تاریخ امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 1183
بازدید هفته: 3905
بازدید ماه: 17974
بازدید کل: 5972097
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ --- ۱۹:۱۶ تعداد مشاهده: 86 بار
دسته مقاله:
اپیلاتور ES-EL8A پاناسونیک،تجربه ای خوشایند عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
اپیلاتور ES-EL8A پاناسونیک،تجربه ای خوشایند چکیده مقاله:

اپیلاتور ES-EL8A پاناسونیک،تجربه ای خوشایند

با استفاده از ES-EL8Aاپیلاتور پاناسونیک، از حذف ملایم و یک باره موها  لذت ببرید.
 
به لطف اپیلاتور جدید پاناسونیک ES-EL8A، پوست بی عیب و نقص و صاف در یک حرکت اکنون امکان پذیر است! ادغام هماهنگ از ویژگی های نوآورانه، ES-EL8A را به یک راه حل همه کاره و بسیار موثر برای رفع موهای زائد برای زنان پرمشغله امروزی تبدیل می کند. این اپیلاتور مرطوب/خشک همچنین دارای طراحی کاملاً جدید با بهبودهای هسته در ساختار دیسک شکل سر و عملکرد موتور است، بنابراین حذف موثر و در عین حال راحت موهای زائد را ممکن می سازد.
علاوه بر این، کاربران تنها با یک حرکت ES-EL8A می‌توانند موهای زائد بیشتری را از بین ببرند و به آن‌ها اجازه می‌دهند مقداری از زمان گرانبهای خود را پس بگیرند. سر که 30 درصد پهن‌تر از مدل‌های اپیلاتور معمولی است، 32.4 میلی‌متر است و همچنین می‌توان آن را تا 90 درجه خم کرد و پوشش ناهموار بدن را برای پوستی کاملاً بدون تیرگی ممکن می‌سازد.
 
ES-EL8A مجهز به سیستم Double Disc است تا اطمینان حاصل شود که موهایی که دیسک اول از دست می‌دهد به‌خوبی توسط دیسک دوم گیر می‌کند. برای اطمینان بیشتر از راندمان حذف مو، پاناسونیک اپیلاتور را با 60 موچین روی سر چرخان خود ساخته است، بنابراین می‌تواند موهای بیشتری را در یک حرکت شکار کند. علاوه بر این، دو نوک موچین که موها را می‌گیرند طولانی‌تر شده‌اند و دهانه‌های بازتری دارند، اما کاملاً در یک راستا قرار می‌گیرند تا موهای کوتاه 0.5 میلی‌متری گرفته شده و به طور کامل از ریشه جدا شوند.
 
پاناسونیک گفت: "ES-EL8A یک گجت زیبایی درخشان است که به شما کمک می‌کند بیشتر بدن خود را نوازش کنید. این اپیلاتور از نظر ویژگی ها و کارایی بی بدیل است و مهندسان پاناسونیک این اپیلاتور ممتاز را برای تناسب با سبک زندگی پرمشغله زنان ساخته اند. با طراحی مقاوم در برابر آب برای اپیلاسیون مرطوب و خشک، می توانید از ES-EL8A در حمام یا دوش استفاده کنید تا پوست خود را گرم و نرم کند تا موهای زائد را حتی ملایم تر کند. طراحی مبتکرانه آن همچنین به شما امکان می دهد ژل دوش را مستقیماً روی سر اپیلاتور بریزید تا کف ریز ایجاد کنید تا بتوانید به آرامی و به آرامی موهای زائد را از ریشه پاک کنید. یکی دیگر از چیزهای شگفت انگیز در مورد ES-EL8A این است که می تواند ابزار زیبایی چند منظوره شما با اتصالات لوکس مختلف برای مراقبت بهینه از بدن باشد."
ES-EL8A یک کیت نه تکه است. اپیلاتور علاوه بر سر اپیلاسیون پا/بازو، کیسه حمل و برس تمیزکننده، به همراه سایر ضمیمه‌های کاربردی دیگر برای خوشبختی کامل ارائه می‌شود: سر اپیلاسیون زیربغل/بیکینی، سر ریش تراش، موبر پاپ آپ، شانه بیکینی، کلاهک ملایم مبتدیان اپیلاسیون و یک ضمیمه مراقبت از پا برای صافی پاها.
 
مطابق با هنر ژاپنی باکیفیت پاناسونیک، ES-EL8A یک تکه فناوری استوار با سایر ویژگی‌های کلیدی است که دوست خواهید داشت: شارژ یک ساعته که 30 دقیقه کارکرد بی‌سیم را ارائه می‌دهد. طراحی محفظه ضد آب برای تمیز کردن آسان؛ یک شکل کاربر محور که دستگیره و هدایت آن را برای حداکثر کنترل آسان می کند. تنظیم سه سرعته تا بتوانید قدرت عملیاتی ایده آل را بسته به قسمتی از بدن که باید درمان شود انتخاب کنید. و یک چراغ LED برای روشن کردن مناطقی که به سختی قابل مشاهده هستند، اطمینان حاصل می کند که هر رشته موهای ناخواسته از بین می رود.
 
اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=3827

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: اپیلاتور مدلES EL8A پاناسونیک-اپیلاتور پاناسونیک مدل ES EL2A-انواع سشوار پاناسونیک-انواع موزن پاناسونیک-فروش و تعمیرانواع اپیلاتور-اصلاح کوچک بانوان پاناسونیک-حالت دهنده و صاف کننده پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین