تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 325
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 2973
بازدید ماه: 17042
بازدید کل: 5971165
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ --- ۲۲:۱۷ تعداد مشاهده: 53 بار
دسته مقاله:
جدیدترین لنز سری S پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
جدیدترین لنز سری S پاناسونیک چکیده مقاله:
پاناسونیک جدیدترین لنز سری S خود را معرفی کرد

پاناسونیک از معرفی لنز جدید LUMIX S 100mm F2.8 MACRO (S-E100) بر اساس استاندارد سیستم L-Mount خوشحال است. لنز S-E100 جمع و جور و سبک وزن برای تطابق با بدنه دوربین، به مجموعه سری S LUMIX می پیوندد که برای پاسخگویی به تقاضا برای تجهیزات عکاسی در دسترس و در عین حال حرفه ای طراحی شده است.



جدیدترین لنز سری S پاناسونیک

پاناسونیک جدیدترین لنز سری S خود را معرفی کرد

پاناسونیک از معرفی لنز جدید LUMIX S 100mm F2.8 MACRO (S-E100) بر اساس استاندارد سیستم L-Mount خوشحال است. لنز S-E100 جمع و جور و سبک وزن برای تطابق با بدنه دوربین، به مجموعه سری S LUMIX می پیوندد که برای پاسخگویی به تقاضا برای تجهیزات عکاسی در دسترس و در عین حال حرفه ای طراحی شده است.
 
S-E100 با طراحی اپتیکال جدید و موتور خطی Dual Phase که به تازگی توسعه یافته است، کوچکترین و سبک ترین لنز ماکرو با فاصله کانونی تله فوتو متوسط ​​با وزن تقریبی 298 گرم در جهان است. دارای وضوح بالا، بوکه (یک جلوه مات یا شکلی هنری و زیباشناسانه به شکل دایره‌های نورانی در عکاسی است که در خارج از بخش‌هایی که دوربین بر روی آن فوکوس کرده ایجاد می‌شود) خیره کننده منحصر به فرد برای لنزهای ماکرو، عمق عالی در بیان، و فوکوس سریع در شاسی منطبق با سری لنزهای فعلی F/1.8 ما است. در عین حال، ماهیت جمع و جور آن، تحرک عالی را در خارج از منزل و سایر مکان‌های عکاسی تضمین می‌کند.
 
S-E100 علاوه بر عکاسی در مجاورت نزدیک، با پشتیبانی از فوکوس خودکار سریع و دیافراگم روشن F/2.8، پرتره ها و تصاویر چشمگیر منحصر به فرد برای لنزهای تله فوتو متوسط ​​تولید می کند. به دنبال افزایش تقاضا برای قابلیت های ویدئویی، S-E100 محتوای ویدئویی با کیفیت بالا را از طریق عملکرد بی صدا با تنفس فوکوس تصحیح شده نوری تولید می کند. این به دلیل موتور فوکوس خطی جدید توسعه یافته و کنترل دیافراگم میکرو استپ است. این ویژگی ها امکان تغییر نوردهی صاف و امکان انتخاب بین تنظیمات حلقه فوکوس خطی یا غیرخطی را فراهم می کند.
 
LUMIX با ارائه برتری، عملکرد و تحرک بهبود یافته برای علاقه مندان و متخصصان دوربین، قصد دارد یک بازار دوربین دیجیتال بدون آینه جدید ایجاد کند.
 
ویژگی های اصلی

1-کوچکترین و سبک ترین لنز ماکرو با فاصله کانونی ثابت تله فوتو متوسط ​​دنیا

ساختار فشرده تر به لطف طراحی اپتیکال، دارای سیستم فوکوس دوگانه جدید، سه لنز غیرکروی و یک موتور خطی دو فاز جدید با یک محرک جدید.
مناسب برای استفاده در طیف گسترده‌ای از موقعیت‌ها به دلیل تحرک عالی، خواه عکاسی از نزدیک، عکس‌های طبیعی و پرتره، یا حرکت سریع‌تر، منحصر به فرد برای لنزهای تله فوتو متوسط.


2-وضوح بالا و عملکرد عکاسی برجسته

دارای وضوح بالا و عملکرد عکاسی استادانه در هر ناحیه، از مرکز تصویر تا لبه‌های آن.
تمام جزئیات سوژه را ثبت می کند و در عین حال بوکه منحصر به فرد برای لنزهای ماکرو تله فوتو متوسط ​​ایجاد می کند.
 
3-عملکرد بهینه ویدیو برای تولید ویدیو

به لطف موتور خطی دو فاز که به تازگی توسعه یافته است، عملکرد بی صدا را ارائه می دهد.
تنفس فوکوس را که در آن زاویه دید ناشی از حرکات در موقعیت فوکوس تغییر می کند، سرکوب می کند.
 
 
4-عملکرد فوکوس خودکار سریع برای قابلیت‌های گسترده

موتور فوکوس خودکار خطی دو فاز که به تازگی توسعه یافته است، سرعت و دقت را برای ردیابی سریع‌تر عمل در هر دو کاربرد عکس و ویدیو امکان‌پذیر می‌سازد.
سنسور فوکوس دستی با دقت فوق العاده بالا امکان فوکوس دستی بی نظیری را حتی در هنگام کار در ماکرو 1:1 فراهم می کند.
 
 
5-طراحی و رندر یکپارچه

S-E100 که برای مطابقت با سری لنزهای F/1.8 خروجی ما طراحی شده است، به عکاسان و فیلمبرداران اجازه می دهد تا تجربه یکپارچه از 18 تا 100 میلی متر را با اندازه، رشته های فیلتر و وزن مشابه حفظ کنند.
رندرهای تصویر در این سری از لنزها تنظیم شده اند تا بدون توجه به اینکه از کدام لنز استفاده می شود، رنگ یکپارچه تولید کند.

اطلاعات بیشتر:
https://shop.panasonic.com/blogs/news/panasonic-announces-its-newest-s-series-lens-at-ces-2024
 
 ایران پاناسونیک

 
 



کلمات کلیدی: لنز سری S پاناسونیک-لنز SE100 دوربین پاناسونیک-دوربین عکاسی پاناسونیک-دوربین عکاسی لومیکس پاناسونیک-دوربین عکاسی پاناسونیک مدل DMC TZ80EB-دوربین عکاسی پاناسونیک DMC FZ70GC K-فروش انواع دوربین های پاناسونیک-تعمیرات تخصصی دوربین-فروش لوازم جانبی دوربین-فروش انواع لنزهای دوربین عکاسی و دوربین مداربسته-لنز پاناسونیک مدل H E08018-لنز پاناسونیک مدل H X012-لنز دوربین عکاسی مدل H X012-لنز دوربین پاناسونیک S R70200-لنز دوربین-لنز ماکرو
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین