تاریخ امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 165
بازدید دیروز: 1312
بازدید هفته: 6616
بازدید ماه: 20685
بازدید کل: 5974808
تاریخ انتشار مقاله: شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ --- ۱۲:۴۲ تعداد مشاهده: 166 بار
دسته مقاله:
پاناسونیک دوربین بدون آینه فول فریم خود را توسعه داد عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
پاناسونیک دوربین بدون آینه فول فریم خود را توسعه داد چکیده مقاله:

پاناسونیک دوربین بدون آینه فول فریم خود را توسعه داد

پاناسونیک دو مدل از اولین دوربینهای بدون آینه فول فریم خود را توسعه داد
 

این دوربین‌ها که در Photokina 2018  در آلمان رونمایی شدند، اولین دوربین‌هایی هستند که از فیلم‌برداری4K 60p/50p  پشتیبانی می‌کنند و دارای L-Mount دوربین Leica هستند.
 
پاناسونیک دو مدل از اولین دوربین بدون آینه تک لنز دیجیتال خود با سنسور تصویر فول فریم 35 میلی متری LUMIX S1R و S1 را توسعه داده است. این مدل‌ها که در افتتاحیه Photokina 2018 در کلن آلمان به نمایش درآمدند، مجهز به اولین*1 عملکرد ضبط ویدئو K 60p/50p 4و Dual I.S هستند.
 
به مدت 100 سال از زمان تأسیس، پاناسونیک تلاش کرده است تا با پاسخگویی به نیازهای مشتریان، زندگی بهتری را برای مشتریان در سراسر جهان ایجاد کند. در سال 2008 پاناسونیک با کار بر روی مفهوم ایجاد فرهنگ جدید عکاسی برای عصر دیجیتال با دوربین های دیجیتال، LUMIX G1 را منتشر کرد، اولین دوربین بدون آینه تک لنز دیجیتال*2 در جهان. در طول ده سال از آن زمان، پاناسونیک با نوآوری‌های محصول، مانند اولین دوربین 3* جهان که از ضبط ویدیویK4پشتیبانی می‌کند و دوربین‌های مجهز به Dual I.S، همچنان در صنعت پیشرو بوده است. سیستم (تثبیت‌کننده تصویر)، ترکیبی از تثبیت‌کننده در داخل واحد دوربین و لنز.
 
در سال‌های اخیر، با افزایش سرعت خطوط مخابراتی در حالی که اشتراک‌گذاری ویدیو از طریق رسانه‌های اجتماعی محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند، افراد بیشتری از ترکیبی از عکس‌ها و ویدیوها لذت می‌برند و دامنه بیان را در تولید محتوا افزایش می‌دهند. نوع جدیدی از دوربین برای این زمینه جدید مورد نیاز است که فراتر از مرزهای عکس و فیلم است.
 
در مقابل این پس‌زمینه، پاناسونیک مفهوم «بینش خلاقانه عکاسان را تقویت کنید» را برای توسعه دوربین بدون آینه تک لنز دیجیتال با تمرکز قوی بر روی قابلیت‌های بیانی هم برای عکس‌ها و هم برای ویدیوها اتخاذ کرد. این شرکت این دوربین‌ها را به عنوان بخشی از سری LUMIX S به بازار عرضه می‌کند و تلاش می‌کند تا "ارزش تخصصی" را به مشتریانی که مایل به بیان بالاتر هستند، ارائه دهد. این دوربین ها کاربر پسند و استحکام لازم را به عنوان ابزاری برای عکاسی یا فیلمبرداری توسط متخصصان دارند، در حالی که مجموعه کاملی از فناوری پاناسونیک را که بیش از یک قرن در تجارت الکترونیک مصرفی اصلاح شده و ده سال در حال توسعه دوربین های بدون آینه تک لنز دیجیتال است، در خود جای داده است: فناوری دیجیتال مانند پردازش تصویر یا سیگنال، به علاوه فناوری پراکندگی نوری و حرارتی و موارد دیگر. ترکیب این موارد ارزش جدیدی را برای عکاسی و فیلمبرداری به مشتریان ارائه می دهد.
 
هیتش اوجا، معاون مدیر کل بازاریابی پاناسونیک خاورمیانه و آفریقا، اظهار داشت: "پاناسونیک خوشحال است که با این مدل‌های جدید، یک نوآوری تغییردهنده دیگر در فناوری تصویربرداری را معرفی می‌کند. زمانی که صحبت از عکاسی، ثبت تصویر و تمایز از نوآوری به میان می آید، ما همیشه در پیشروی مرزها بوده ایم. ساخت این دوربین‌های بدون آینه فول فریم جدید گواهی بر تعهد ما به تحقیق و توسعه است تا بتوانیم فناوری‌های دوربینی که قبلاً دیده نشده‌اند و تجربیات جدیدی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. این پرتاب‌ها همچنین ادای احترامی مناسب برای جشن صدمین سالگرد پاناسونیک هستند. من مطمئن هستم که این دوربین ها به علاقه مندان به عکاسی - به ویژه در خاورمیانه - انرژی می بخشد، زیرا می دانند که فناوری های نوری پیشرفته آنها را برای تولید محتوا به روش های جدید و هیجان انگیز ترغیب می کند."
 
ویژگی های کلیدی دوربین های جدید توسعه یافته، LUMIX S1R و S1، به شرح زیر است:
 
1. قابلیت های بیانی با وضوح بالا و سطح بیان بالا که با حسگر تصویر فول فریم 35 میلی متری تازه توسعه یافته و موتور پردازش تصویر به دست آمده است. (پیکسل های موثر: تقریباً M  47برای S1R و 24M برای S1)
2. اولین*1 پشتیبانی در جهان برای ضبط ویدیوی K 60p/50p 4در دوربین بدون آینه تک لنز دیجیتالی فول فریم.
3. اولین*1 دوربین فول فریم جهان مجهز به Dual I.S. (تثبیت‌کننده تصویر)، عکس‌های دستی را برای صحنه‌های تاریک یا دور که قبلاً به سه‌پایه یا تجهیزات دیگری نیاز داشتند، فعال می‌کند.
4. یک اسلات دوگانه برای کارت های حافظه XQD و کارت های حافظه SD، اولین مورد برای پاناسونیک. و یک ال سی دی شیب سه محوری ناهموار، با تاکید بر سهولت استفاده و پشتیبانی از عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای.
5. L-Mount دوربین لایکا، استفاده از لنزهای قابل تعویض که مشخصات L-Mount شرکا را دارند*4 Leica Camera و Sigma را ممکن می سازد. بیان بیشتر با افزایش گزینه‌های لنزهای قابل تعویض افزایش می‌یابد.
 
پاناسونیک همچنین مجموعه لنزهای سازگار با سری LUMIX S خود را گسترش خواهد داد و بیش از 10 لنز از جمله لنزهای تک فاصله کانونی 50 میلی متر/F1.4، لنز زوم استاندارد 105-24 میلی متر و لنز زوم تله فوتو 200-70 میلی متر را توسعه خواهد داد.
 
برای سری LUMIX G دوربین‌های بدون آینه تک لنز دیجیتال Micro Four Thirds، پاناسونیک شروع به توسعه لنز LEICA DG VARIO-SUMMILUX 10-25 میلی‌متری F1.7 کرده است که به اولین زوم 5* در جهان با حداکثر دیافراگم F1.7 دست خواهد یافت. کل محدوده علاوه بر این، خدمات پشتیبانی از عکاسان حرفه ای که در ژاپن آغاز شد، امسال در اروپا و ایالات متحده در دسترس خواهد بود.
 
دوربین های بدون آینه تک لنز دیجیتال لومیکس GH5، G9 و GH5S که پاناسونیک به طور پیوسته از سال 2017 عرضه کرده است، در حال حاضر به دلیل کیفیت تصاویر و توانایی ثبت تصاویر، شهرت خوبی در بین حرفه ای ها و آماتورهای سطح بالا در سراسر جهان به دست آورده اند. سرزندگی و زیبایی زندگی این موفقیت مرهون پشتیبانی جهانی اول*6 پاناسونیک برای ضبط ویدیوی K60p/50p 4و سریعترین عملکرد فوکوس خودکار*7 در جهان با استفاده از فناوری اختصاصی DFD (Depth From Defocus) این شرکت است. پاناسونیک از طریق ویژگی‌های منحصربه‌فرد سری LUMIX G جمع‌وجور و در عین حال با کیفیت بالا به ارائه ارزش جدید به مشتریان ادامه می‌دهد و همچنین از طریق معرفی سری LUMIX S فول فریم و دسترسی بیشتر به سیستم پشتیبانی این شرکت، به بازار حرفه‌ای می‌رسد. . از طریق این اقدامات، پاناسونیک به ایجاد فرهنگ جدیدی از عکاسی و فیلمبرداری کمک خواهد کرد.
 
نمونه های اولیه دوربین ها و لنزهای جدید معرفی شده در بالا در Photokina 2018 به نمایش گذاشته شدند.*8
 
یادداشت:
*1. اولین پشتیبانی جهان از فیلمبرداری K 60p/50p 4در دوربین بدون آینه تک لنز دیجیتالی فول فریم. با توجه به گنجاندن Dual I.S. سیستم تثبیت کننده تصویر، این برای یک دوربین سیستم لنز قابل تعویض دیجیتال فول فریم است. طبق داده‌های پاناسونیک، از 25 سپتامبر 2018 که در آلمان اعلام شد.
*2. برای دوربین دیجیتال سیستم لنز قابل تعویض. طبق داده های پاناسونیک از 12 سپتامبر 2008.
*3. دوربین بدون آینه تک لنز دیجیتال GH4 با قابلیت فیلمبرداری K 4 (به عنوان دوربین بدون آینه تک لنز دیجیتال از 7 فوریه 2014) و دوربین بدون آینه تک لنز دیجیتال GX8 با Dual I.S. بر اساس داده‌های پاناسونیک (به عنوان دوربین سیستم لنز قابل تعویض دیجیتال، از 16 ژوئیه 2015).
*4. "اتحاد L-Mount: همکاری استراتژیک بین دوربین لایکا، پاناسونیک و سیگما" (اعلام شده در 25 سپتامبر 2018 در آلمان)
*5. برای یک لنز قابل تعویض برای استفاده با دوربین سیستم دیجیتال لنز قابل تعویض. طبق داده‌های پاناسونیک، از 25 سپتامبر 2018 که در آلمان اعلام شد.
*6. به عنوان یک دوربین دیجیتال تک لنز بدون آینه. طبق داده های پاناسونیک، از 4 ژانویه 2017.
*7. برای دوربین دیجیتال سیستم لنز قابل تعویض. طبق داده های پاناسونیک، از 8 نوامبر 2017.
*8. Photokina یک نمایشگاه پیشرو برای صنایع عکاسی و تصویربرداری است.
• لایکا یک علامت تجاری ثبت شده Leica Microsystems IR GmbH است.
SUMMILUX و L-Mount علائم تجاری ثبت شده Leica Camera AG هستند.

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=4564

https://web.telegram.org/k/#-1092325641
ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: دوربین بدون آینه فول فریم پاناسونیک-دوربین LUMIX S1Rپاناسونیک-دوربین LUMIX G1پاناسونیک-Dual I.S پاناسونیک-تعمیرات تخصصی دوربین عکاسی پاناسونیک-فروش دوربین عکاسی پاناسونیک-دوربین عکاسی پاناسونیک مدل DMC-FZ300GC-K-دوربین عکاسی پاناسونیک مدل DC-FZ80-لنز دوربین عکاسی پاناسونیک-انواع باطری دوربین پاناسونیک-کارت حافظه پاناسونیک RP-SDUD32GAK-انواع دوربین فیلم برداری پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین