تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 294
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 2942
بازدید ماه: 17011
بازدید کل: 5971134
تاریخ انتشار مقاله: پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ --- ۱۸:۴۸ تعداد مشاهده: 95 بار
دسته مقاله:
به روز رسانی سیستم عامل هدفون های بی سیم RZ عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
به روز رسانی سیستم عامل هدفون های بی سیم RZ چکیده مقاله:
پاناسونیک به روز رسانی سیستم عامل جدیدترین سری هدفون های بی سیم RZ خود را منتشر کرد

پاناسونیک برنامه‌های به‌روزرسانی میان‌افزار را برای RZ-S500W و RZ-S300W، دو هدفون بی‌سیم که اخیراً عرضه شده‌اند، همراه با برنامه‌ای برای بهبود عملکرد و قابلیت استفاده آن‌ها منتشر کرده است.
ارتقاء سفت‌افزار، استفاده از هدفون‌ها را راحت‌تر می‌کند و کیفیت عملکرد انتقال صدا را در حین تماس بهبود می‌بخشد. این دستگاه اکنون صدای طبیعی و با کیفیت تری را به لطف ارتقا در حالت صدای محیط بازتولید می کند.



به روز رسانی سیستم عامل هدفون های بی سیم RZ

پاناسونیک به روز رسانی سیستم عامل جدیدترین سری هدفون های بی سیم RZ خود را منتشر کرد

پاناسونیک برنامه‌های به‌روزرسانی میان‌افزار را برای RZ-S500W و RZ-S300W، دو هدفون بی‌سیم که اخیراً عرضه شده‌اند، همراه با برنامه‌ای برای بهبود عملکرد و قابلیت استفاده آن‌ها منتشر کرده است.
ارتقاء سیستم عامل، استفاده از هدفون‌ها را راحت‌تر می‌کند و کیفیت عملکرد انتقال صدا را در حین تماس بهبود می‌بخشد. این دستگاه اکنون صدای طبیعی و با کیفیت تری را به لطف ارتقا در حالت صدای محیط بازتولید می کند.
 
پاناسونیک به طور مداوم به دنبال ارائه محصولات برتر برای افزایش رضایت مشتری است. این هدفون های بی سیم، که اکنون با آخرین به روز رسانی ها بهبود یافته اند، عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهند. ماساشی ساکاتانی، مدیر بخش راه‌حل‌های سیستم و ارتباطات، بازاریابی پاناسونیک خاورمیانه و آفریقا FZE، اظهار داشت که دیگر هیچ وقفه‌ای در تماس‌ها وجود ندارد، به غیر از صدای شفاف، ما می‌دانیم که این هدفون‌های بی‌سیم جدید یک ابزار ضروری خواهند بود.
 
الگوریتم‌هایی که برای گرفتن عناصر صوتی اطراف استفاده می‌شدند، دوباره طراحی شده‌اند تا هدفون‌های هدفون بتوانند طیف وسیع‌تری از فرکانس‌ها را نسبت به قبل ثبت کنند. این بهبود نه تنها تجربه صدای محیط را بهبود می بخشد، بلکه باعث می شود که هدفون ها بتوانند ترکیب طبیعی تری از موسیقی و صداهای اطراف را بازسازی کنند.
 
در حالی که کاهش نویز بهبود قابل توجهی را نشان می دهد، یک عملکرد اضافه اکنون هدفون را از حالت "خاموش خودکار" بیدار می کند. صفحه نمایش لمسی جدید با قابلیت بارگذاری به کاربران اجازه می دهد تا عملیات عمومی مانند پخش/توقف، بازگرداندن آهنگ، جلو بردن آهنگ، کاهش صدا و افزایش صدا را به آرامی انجام دهند.
 
دو نسخه از سیستم عامل معرفی شده وجود دارد:
RZ-S500W JMS1ZY 02.50
RZ-S300W JMS1ZX 02.00

ویژگی های اصلی ارتقاء:
 
1. اضافه شدن گزینه سفارشی سازی حسگر لمسی
● با این به روز رسانی، کاربران اکنون می توانند کنترل های حسگرهای لمسی چپ و راست را سفارشی کنند.
● لیست حسگرهای لمسی شامل عملیات کلی پخش/توقف، بازگشت آهنگ، جلو بردن آهنگ، کاهش صدا، حذف نویز* و افزایش صدا است.
راه‌اندازی: کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی دکمه تنظیمات و لمس گزینه «سفارشی کردن حسگر لمسی» صفحه نمایش تنظیمات را باز کنند. از میان گزینه های کنترلی موجود برای راه اندازی مناسب انتخاب کنید.
* عملکرد حذف نویز فقط برای RZ-S500W موجود است.
 
2. بهبود کیفیت انتقال صدا در طول تماس های تلفنی
● مشتریان می توانند از بهبود عملکرد انتقال صدا در طول تماس های تلفنی لذت ببرند
● به‌روزرسانی جدید به کاربران امکان می‌دهد حالت کنترل صدای محیط را تغییر دهند، حذف نویز را انجام دهند، حالت محیط را انتخاب کنند و کنترل صدای محیط را خاموش کنند و دستیار صوتی را راه‌اندازی کنند.

3. توضیح اضافه شده در مورد نحوه بیدار کردن هدفون از حالت "خاموش خودکار".
اکنون کاربران می توانند نحوه بیدار کردن هدفون را از تنظیمات "خاموش خودکار" از طریق برنامه ببینند.
● درباره تنظیم "خاموش کردن خودکار" - اگر برای مدت زمان مشخصی صدایی از هدفون پخش نشود، هدفون به طور خودکار خاموش می شود. کاربران می‌توانند از بین «همیشه روشن»، «5 دقیقه»، «10 دقیقه»، «30 دقیقه» و «60 دقیقه» انتخاب کنند.

چگونه هدفون را از حالت "خاموش خودکار" بیدار کنیم
هر دو سنسور لمسی چپ و راست را نگه دارید تا چراغ LED روشن شود (تقریباً 2 ثانیه). اگر هدفون روشن نمی شود، کاربر باید از شارژ کامل آن اطمینان حاصل کند.
 
راهنما - نحوه به روز رسانی

قبل از اینکه شروع کنید
هر دو سمت چپ و راست هدفون را تا بیش از 70 درصد شارژ کنید.
تکمیل فرآیند به‌روزرسانی تقریباً 15 دقیقه طول می‌کشد.
حجم فایل حدود 1.8 مگابایت است.
* بسته به دستگاه و محیط اینترنت ممکن است به روز رسانی تا یک ساعت طول بکشد.

بررسی نسخه سیستم عامل و به روز رسانی
می‌توانید از برنامه رایگان «Panasonic Audio Connect»* برای به‌روزرسانی سیستم عامل هدفون‌های متصل استفاده کنید.
 
* سازگار با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی که مجهز به Android™ 6.0 یا بالاتر هستند و از Google Play™ پشتیبانی می‌کنند، یا iPhone®، iPad® و iPod Touch مجهز به iOS9.3 یا بالاتر.
* تصاویر زیر مربوط به برنامه در دستگاه Android™ هستند. رابط کاربری در iOS کمی متفاوت است، اما رویه یکسان است.

 
هنگامی که آخرین نسخه سیستم عامل شناسایی شد، روی "Update" ضربه بزنید.



هنگامی که روی "Update" ضربه می زنید، سیستم عامل به هدفون منتقل می شود و به روز رسانی آغاز می شود. اگر موسیقی در حال پخش باشد یا در حین انتقال تماسی وجود داشته باشد، انتقال ممکن است قطع شود یا کند شود. انتقال را با هدفون در خارج از پایه شارژ شروع کنید، آنها را در نزدیکی قرار دهید و از آنها استفاده نکنید.

 














بدون استفاده از هدفون یا برنامه، منتظر بمانید تا به‌روزرسانی کامل شود.
پس از به روز رسانی سیستم عامل، هدفون به طور خودکار راه اندازی مجدد شده و دوباره به گوشی متصل می شود.
تا زمانی که به روز رسانی کامل نشود، برنامه به درستی کار نخواهد کرد. زمانی که به روز رسانی در حال انجام است، سعی نکنید هدفون یا برنامه را کار کنید.
هنگامی که صفحه اصلی ظاهر می شود، به روز رسانی کامل می شود.



توجه:
عملکردها، نام توابع و مشخصات ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند.
 
اطلاعیه علامت تجاری:
iPad، iPhone و iPod touch علائم تجاری Apple Inc. هستند که در ایالات متحده و سایر کشورها ثبت شده اند.
Google، Android، Google Play و سایر علائم و لوگوهای مرتبط علائم تجاری Google LLC هستند.
 
علامت کلمه و لوگوهای Bluetooth® علائم تجاری ثبت شده متعلق به Bluetooth SIG، Inc. هستند و هرگونه استفاده از این علائم توسط شرکت پاناسونیک تحت مجوز است. سایر علائم تجاری و نام های تجاری متعلق به صاحبان مربوطه می باشد.
 
اطلاعات بیشتر:
https://www.panasonic.com/mea/en/corporate/news/articles/panasonic-releases-firmware-update-for-its-latest-rz-wireless-headphones-series.html


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: هدفون های بی سیم RZپاناسونیک-هدفون بی سیم مدل RZ S500W-هدفون بی سیم مدلRZ S300W-هدفون های بی سیم پاناسونیک-ایر پاد پاناسونیکRZB100-ایرپاد پاناسونیک-تعمیرات تخصصی انواع هدفون-فروش و تعمیر انواع هدفون های بی سیم-تلفن بی سیم پاناسونیک-تلفن سانترال پاناسونیک-تلفن رومیزی پاناسونیک-دوربین مداربسته پاناسونیک-پروژکتور پاناسونیک-محصولات پاناسونیک-فروشگاه پاناسونیک-خدمات پاناسونیک-سایت رسمی پاناسونیک-لوازم خانگی پاناسونیک-تعمیرات تخصصی پاناسونیک-فروش نصب تعمیر پاناسونیک-نمایندگی پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین