تاریخ امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 555
بازدید دیروز: 3473
بازدید هفته: 10479
بازدید ماه: 24548
بازدید کل: 5978671
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ --- ۱۳:۰۹ تعداد مشاهده: 192 بار
دسته مقاله:
آخرین مدل از سری KX امکان اتصال حداکثر 24 سایت را بدون سخت افزار اضافی فراهم می کند عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
آخرین مدل از سری KX امکان اتصال حداکثر 24 سایت را بدون سخت افزار اضافی فراهم می کند چکیده مقاله:

آخرین مدل از سری KX امکان اتصال حداکثر 24 سایت را بدون سخت افزار اضافی فراهم می کند

پاناسونیک سیستم ارتباط تصویری HD کاملا یکپارچه را معرفی می کند
 
آخرین مدل از سری KX امکان اتصال حداکثر 24 سایت را بدون سخت افزار اضافی فراهم می کند
 
 
پاناسونیک، پیشرو جهانی در فناوری ارتباطات، با راه‌اندازی جدیدترین راه‌حل ارتباط تصویری HD خود، KX-VC2000، کنفرانس ویدیویی را به سطح کاملاً جدیدی می‌برد. پیشرفته‌ترین KX-VC2000 ویدیوی Full HD را با کیفیت p/60fps 1080و صدای شفاف ارائه می‌دهد، در حالی که امکان اتصال حداکثر 24 مکان را بدون هیچ گونه تجهیزات اختیاری برای یک جلسه مشترک در چندین دستگاه، مانند رایانه رومیزی، فراهم می‌کند. لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند.
 
KX-VC2000 که به طور ویژه برای ایجاد اتصالی مقرون به صرفه و انعطاف پذیرتر برای مکان های کاری مدرن در منطقه طراحی شده است که به افزایش کارایی کسب و کار و ارتقای رشد کمک می کند، دامنه راه حل های HDVC سازنده ژاپنی را که در حال حاضر شامل مدل های ممتازKX-VC1600، KX- VC1300 و KX-VC1000می شود، بیشتر می کند.
کنفرانس ویدئویی به طور تصاعدی رشد کرده است و به یکی از اجزای اصلی همکاری تجاری و اولویت برای بسیاری از سازمان ها در خاورمیانه تبدیل شده است. با راه اندازی، پاناسونیک امیدوار است بتواند به تقاضای فزاینده بازار منطقه ای برای سیستم کنفرانس های ویدئویی همه کاره و نوآورانه رسیدگی کند که بر اساس آخرین گزارش های صنعت در حال حاضر تقریباً 3 میلیارد دلار ارزش دارد.
 
 
آقای نلسون ادوارد، مدیر فروش و بازاریابی - شبکه‌ها و ارتباطات سیستم، بازاریابی پاناسونیک خاورمیانه و آفریقا (PMMAF) اظهار داشت: "راه‌اندازی جدیدترین مدل از راه‌حل‌های ارتباط بصری HD سری KX، مطمئناً مجموعه ما را در بخش ارتباطات افزایش می‌دهد. . KX-VC2000 با بهره‌گیری از فناوری‌های صدا و تصویر خبره پاناسونیک که طی سال‌ها در توسعه محصولات AV مختلف پرورش یافته است، دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که قابلیت‌های بصری و صوتی را به‌طور مؤثر ترکیب و بهینه می‌کند، بنابراین تجربه‌های ملاقات مجازی همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌دهد. با تعهد بی بدیل پاناسونیک به نوآوری، ما مطمئن هستیم که موقعیت خوبی برای ارائه یک تجربه کنفرانس ویدیویی کامل با قیمت بسیار مقرون به صرفه به مشتریان در سراسر عمودی کلیدی، از جمله مراقبت های بهداشتی، آموزش، تولید، شرکت ها و مهمان نوازی داریم."
 
سیستم HDVC KX-VC2000 می تواند تا 24 سایت را به طور همزمان بدون نیاز به خرید MCU های گران قیمت (واحد اتصال چند نقطه ای) متصل کند. می‌تواند از طریق اینترانت یا اینترنت متصل شود، بنابراین امکان برقراری کنفرانس ویدئویی چند سایتی را با یک مشتری یا افراد در مکان‌های دور از طریق طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله تلفن‌های هوشمند و تبلت فراهم می‌کند. حتی با وجود این اتصالات متعدد، کاربران از تجربه یک کنفرانس ویدئویی زنده و واقعی به همان اندازه که شرکت کنندگان در یک اتاق هستند، مشابه و مشارکتی هستند.
 
نقطه قوت KX-VC2000 در توانایی آن در ارائه وضوح جریان بالاتر و در عین حال نیاز به پهنای باند کمتر برای انتقال داده های ویدئویی برای کنفرانس های ویدئویی چند کاربره نهفته است. با پهنای باند 256 کیلوبیت بر ثانیه یا بالاتر، می تواند تصاویری با وضوح بالا Full-HD 1080p ارائه دهد. حتی تغییرات در حالات چهره را می توان به وضوح مشاهده کرد، در حالی که حرکات، اقدامات و حرکات سریع برای ارتباط با کیفیت بالا به آرامی ظاهر می شوند.
 
سیستم KX-VC2000 HDVC همچنین مجهز به صدای دوبلکس کامل در استریو باند پهن است که به صدای با کیفیت بالا اجازه می دهد تا اتاق را با وضوح پر کند. همچنین دارای یک حذف کننده اکو منحصر به فرد است که از اکو و زوزه جلوگیری می کند. علاوه بر این، مشتریان اطمینان دارند که حتی زمانی که دو نفر به طور همزمان صحبت می کنند، به سختی هیچ تاخیر یا وقفه ای وجود نخواهد داشت، بنابراین نوید گفتگوهای نرم و طبیعی را می دهند که انگار همه شما در یک اتاق هستید.
 
ایجاد تلفات بسته توسط کنترل نرخ جلوگیری می‌شود و بسته‌های گمشده با استفاده ترکیبی از تصحیح خطای پیشرو و کنترل درخواست تکرار خودکار بازیابی می‌شوند. حتی اگر پس از شروع ارتباط، پهنای باند کاهش یابد، ارتباط شفاف با توجه به شرایط خط ارتباطی حفظ می شود. حداقل اختلالات تصویر و وقفه های صوتی وجود دارد، و اتصال حتی با پهنای باند کم ثابت می ماند، بنابراین به کاربران اجازه می دهد از کنفرانس ویدیویی بدون استرس لذت ببرند.
 
KX-VC2000 که برای استفاده آسان طراحی شده است، ارتباط دقیق اطلاعات را با دردسر کمتر تضمین می کند. از جریان دوگانه H.239/BFCP برای انتقال همزمان تصویر مکان خانه و دریافت همزمان تصویر یک سایت دور و یک تصویر سند رایانه شخصی پشتیبانی می کند. دارای یک عملکرد مانیتور سه گانه است که می تواند یک سند رایانه شخصی، تصویر در یک مکان دور و تصویر مکان خانه را به طور جداگانه در سه مانیتور نمایش دهد، بنابراین درک کارآمد را تسهیل می کند و ارتباط بصری موثری را فراهم می کند.
 
تصویر نمونه محصول یا قطعاتی که با یک دوربین فرعی گرفته شده است را می توان در طی یک کنفرانس ویدئویی به طرف های دیگر نشان داد. تصاویر شفاف و با وضوح بالا که توسط سیستم HDVC نمایش داده می‌شوند، امکان بررسی دقیق بافت‌های مواد و کوچک‌هایی را که با چشم‌های خالی به سختی دیده می‌شوند را فراهم می‌کنند.
 
سری سیستم های KX HDVC پاناسونیک امکان ارتباط تصویری موثر را بدون محدودیت زمانی یا مکانی فراهم می کند و به طور انعطاف پذیر به طیف گسترده ای از نیازهای ارتباطی در زمینه های مختلف پاسخ می دهد.

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=2737

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: ویدئو کنفرانس KX-VC2000 پاناسونیک-تعمیر تخصصی دوربین کنفرانس پاناسونیک-فروش دوربین کنفرانس پاناسونیک-نصب دوربین مداربسته پاناسونیک-ویدئو کنفرانس KX-VC1300 پاناسونیک-ویدئو کنفرانس KX-VC1000 پاناسونیک-ماتریکس کنفرانس پاناسونیک AV-HS410-میکروفون کنفرانس پاناسونیک KX-VCA002
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین