تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 421
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 3069
بازدید ماه: 17138
بازدید کل: 5971261
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ --- ۲۰:۰۰ تعداد مشاهده: 161 بار
دسته مقاله:
اتصال گوشی موبایل به تلویزیون عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
اتصال گوشی موبایل به تلویزیون چکیده مقاله:

اتصال گوشی موبایل به تلویزیون

چگونه محتویات تلفن همراه خود را به تلویزیون پاناسونیک خود ارسال کنید

یکی از مزایای دنیای به هم پیوسته ای که ما در آن زندگی می کنیم این است که اکنون می توانیم بسیاری از دستگاه های دیجیتال خود را به طور یکپارچه ادغام کنیم. یک مثال عالی از این قابلیت پخش محتوا از تلفن هایمان به صفحه های تلویزیون است که به ما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذاریم، یوتیوبرهای مورد علاقه خود را روی یک صفحه بزرگتر تماشا کنیم، اسناد کاری را با همکاران به اشتراک بگذاریم و موارد دیگر.
 
نکته مهم در مورد ارسال محتوای تلفن به تلویزیون پاناسونیک این است که انجام آن آسان است. با این حال، اگر قبلاً هرگز آن را انجام نداده اید یا به فناوری اطمینان ندارید، می تواند تا حدودی خسته کننده باشد. بنابراین، این پست گام‌های ساده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا یاد بگیرید چگونه از تلفن به تلویزیون پخش کنید، چه فردی با فناوری باشید یا نباشید.
 
مزایای فرستادن محتویات تلفن همراه به تلویزیون
دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید یاد بگیرید چگونه تلفن خود را به تلویزیون خود منعکس کنید، که به عنوان "casting" نیز شناخته می شود. به عنوان مثال، به شما این امکان را می دهد که از نمایشگر بسیار بزرگتری از محتوای گوشی خود لذت ببرید، که اگر چندین نفر در تلاش برای مشاهده آن باشند، مفید است. این آن را به گزینه‌ای فوق‌العاده برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها با دوستان، پخش فیلم یا ایجاد ارائه برای همکاران تبدیل می‌کند.

چگونه آیفون خود را به تلویزیون پاناسونیک ارسال کنید
قبل از شروع، باید بررسی کنید که آیفون شما با نمایشگر میرورینگ سازگار است.
1. Compatibility را بررسی کنید
اولین قدم این است که بررسی کنید که آیا تلویزیون پاناسونیک شما با انعکاس صفحه (screen mirroring) سازگار است. برای مثال، مدل‌هایی مانند MZ800 با Chromecast داخلی عرضه می‌شوند.
2. به همان شبکه Wi-Fi متصل شوید
برای فرستادن آیفون خود به تلویزیون پاناسونیک، هر دو باید به یک شبکه Wi-Fi متصل باشند.
3. به مرکز کنترل دسترسی پیدا کنید
مرحله بعدی دسترسی به Control Center در آیفون است که می توانید با کشیدن انگشت از گوشه سمت راست بالای صفحه به پایین این کار را انجام دهید.
4. Screen Mirroring را انتخاب کنید
هنگامی که در مرکز کنترل هستید، روی Screen Mirroring ضربه بزنید.
5. تلویزیون پاناسونیک خود را انتخاب کنید
اکنون از شما پرسیده می شود که می خواهید به کدام دستگاه ارسال کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلویزیون پاناسونیک خود را از لیست ارائه شده انتخاب کنید.
6. در صورت درخواست، کدی را وارد کنید
گاهی اوقات، تلویزیون شما در این مرحله یک کد را روی صفحه نمایش می دهد. اگر چنین است، فقط زمانی که از شما خواسته شد کد را در آیفون خود وارد کنید.
7. آینه (Mirror)
محتوای آیفون شما اکنون باید به تلویزیون پاناسونیک شما منعکس شود.
 
چگونه تلفن اندرویدی خود را به تلویزیون پاناسونیک ارسال کنید
قبل از شروع، باید بررسی کنید که آیا تلفن اندرویدی شما با نمایشگر میرورینگ سازگار است یا خیر، در صورتی که از سیستم عامل 4.2 یا بالاتر استفاده می‌کند.
1. Compatibility را بررسی کنید
اولین قدم این است که بررسی کنید که آیا تلویزیون پاناسونیک شما با انعکاس صفحه (screen mirroring) سازگار است. مدل هایی مانند MZ700 به لطف Chromecast داخلی این کار را آسان می کنند.
2. Mirroring را در تلویزیون پاناسونیک خود فعال کنید
دکمه APPS را روی کنترل تلویزیون پاناسونیک خود فشار دهید. سپس، برنامه Mirroring را انتخاب کنید و روی کنترل از راه دور OK را فشار دهید.
3. Android Screen Mirroring را انتخاب کنید
هنگامی که Mirroring را در تلویزیون فعال کردید، وقت آن است که به منوی تنظیمات گوشی اندرویدی خود بروید. سپس، روی تنظیمات Screen Mirroring ضربه بزنید.
4. تلویزیون پاناسونیک خود را انتخاب کنید
اکنون باید شماره مدل VIERA تلویزیون پاناسونیک خود را در تلفن اندرویدی خود انتخاب کنید.
5. در تلویزیون پاناسونیک خود را تأیید کنید
هنگامی که مدل تلویزیون خود را انتخاب کردید، باید انتخاب خود را با فشار دادن دکمه OK روی کنترل از راه دور تلویزیون تأیید کنید تا "بله" را انتخاب کنید و دستگاه های خود را متصل کنید.
6. آینه (Mirror)
محتوای روی صفحه نمایش تلفن Android شما اکنون به تلویزیون پاناسونیک شما منعکس می شود. با مدل هایی مانند TX-77MZ2000، بدون شک کیفیت تصویر قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد.

راه های جایگزین برای ارسال تلفن به تلویزیون پاناسونیک
گاهی اوقات، ممکن است بخواهید تلفن خود را به روش دیگری به تلویزیون پاناسونیک خود ارسال کنید. به عنوان مثال، این ممکن است به این دلیل باشد که تلویزیون شما با انعکاس مستقیم (direct mirroring) سازگار نیست یا صرفاً به این دلیل است که پخش مستقیم از یک برنامه آسان‌تر است.
به هر دلیلی، در اینجا چند پیشنهاد برای امتحان وجود دارد:

پخش کننده های رسانه ای جریانی
هر دو گوشی iOS و Android می‌توانند از دستگاه‌هایی مانند Roku، Amazon Fire TV و Chromecast برای ارسال محتوا به تلویزیون شما استفاده کنند.
ابتدا تلفن و دستگاه پخش جریانی شما باید به یک شبکه Wi-Fi متصل باشند. سپس، می توانید یک برنامه پخش جریانی را در تلفن خود باز کنید، یک ویدیو را انتخاب کنید، روی دکمه Cast ضربه بزنید و سپس دستگاه پخش خود را از لیست انتخاب کنید.
 
ارسال مستقیم برنامه از تلفن‌های اندروید
برخی از تلویزیون‌های پاناسونیک به شما امکان می‌دهند مستقیماً از برنامه‌های تلفن، از جمله نتفلیکس و یوتیوب، ارسال کنید. برای انجام این کار، تلویزیون و تلفن خود را به یک شبکه Wi-Fi متصل کنید، یک ویدیو را در برنامه انتخابی خود باز کنید، روی دکمه Cast ضربه بزنید و سپس تلویزیون خود را از لیست انتخاب کنید.


اطلاعات بیشتر:
https://virgool.io/@m_80922007

ایران پاناسونیک

 

 



کلمات کلیدی: Screen Mirroring- اتصال تلفن همراه به تلویزیون پاناسونیک-تلویزیون پاناسونیک مدل TX 40MS490B-تلویزیون پاناسونیک مدل TH 55JZ1000M-فروش نصب تعمیرتلویزیون-ویدئو وال پاناسونیک مدلTH 55LFV6-ویدئو وال پاناسونیک مدل th 55lfv9-فروش نصب تعمیرویدئووال-فروش نصب تعمیرتخصصی محصولات پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین