تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 219
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 2867
بازدید ماه: 16936
بازدید کل: 5971059
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ --- ۱۷:۵۰ تعداد مشاهده: 57 بار
دسته مقاله:
افزودن‌های جدید پاناسونیک به محدوده i-PRO Extreme و جلو بردن فناوری نظارتی عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
افزودن‌های جدید پاناسونیک به محدوده i-PRO Extreme و جلو بردن فناوری نظارتی چکیده مقاله:
پاناسونیک با افزودن‌های جدید به محدوده i-PRO Extreme، فناوری نظارتی را به جلو می‌برد
راه اندازی های جدید شامل دوربین های راه دور IR PTZ و دوربین های شبکه چند سنسور 4K است

افزودن‌های جدید پاناسونیک به محدوده i-PRO Extreme و جلو بردن فناوری نظارتی

پاناسونیک با افزودن‌های جدید به محدوده i-PRO Extreme ، فناوری نظارتی را به جلو می‌برد

• راه اندازی های جدید شامل دوربین های IR PTZ راه دور و دوربین های شبکه چند سنسوری 4K است
• نرم افزار تشخیص چهره FacePRO با عملکرد تشخیص چهره ثبت نشده ارتقاء قدرتمندی دریافت می کند.

 
پاناسونیک بازاریابی خاورمیانه و آفریقا (PMMAF) یک مجموعه محصولات امنیتی و راه حل های گسترده ای را با هدف رسیدگی به تقاضای رو به رشد منطقه برای سیستم های امنیتی و نظارت هوشمند اعلام کرده است. اولین راه‌اندازی‌های جدید WV-X6533LN است، یک دوربین شبکه Full-HD 1080p iA PTZ با برد مادون قرمز.
 
این سازنده ژاپنی همچنین دوربین‌های شبکه چند سنسوری سری H.265 را با نام تجاری جدید عرضه می‌کند که دارای چهار لنز قابل تغییر هستند که هر کدام دارای سنسورهای تصویر 4K هستند. تکمیل پیشنهادات امنیتی پیشرفته این برند یک FacePro WV-ASF950 قدرتمندتر و بصری تر است که اکنون با ویژگی تشخیص چهره ثبت نشده ارائه می شود. FacePro یک نرم‌افزار تشخیص چهره فوق‌العاده قدرتمند پاناسونیک است که از الگوریتم یادگیری عمیق برای شناسایی چهره‌ها استفاده می‌کند که در غیر این صورت تشخیص چهره‌ها با استفاده از فناوری نظارت تصویری مرسوم دشوار است.
 
بازار امنیت خاورمیانه در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته است و چشم‌اندازهای آتی همچنان در روند صعودی باقی می‌مانند. بر اساس گزارش 6WResearch، پیش‌بینی می‌شود که بازار منطقه‌ای امنیت تجاری و سایبری، حفاظت از آتش، راه‌حل‌های خانه هوشمند و هواپیماهای بدون سرنشین در سال 2024 به 16.4 میلیارد دلار افزایش یابد. بخش بزرگی از این رقم به امنیت تجاری نسبت داده می‌شود که شامل ویدیو می‌شود. نظارت، کنترل دسترسی و تشخیص نفوذ، که به نظر می رسد تا سال 2024 رشد 7.4 میلیارد دلاری را ثبت کند.
 
یوشیکی کوگان – مدیر راه حل‌های سیستم و ارتباطات پاناسونیک، گفت: «تمرکز شدید دولت‌های خاورمیانه بر برنامه‌های اصلاحات اجتماعی و اقتصادی مستلزم زیرساخت‌های گسترده و پیشرفت‌های فناوری است. پاناسونیک، با میراث طولانی و تعهد مستمر ما به نوآوری‌های موفقیت‌آمیز، در موقعیت خوبی قرار دارد تا نیازهای روزافزون منطقه برای راه‌حل‌های امنیتی و نظارتی پیچیده و قابل اعتماد را تامین کند.»
 
WV-X6533LN - دوربین IP / دوربین شبکه
 
WV-X6533LN، بخشی از سری i-PRO EXTREME، می تواند تصاویری با کیفیت بالا را به صورت خودکار ثبت کند، حتی در محیط های نظارتی بسیار چالش برانگیز و با تغییر سریع. مکانیزم چرخ دنده تابه/شیب سنگین آن چرخه عمر طولانی را ارائه می دهد و برای به حداقل رساندن نقاط کور در مناطقی طراحی شده است که یک منطقه وسیع نیاز به نظارت دارد. دوربین Intelligent Auto (iA) PTZ Dome همچنین پوشش دید واضح را ارائه می‌کند، در حالی که LED مادون قرمز داخلی آن یک تصویر تک رنگ شفاف را در شرایط 0 لوکس تا 350 متر ایجاد می‌کند. WV-X6533LN با ویژگی برجسته تثبیت زوم هوشمند، امکان دید بیشتر در شرایط تار را فراهم می کند. در همین حال، Intelligent Auto تنظیمات کلیدی دوربین را در زمان واقعی هنگام نظارت بر صحنه های چالش برانگیز تنظیم می کند و تاری حرکت اجسام متحرک را کاهش می دهد. با فناوری کدگذاری هوشمند H.265، دوربین به طور هوشمند بازدهی پهنای باند را برای ضبط طولانی‌تر و ذخیره‌سازی کمتر کاهش می‌دهد.

دوربین های چند سنسوری i-PRO Extreme H.265: WV-X8570N و WV-S8530N
 
پاناسونیک با افزودن دو دوربین جدید چند سنسوری i-PRO Extreme در نظارت تصویری محدودیت‌های فناوری را در پیش می‌گیرد. WV-X8570N 4 x True 4K با وضوح بالا (33 مگاپیکسل) کیفیت تصویر x2160  15   3840 فریم بر ثانیه را ارائه می دهد، در حالی که WV-S8530N می تواند تصویر  x Full HD (8MP) 1600x1200 / 1920x1080  4خروجی fps  30را ارائه دهد. این دوربین‌ها که قادر به ثبت شواهد در چالش‌برانگیزترین شرایط هستند، با چهار لنز قابل تغییر ساخته شده‌اند، و همچنین مکانیزم تنظیم زاویه شیب با دامنه وسیعی را ارائه می‌دهند که امکان دید ۲۷۰ درجه و دید ۳۶۰ درجه را فراهم می‌کند، بنابراین نقاط کور به حداقل می رسد و انعطاف پذیری بیشتر در دید تضمین می شود.
 
هر دو دوربین همچنین دارای پشتیبانی iA (خودکار هوشمند) و پوشش ClearSight هستند و همچنین بهترین دوام محیطی در کلاس (IP66، IK10 و رطوبت زدایی) را ارائه می دهند. علاوه بر این، آنها برای کاربردهای شبانه بهینه شده اند و عملکرد فوق العاده ای در نور کم در رنگ واقعی با Super Dynamic 108dB برای موقعیت ها و سایه ها با نور پس زمینه ارائه می دهند. فشرده‌سازی کارآمد H.265 ضبط طولانی‌تری را فراهم می‌کند و در عین حال به منابع ذخیره‌سازی کمتری نیاز دارد، در حالی که ویژگی Smart Coding حرکت درون یک تصویر را تشخیص می‌دهد و مناطقی را با حرکت کم فشرده می‌کند تا داده‌های ارسالی را کاهش دهد و در عین حال کیفیت تصویر را حفظ کند.
 
سیستم تشخیص چهره پاناسونیک: FacePro WV-ASF950
 
Panasonic FacePro WV-ASF950 با استفاده از الگوریتم Deep Learning می‌تواند چهره‌هایی را شناسایی کند که تشخیص آن‌ها با فناوری‌های معمولی دشوار است، از جمله چهره‌هایی با زاویه حداکثر ۴۵ درجه به سمت چپ یا راست یا ۳۰ درجه بالا یا پایین، و آن‌هایی که جزئی هستند. با عینک آفتابی پنهان شده است FacePro WV-ASF950 با حفظ میزان دقت 90% هنگام تشخیص چهره هایی که تا حدی توسط عینک آفتابی یا ماسک پنهان شده اند، می تواند چهره های گرفته شده از تصاویر پاسپورت ده ساله را نیز تشخیص دهد.
آخرین نسخه FacePro با ویژگی جدیدی به نام Unregistered Face Detection ارزش بیشتری دارد. این ارتقاء به شما امکان می دهد افراد مشکوکی را که در سیستم ثبت نام نکرده اند در زمان واقعی شناسایی کنید. این به ویژه در موسساتی با مناطق محدود، که دسترسی به آنها فقط به پرسنل مجاز محدود می شود، مانند آزمایشگاه ها در یک مرکز تولیدی، دفتر ثبت در محیط های دانشگاهی و موارد دیگر ایده آل است. با استفاده از عملکرد تشخیص چهره ثبت نشده، سیستم می‌تواند افراد غیر از چهره‌های ثبت‌شده را با دقت بالایی شناسایی کند و متعاقباً هنگامی که فرد خارجی در تلاش برای دسترسی به منطقه ممنوعه شناسایی شد، یک اعلان/زنگ صادر می‌کند.
 
به‌علاوه، FacePro دارای حالت iA (خودکار هوشمند) است که به‌طور خودکار تنظیمات دوربین را تنظیم می‌کند تا بهترین عکس‌ها را برای تشخیص چهره ثبت کند. هنگامی که با دوربین‌های شبکه پاناسونیک سری i-PRO EXTREME نصب شده با "کلید مجوز بهترین عکس" که همراه با نرم‌افزار ارائه می‌شود، استفاده می‌شود، فقط "بهترین عکس‌ها" برای تشخیص چهره به سرور ارسال می‌شود. ترکیبی از دستگاه های هسته پاناسونیک و نرم افزار تشخیص چهره، عملکرد موتور اصلی نرم افزار را برای دستیابی به تشخیص با دقت بالا به حداکثر می رساند. علاوه بر این، استفاده از این نرم افزار با دوربین های مجهز به عملکرد iA باعث می شود تا به جای اینکه سرور تنها بهترین تصاویر را برای سرور ارسال کند، تجزیه و تحلیل تصویر بر روی دوربین انجام شود. این منجر به کاهش بار سرور و شبکه می شود که منجر به کاهش کلی هزینه سیستم می شود.
 
اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/mea/en/corporate/news/articles/panasonic-pushing-surveillance-tech-forward-with-new-additions-to-i-pro-extreme-range.html


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: دوربین مداربسته پاناسونیکWV x6533ln-نرم افزار مدار بسته پاناسونیک wv asf950-دوربین های چند سنسوری پاناسونیک-دوربین چند سنسوری پاناسونیک WV X8570N-دوربین چند سنسوری پاناسونیک WV S8530N-سیستم تشخیص چهره پاناسونیک-دوربین های مداربسته پاناسونیک-فروش نصب و تعمیر محصولات پاناسونیک-خدمات پاناسونیک-ویدئوپروژکتور پاناسونیک-تلفن های بی سیم رومیزی و سانترال پاناسونیک-فکس پرینتر کپی پاناسونیک-لوازم جانبی محصولات پاناسونیک-نمایندگی پاناسونیک-فروشگاه پاناسونیک-لوازم خانگی پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین