تاریخ امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 171
بازدید دیروز: 3473
بازدید هفته: 10095
بازدید ماه: 24164
بازدید کل: 5978287
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ --- ۱۲:۲۵ تعداد مشاهده: 150 بار
دسته مقاله:
سشوار پاناسونیک EH-NA98 عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
سشوار پاناسونیک EH-NA98 چکیده مقاله:

سشوار پاناسونیک EH-NA98

سشوار پاناسونیک مدل  Nanoe™ EH-NA98
 مراقبت کامل برای مو، پوست سر و پوست

 
پاناسونیک سشوار معروف خود با نام nanoeTM  EH-NA98 معرفی می کند که مراقبت کامل از مو، پوست سر و مراقبت کامل از مو، پوست سر و حتی پوست را ارائه می دهد. پاناسونیک با ردیابی بیش از 80 سال از تاریخ توسعه سشوار خود، از زمانی که این شرکت اولین سشوار خود را در سال 1937 تولید کرد، به دنبال حداکثر راحتی در سشوار بوده و حجم زیادی از داده ها را در مورد انواع مو و استفاده از آن ارزیابی می کند. خشک‌کننده‌ای که فناوری ثبت اختراع پاناسونیک را ادغام می‌کند، برای جلوه‌هایی که هم مو و هم پوست سر را زیبا می‌کند، بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. در نتیجه، سشوار nanoeTM تا سال 2022 به حجم فروش تجمعی بیش از 20 میلیون دستگاه در سراسر جهان دست یافته است. همانطور که در بین کاربران شناخته شده است، سشوار NanoeTM  EH-NA98 بهترین سشوار برتر است. که علاوه بر خشک کردن مو، مراقبت کامل از مو، پوست سر و پوست صورت را نیز انجام می دهد.
 
nanoe™ موها را مرطوب و صاف می کند
 
نانو بسیار ریز منحصر به فرد پاناسونیک حاوی حدود 1000 برابر رطوبتی است که یون ها نگه می دارند. nanoeTM به داخل مو نفوذ کرده و تعادل آب را تنظیم می کند و موها را درخشان و صاف می کند. الکتریسیته ساکن را سرکوب می کند تا موهای پرپوز را رام کند و آن را قابل کنترل می کند. در عین حال، نانو ™ پوست سر را مرطوب می کند تا آن را سالم نگه دارد و از خشکی که باعث آسیب به مو می شود جلوگیری می کند.
چیزی که EH-NA98 را خاص می کند این است که علاوه بر نانو، یون معدنی دوگانه را نیز ارائه می دهد. با هم افزایی فوق العاده، نانو ™ و مواد معدنی مضاعف کوتیکول را محکم می کنند و موهای زیبا و مقاوم در برابر آسیب ایجاد می کنند. با افزایش چسبندگی کوتیکول، آسیب اصطکاک ناشی از مسواک زدن و همچنین آسیب ناشی از محرک های خارجی مانند اشعه ماوراء بنفش را کاهش می دهند.
 
حالت های مختلف برای مو، پوست سر و پوست

- حالت مراقبت از پوست سر
در این حالت، خشک کن به آرامی پوست سر را با هوای گرم تنظیم شده در حدود 50 درجه سانتی گراد خشک می کند.* nanoe™ رطوبت را اضافه می کند، که خشکی را که به استرس پوست کمک می کند، کاهش می دهد و در نتیجه پوست سر سالم تر می شود.
*زمانی که دمای محیط 23 درجه سانتیگراد است
 
- حالت مراقبت از پوست
  از این حالت در پایان جلسه خشک کردن خود برای حدود یک دقیقه استفاده کنید. پوست مرطوب می شود زیرا نانو ™ به آن کمک می کند رطوبت خود را حفظ کند.
 
- حالت متناوب گرم/سرد
حالت متناوب گرم/سرد برای تغییر خودکار جریان هوا بین هوای گرم و هوای سرد ایجاد شده است. این فاصله دمایی امواج را کاهش می‌دهد، سطح مو را ردیف می‌کند و نور را منعکس می‌کند تا موها را تقریباً 40% براق‌تر کند.
 
·روش آزمون
پس از اینکه دسته های مو در حین برس زدن با سشوار خشک شدند، سطح درخشندگی آنها در حالی که در حالت خمیده نگه داشته می شدند اندازه گیری شد.
این مقایسه زمانی است که سشوار ™ nanoe با و بدون حالت متناوب گرم/سرد استفاده شده است.
・اثربخشی ممکن است در بین افراد متفاوت باشد.
 
- حالت هوشمند کنترل دما
سنسور دمای محیط داخلی به طور دقیق دمای هوای اطراف را اندازه گیری می کند و جریان هوا را برای خشک شدن در هر فصلی به دمای راحت تنظیم می کند.
 
 
خشک شدن سریع
نازل سریع خشک منحصر به فرد پاناسونیک جریان هوای قوی و نرمی را برای کمک به جداسازی تارهای مو ایجاد می کند و سطح در معرض آن را برای خشک شدن سریع افزایش می دهد.
علاوه بر نحوه دمیدن هوا، حجم هوا، دمای هوا و فشار هوا همگی مهم هستند. سشوارهای Nanoe™ پاناسونیک تعادل فوق‌العاده‌ای را در میان این چهار عنصر به دست می‌آورند تا به شما امکان می‌دهند موهایتان را سریع، ملایم و زیبا خشک کنید.
 
برای راحتی استفاده طراحی شده است
پر از ویژگی های کاربر پسند برای اطمینان از خشک کردن روزانه بدون استرس
 
فیلتر تمیز کردن آسان
این فیلتر مقاوم در برابر گرد و غبار را می توان به راحتی با دستمال پاک کرد.
چند حالته
با لمس یک دکمه می توانید هر یک از حالت های مختلف دمای هوا را به راحتی انتخاب کنید.
سوئیچ کشویی
سوئیچ کشویی صاف فشار روی انگشتان و ناخن ها را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد حجم هوا را با یک لمس سبک تنظیم کنید.
دسته تاشو
دسته قابل تاشو است تا در صورت عدم استفاده از خشک کن به راحتی و به صورت فشرده نگهداری شود.

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=4454

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: سشوار پاناسونیک مدل EH-NA98-تعمیر تخصصی سشوار پاناسونیک-فروش سشوار پاناسونیک-فناوری nanoeTM در سشوار پاناسونیک-سشوار پاناسونیک مدلEH-5571-سشوار پاناسونیک مدل EH-5572-خشک شدن سریع سشوار پاناسونیک- حالت مراقبت از پوست سر سشوار پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین