. برعکس، حالت FPS به‌خوبی تنظیم شده است تا نشانه‌های صوتی حیاتی، مانند گام‌ها را برجسته کند و یک مزیت تاکتیکی در بازی‌های تیراندازی ایجاد کند.
 
علاوه بر این، تنظیم تصویر HDR با Tone Mapping OFF یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه است. این امکان را برای تنظیم کامل بازی‌های HDR درست در منبع، به جای تلویزیون فراهم می‌کند. این کار سطوح روشنایی بالا و دید دقیق را تضمین می کند، بدون اینکه برجستگی ها زیاد شود.
 
همه تنظیمات بازی به راحتی از روی صفحه نمایش به روز شده «برد کنترل بازی» قابل دسترسی هستند، که داشبورد تنظیمات بازی را فراهم می کند که امکان دسترسی سریع به همه تنظیمات را فراهم می کند. همچنین می‌توانید برای دسترسی سریع آن را روی دکمه شخصی‌سازی My App روی ریموت کنترل قرار دهید.

Apple و AirPlay علائم تجاری Apple Inc. هستند که در ایالات متحده و سایر کشورها و مناطق ثبت شده اند. برای استفاده از AirPlay، آخرین نسخه iOS، iPadOS یا macOS توصیه می‌شود.
Dolby، Dolby Vision، Dolby Atmos و نماد double-D علائم تجاری ثبت شده شرکت Dolby Laboratories Licensing Corporation هستند. Dolby Vision IQ یک علامت تجاری شرکت Dolby Laboratories Licensing Corporation است.
1فقط  Z93A
2 فقط  Z95A

اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/uk/corporate/news/articles/explore-more-feel-more-panasonic-announces-the-z95a-and-z93a-with-fire-tv-built-in.html


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: تلویزیون Z95A پاناسونیک-تلویزیون Z93A پاناسونیک-Fire TV پاناسونیک-تلویزیون‌ OLED پاناسونیک-تلویزیون 77 اینچ پاناسونیک-تلویزیون 65 اینچ پاناسونیک-تلویزیون 55 اینچ پاناسونیک-نصب و تعمیرتلویزیون-فروش نصب تعمیر تخصصی تلویزیون پاناسونیک-تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون ال سی دی پاناسونیک-تعمیرات تخصصی انواع پنل تلویزیون پاناسونیک-تعمیر آب خوردگی تلویزیون-تعویض بک لایت تلویزیون پاناسونیک-پاور تلویزیون پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین