تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 401
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 3049
بازدید ماه: 17118
بازدید کل: 5971241
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ --- ۲۰:۳۸ تعداد مشاهده: 64 بار
دسته مقاله:
ویژگیهای بلندگوی بازی پاناسونیک مدل SC-GNW10 عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
ویژگیهای بلندگوی بازی پاناسونیک مدل SC-GNW10 چکیده مقاله:
پاناسونیک بلندگوی بازی پوشیدنی Sound Slayer™ جدید را معرفی کرد.
پاناسونیک امروز GNW10 Sound Slayer™ را معرفی کرد، یک بلندگوی بازی پوشیدنی که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با غوطه‌ور شدن در بازی، سطح بازی خود را بالا ببرند و احساسات واقعی بازی را تجربه کنند.



ویژگیهای بلندگوی بازی پاناسونیک مدل SC-GNW10

پاناسونیک بلندگوی بازی پوشیدنی Sound Slayer™ جدید را معرفی کرد

- 4 بلندگو برای تجربه حسی هیجان انگیز و واقعی
- طراحی بدون استرس برای راحتی و آسایش بهینه
- کنترل صدای هوش مصنوعی برای ارتباط تمیز و واضح
- سازگار با رایانه های شخصی ویندوز 10/11، کنسول های PS4/PS5 و نینتندو سوییچ (فقط حالت تلویزیون)
 
پاناسونیک امروز GNW10 Sound Slayer™ را معرفی کرد، یک بلندگوی بازی پوشیدنی که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با غوطه‌ور شدن در بازی، سطح بازی خود را بالا ببرند و احساسات واقعی بازی را تجربه کنند.
 
طراحی ارگونومیک و سبک وزن GNW10 از بلندگوهای 4 کانالی پیشرو در صنعت، اتصال بی‌سیم و کنترل صوتی هوش مصنوعی برای ارائه یک تجربه حسی هیجان‌انگیز، بدون استرس و سرسبز استفاده می‌کند، چه به صورت انفرادی یا با دوستان بازی کنید.
 
بسته GNW10 از یک بلندگوی بازی پوشیدنی بی‌سیم و گردنی و یک فرستنده بی‌سیم جداگانه ترکیب می‌کند. اتصال ساده فرستنده به رایانه شخصی یا کنسول از طریق کابل USB، یک اتصال بی سیم به بلندگوی بازی پوشیدنی ایجاد می کند. سیستم GNW10 که با رایانه‌های شخصی Windows 10/11، کنسول‌های PS4/PS5 و نینتندو سوییچ (فقط حالت تلویزیون) سازگار است، از ورودی ساب ووفر برای صدایی قدرتمندتر نیز پشتیبانی می‌کند.
 
صدای همه جانبه و سه بعدی از 4 بلندگو
GNW10 با ترکیب چهار بلندگوی 38 میلی‌متری جدید که از جلو به عقب چیده شده‌اند، صداهای واقعی را از همه جهات ایجاد می‌کند و پخش‌کننده را در یک منظره صوتی عمیق و لایه‌ای غوطه‌ور می‌کند. بعلاوه، محفظه جدید 130 سی سی – 60 درصد بزرگتر از سیستم بلندگوی بازی پوشیدنی فعلی SC-GN01 – فشار آکوستیک حتی بیشتر و باس بسیار قدرتمندتری را برای غوطه وری بیشتر ارائه می دهد.
 
در مقایسه با هدفون های معمولی که گفت و گو، موسیقی، جلوه های صوتی و ارتباط صوتی را تنها از طریق دو کانال - چپ و راست - ارائه می دهند، بنابراین عمق و شدت تجربه حسی را محدود می کنند، GNW10 یک گام بزرگ به جلو برای گیمرها است.
کاربران رایانه شخصی می توانند برنامه اختصاصی Sound Slayer™ را برای پیکربندی آسان و بصری عملکردهای متعدد، از جمله برای اکولایزر، حجم چت، و حالت صدا دانلود و نصب کنند. کاربران می توانند تا سه پیش تنظیم مختلف را ذخیره کنند.
 
علاوه بر این، GNW10 حالت‌های صوتی متعددی را ارائه می‌کند که برای بهبود بازی طراحی شده‌اند و کیفیت مطلوب را برای هر نوع بازی که انتخاب می‌کنید تضمین می‌کند:
 
حالت بازی نقش آفرینی 2 - ایده آل برای بازی های نقش آفرینی. این حالت حس واقعیت و شدت را ایجاد می کند - گویی در دنیای مجازی بازی هستید.
حالت اول شخص تیرانداز 3 — صدای مکانی دقیقی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد صداهای ظریفی مانند قدم ها را بشنوند و به بازیکنان مزیت بازی های تیراندازی اول شخص و تیراندازی سوم شخص 4 را می دهد.
 
حالت صوتی—صدای انسان را برای ارائه یک تجربه واقعاً فراگیر تقویت می کند. برای بازی های ماجراجویی 5 توصیه می شود، جایی که گفتگوی واضح می تواند سرنخ های مهمی را ارائه دهد.
 
صرف‌نظر از حالت بازی، چراغ‌های LED تعبیه‌شده در محفظه GNW10 جو و رنگی را به گیم ‌پلی شما اضافه می‌کنند.
 
طراحی سبک و راحت بدون فشار به گوش، مو یا عینک
 
بلندگوی بازی پوشیدنی GNW10 برای راحتی حتی پس از ساعت‌های طولانی بازی پر انرژی طراحی شده است.
 
طراحان پاناسونیک با از بین بردن ناراحتی ناشی از فشار تماس در اطراف گوش و بالای سر که در هدفون های روی گوش رایج است، شروع کردند. سپس نقاط خستگی و ناراحتی مربوط به دستگاه‌های نصب‌شده روی گردن را شناسایی کردند تا یک محفظه ارگونومیک ایجاد کنند که از تماس با ترقوه جلوگیری می‌کند و باری بر عضلات ذوزنقه وارد نمی‌کند. نتیجه یک بدنه سبک و تناسب فوق العاده راحت است.
 
GNW10 یک اتصال بی‌سیم قوی را اضافه می‌کند تا آزادی حرکت بیشتر و تجربه بازی غوطه‌ور و بدون تأخیر را فراهم کند. فناوری بی‌سیم اختصاصی پاناسونیک می‌تواند سیگنال‌های صوتی 6 کاناله را روی باند اختصاصی 2.4 گیگاهرتز با تأخیر کمتر از 20 میلی‌ثانیه ارسال کند و حتی در بازی‌های FPS با نیازهای تأخیر صوتی سخت، بازی بدون استرس و راحت را ارائه دهد.
 
قرار دادن دکمه ها برای عملکرد آسان بهینه شده است، چیدمان بصری و شکل دکمه عملکردی به شما امکان می دهد بدون از دست دادن تمرکز روی بازی با شرکای خود ارتباط برقرار کنید.

کنترل صوتی هوش مصنوعی برای ارتباط تمیز و واضح
 
در گرماگرم یک مبارزه حماسی با رئیس یا در حال تعقیب بی‌صدا در حالت مخفی کاری، GNW10 تضمین می‌کند که دوستان و شرکای شما هرگز یک کلمه را از دست نخواهند داد. میکروفون‌های دو طرف محفظه این اطمینان را ایجاد می‌کنند که بدون توجه به اینکه سر شما به کدام سمت چرخیده است، صدای شما همچنان شنیده می‌شود.
 
GNW10 با ارائه کنترل صوتی هوش مصنوعی توسط Intelligo Technology، Inc.، SC-GN01 را بهبود می بخشد، عملکرد حذف نویز عالی را ارائه می دهد که نویز محیط را حذف می کند و تضمین می کند که شرکای شما فقط صدای شما را می شنوند. ارتباط تمیز و واضح باعث می شود این احساس را داشته باشید که شانه به شانه با دوستان بازی خود ایستاده اید.
 
1 صدای فراگیر واقعی فقط برای رایانه شخصی در دسترس است. برای کنسول ها از صدای فراگیر مجازی استفاده می شود.
2 بازی نقش آفرینی: نوعی از ژانر بازی ویدیویی که در آن بازیکنان نقش شخصیت های خیالی را در یک ماجراجویی می پذیرند.
3 تیراندازی اول شخص: نوعی از ژانر بازی ویدیویی است که در آن بازیکن میدان دید شخصیت را در نظر می گیرد، به طوری که دوربین بازی شامل سلاح شخصیت می شود اما بقیه مدل شخصیت دیده نمی شود.
4 نوعی از ژانر بازی ویدیویی که در آن بازیکن یک نمای پرسپکتیو از شخصیت را در نظر می گیرد، معمولاً دوربین را روی شانه بازیکن قرار می دهد.
5 نوعی از ژانر بازی ویدیویی که با تحقیق، کاوش، حل معما و تعامل با شخصیت های بازی، و تمرکز بر روی روایت به جای چالش های مبتنی بر انعکاس مشخص می شود.

اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/uk/corporate/news/articles/panasonic-introduces-new-sound-slayer-wearable-gaming-speaker.html

http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=5454

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: بلندگوی بازی پوشیدنی Sound Slayer™پاناسونیک-بلندگوی بازی پاناسونیک مدل SC GNW10-رکوردر پاناسونیک-پخش کننده پاناسونیک-بلوری پاناسونیک-سیستم کنفرانس پاناسونیک-هدفون های پاناسونیک-هدفون پاناسونیک RP DH1250E S-تعمیرات تخصصی هدفون و ایرپاد-هدفون پاناسونیک مدل RP NJ310BE-تعمیر و نصب دوربین مداربسته-فروش نصب و تعمیرمحصولات پاناسونیک-تلفن بی سیم رومیزی سانترال پاناسونیک-تعمیرات تخصصی تلفن-ویدئوپروژکتور پاناسونیک-لوازم جانبی ویدئوپروژکتور-فروشگاه پاناسونیک-نمایندگی پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین