تاریخ امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 669
بازدید دیروز: 1489
بازدید هفته: 669
بازدید ماه: 14738
بازدید کل: 5968861
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ --- ۲۱:۳۳ تعداد مشاهده: 153 بار
دسته مقاله:
دقیقا چه چیزی باعث از دست رفتن ویدیو در دوربین های امنیتی می شود؟ عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
دقیقا چه چیزی باعث از دست رفتن ویدیو در دوربین های امنیتی می شود؟ چکیده مقاله:

دقیقا چه چیزی باعث از دست رفتن ویدیو در دوربین های امنیتی می شود؟

شما بر روی دوربین های امنیتی خود برای کار در روز و شب حساب می کنید. هنگامی که مشکلی وجود دارد، ساختمان، دفتر کار یا سایر دانشکده های شما امن نیستند. تشخیص مشکلات از دست دادن ویدئو در سیستم شما می تواند ناامید کننده باشد. در اینجا چند دلیل برای از دست دادن ویدئو در دوربین های امنیتی شما آورده شده است.
 آیا به کمک دوربین های امنیتی فعلی خود نیاز دارید یا می خواهید سیستم جدیدی را نصب کنید؟
اتلاف ویدیو چیست؟
 قبل از تشخیص مشکل، باید اصول اولیه از دست دادن ویدئو را بدانید. این مسائل می توانند به اشکال و اشکال مختلفی باشند. به عنوان مثال، یک سیستم CCTV ممکن است ویدئو را در یک یا همه دوربین ها از دست بدهد. برخی از دوربین ها می توانند در شب سیاه شوند، اتصالات شل داشته باشند، یا یک صفحه خالی نشان دهند. گاهی اوقات، دوربین هنگام نمایش خطوط روی صفحه روشن و خاموش می شود. این نمونه ها همگی نشانه های از دست دادن ویدئو در یک دوربین امنیتی هستند.
مشکلات رایج دوربین های امنیتی (و نحوه عیب یابی از دست رفتن ویدیو)
به طور کلی، از دست دادن یک دوربین امنیتی به چند عامل مانند مشکلات سیم کشی، تداخل آدرس IP، نرم افزار ناکارآمد دوربین، خرابی سخت افزار، شبکه ناپایدار یا قدرت ناکافی بستگی دارد.
 اکثر مردم می پرسند که دوربین امنیتی من چه مشکلی دارد؟
تامین برق ناکافی
 در اغلب موارد، کمبود منبع تغذیه دلیل اصلی خرابی یک یا همه دوربین های امنیتی است. اتصالات کابلی خراب، انژکتور معیوب PoE، یا کابل های برق بد می توانند مقصر این مشکلات باشند. با توجه به این مسائل، شما باید همه چیز را بررسی کنید: اتصالات کابلی، اسپلیترها و سیم ها برایحذف تمام مشکلات اتصال.
اسپیکرها و تداخل قدرت
 یکی دیگر از دلایل از دست دادن ویدئو، افت قدرت است. این مشکل می تواند منجر به این شود که تمام دوربین های مداربسته دارای صفحه سیاه، افت ناگهانی ویدئو و تصاویری با خط افقی یا عمودی باشند. افت قدرت می تواند باعث آسیب جدی به برد مدار و سایر اجزا شود.
 چه چیزی باعث افزایش ناگهانی قدرت می شود؟
 جریان الکتریکی قوی
نصب دوربین در نزدیکی فلز یا سطح رسانا
حملات صاعقه
 برای حل این مسائل، استفاده از محافظ افزایشی را در نظر بگیرید تا این دوربین ها و سایر اجزای آن ها از برخورد صاعقه در امان بمانند.
 اتصال ضعیف وای فای یا پهنای باند کم
تنظیمات سیستم می تواند مشکلاتی در زمینه از دست دادن ویدیو ایجاد کند
 چرا دوربین امنیتی من به وای فای من متصل نمی شود؟ یک سیگنال ویدیویی ضعیف اغلب منجر به از دست دادن ویدیو می شود. این مشکلات ناشی از یک اتصال ضعیف وای فای، پهنای باند پایین اینترنت، یا یک اتصال ناپایدار شبکه است. چند دقیقه وقت بگذارید تا سوئیچ های PoE و روترهای خانگی را چک کنید. در برخی شرایط، فاصله می تواند بر کیفیت ویدیو تاثیر بگذارد. شما می توانید از دست دادن ویدیو در آن دوربین های آنالوگ و IP را عیب یابی کنید.
فیلتر برش IR و دید در شب IR معیوب
 اگر دوربین مداربسته ای دارید که در شب سیاه می شود، ممکن است مشکل دید در شب مادون قرمز باشد. ممکن است یک فیلتر برش IR یا حسگر IR کاربردی نداشته باشید. در برخی موارد، IR فقط برای دوربین روشن نمی شود.
 ابتدا بررسی کنید که تنظیمات دوربین برای IR تنظیم شده است. شما می توانید دوربین را به یک ناحیه کم نور بیاورید تا بررسی کنید که آیا IR کار می کند یا نه. اگر دوربین یک IR معیوب دارد، باید دوربین را برای تعمیر  بفرستید یا با ایران پاناسونیک تماس بگیرید.
مشکلات کابل ها یا سیم ها
 کابل های اترنت یا BNC می توانند بر عملکرد دوربین مداربسته تاثیر بگذارند. اغلب دوربین های مداربسته ممکن است با اشکال در ارتباط با سیم مواجه شوند. کابل های بنت یا پیچ خورده اغلب به ضعف یا از دست دادن کامل سیگنال به دوربین ها مرتبط هستند. با این کار، هر اینچ از کابل ها را بررسی کنید و از اتصال آن ها اطمینان حاصل کنید. هر سیم آسیب دیده، برش خورده یا جویده شده باید فورا تعویض شود.
مشکل سخت افزاری  Firmware
 زمانی که شما تمام مشکلات بالا را رد کردید، ممکن است با سفت افزار یا سخت افزار مشکل داشته باشید. به روز رسانی سخت افزار می تواند مشکلات را حل کند، اما باید کمی در این مورد احتیاط کنید. اگر شما هیچ مشکلی از بابت ویدئو، صفحه سیاه و از دست دادن ویدئو را تجربه نمی کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک سیستم امنیتی و دوربین جدید خریداری کنید.
 چگونه دوربین امنیت خانگی خود را تعمیر کنم؟
همانطور که می دانید، تلاش برای عیب یابی و رفع این مشکلات می تواند یک فرآیند طولانی و دشوار باشد. اگر می خواهید به انتهای مشکل از دست دادن دوربین برسید، با یک شرکت باتجربه مانند ایران پاناسونیک تماس بگیرید. تکنسین های آموزش دیده و باتجربه ما مشکلات دوربین امنیتی شما را تشخیص می دهند و راه حل هایی برای حل آن ها ارائه می دهند. لازم نیست نگران صرف یک یا دو روز وقت برای تعمیر دوربین ها باشید.
 آیا شما به دنبال کمک متخصص برای سیستم امنیتی و نظارتی خود هستید؟ در خدمات امنیتی ایران پاناسونیک، ما یک تیم باتجربه داریم که می تواند به پیدا کردن و حل مشکلات موجود در سیستم فعلی شما کمک کند.

اطلاعات بیشتر:
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180
https://web.telegram.org/k/#-1092325641    

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: دوربین پاناسونیک آنالوگ - دوربین پاناسونیک آی پی - دوربین اسپیددام پاناسونیک - دوربین فیکس پاناسونیک - دوربین بولت پاناسونیک - لنز دوربین پاناسونیک - دوربین باکس پاناسونیک - کنترلر پاناسونیک - ماتریکس پاناسونیک -دی وی آر پاناسونیک - ان وی آر پاناسونیک - تعمیرات تخصصی دوربین پاناسونیک - تعمیرات تخصصی کنترلر پاناسونیک - نصب تخصصی سیستم های مداربسته - کاور دوربین مداربسته پاناسونیک - دوربین پاناسونیک سری S - دوربین پاناسونیک CW - دوربین پاناسونیک NP - دوربین پاناسونیک CZ - دوربین پاناسونیک SW
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین