تاریخ امروز: دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 106
بازدید دیروز: 1533
بازدید هفته: 4290
بازدید ماه: 29719
بازدید کل: 5983842
تاریخ انتشار مقاله: شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ --- ۲۲:۳۸ تعداد مشاهده: 101 بار
دسته مقاله:
پاناسونیک و سرعت بخشیدن به آماده سازی غذا با مخلوط کن های جدید عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
پاناسونیک و سرعت بخشیدن به آماده سازی غذا با مخلوط کن های جدید چکیده مقاله:

پاناسونیک و سرعت بخشیدن به آماده سازی غذا با مخلوط کن های جدید

پاناسونیک و سرعت بخشیدن به آماده سازی غذا با مخلوط کن های جدید
 
پاناسونیک دو نوآوری جدید را در تهیه غذای تازه و راحتی آشپزخانه معرفی کرده است – مخلوط‌ کن‌های MX-KM5070 و MX-KM3070. ساخته شده با صنایع دستی ژاپنی با کیفیت بالا که پاناسونیک همیشه به آن شهرت داشته است. این مخلوط‌کن‌ها دارای طیف وسیعی از برنامه‌ها هستند و ویژگی های آسان برای استفاده برای کمک به کاربران برای لذت بردن از طعم های مختلف از غذاهای لذیذ گرفته تا دسرهای آبدار و با طراوت ترین نوشیدنی ها در هر زمان از روز.
مخلوط‌کن‌ها با یک پارچ شیشه‌ای با ظرفیت 1.5 لیتر با موتور قدرتمند ساخته شده‌اند - 800 وات برای MX-KM5070 و 600 وات برای MX-KM3070 - عملکرد بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌کنند.
 
علاوه بر موتور با کارایی بالا، ویژگی برجسته مخلوط کن ها، 4 تیغه دندانه اره از جنس استیل ضد زنگ هستند که به طور منحصر به فردی طراحی شده اند. تیغه بالایی برای خرد کردن قدرتمند طراحی شده است در حالی که تیغه پایینی برای برش بیشتر مواد پس از فرآیند خرد کردن ساخته شده است.
 
یکی دیگر از ویژگی های مبتکرانه مخلوط کن ، گردش برق توسط فناوری V&M است که تضمین می کند که مواد تشکیل دهنده به صورت پویا مخلوط شده اند. حرکت "V" مواد را بلند می کند، در حالی که حرکت "M" آنها را به دیواره پارچ چهار دندانه می زند و به آنها اجازه می دهد تا برای یک ترکیب کامل مخلوط شوند.
 
Katsuki Nishimura - مدیر ، PMMAF ، گفت: "هر دو مدل مخلوط کن قطعاً می توانند آماده سازی غذای شما را در آشپزخانه راحت کنند. فناوری پشت تیغه دندانه اره واقعاً مورد استقبال قرار می گیرد زیرا تضمین می کند که هر ماده ای به صورت دلخواه خرد خواهد شد. "
پاناسونیک میراثی از لوازم آشپزخانه ساخته است که بدون شک عادات پخت و پز ما را متحول کرده است. مخلوط کن های MX-KM5070 و MX-KM3070 راه حل های آسان و راحت برای کسانی هستند که می خواهند غذاهای تازه و سالم را در رژیم غذایی خود بگنجانند. عمر مسعو، مدیر بازاریابی شرکتی و روابط عمومی شرکت ایسا حسین الیوسفی، افزود: با توجه به تغییر مصرف کنندگان به سمت تغذیه سالم، این مخلوط کن های جدید پاناسونیک در واقع افزودنی های عالی به پیشخوان آشپزخانه شما هستند.
 
مخلوط‌کن‌ها همچنین با دو آسیاب خشک ارائه می‌شوند که به کاربران این امکان را می‌دهند که یک آسیاب اختصاصی برای مواد خاص داشته باشند، یعنی یکی برای ادویه‌ها و دیگری برای دانه‌های قهوه.
 
در قسمت ایمنی، پاناسونیک برای جلوگیری از نشتی، قفل ایمنی برای شیشه های نصب شده، و یک قطع کننده مدار اضافه بار برای جلوگیری از خرابی موتور، تمام جعبه ها را از چهار لبه مهر و موم روی درپوش پارچ شروع می کند.

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=3869
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=3870

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: مخلوط‌ کن‌ MX KM5070پاناسونیک-مخلوط‌ کن‌ MX KM3070 پاناسونیک-تعمیرتخصصی مخلوط کن پاناسونیک-آبمیوه گیری پاناسونیک-آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ 176P-تعمیرتخصصی آبمیوه گیری پاناسونیک-چرخگوشت پاناسونیک-غذاساز پاناسونیک-گوشت کوب برقی پاناسونیک-گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل MX GS1
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین