تاریخ امروز: يکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1155
بازدید دیروز: 1408
بازدید هفته: 2563
بازدید ماه: 16632
بازدید کل: 5970755
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ --- ۲۰:۳۷ تعداد مشاهده: 186 بار
دسته مقاله:
پاناسونیک قابلیت های جدیدی را برای محدوده ارتباطات بصری KX-VC HD خود اعلام می کند عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
پاناسونیک قابلیت های جدیدی را برای محدوده ارتباطات بصری KX-VC HD خود اعلام می کند چکیده مقاله:

پاناسونیک قابلیت های جدیدی را برای محدوده ارتباطات بصری KX-VC HD خود اعلام می کند

پاناسونیک قابلیت های جدیدی را برای محدوده ارتباطات بصری KX-VC HD خود اعلام می کند

ارتقاء نرم افزار نسخه 6.0 دارای حالت Web Hybrid است که به کاربران اجازه می دهد HDVC و کنفرانس وب را با هم پیوند دهند.
 
پاناسونیک در دسترس بودن محدوده ارتباط تصویری پیشرفته KX-VC HD خود را با نرم افزار جدید نسخه 6.0 اعلام کرده است. به‌روزرسانی نرم‌افزار با تعیین معیار جدیدی در فناوری کنفرانس ویدیویی، عملکرد جدیدی را ارائه می‌کند - حالت هیبریدی وب - که به کاربران امکان می‌دهد HDVC و کنفرانس وب را روی یک رایانه با هم پیوند دهند. نرم افزار نسخه 6.0 اکنون در مدل های KX-VC (KX-VC2000، KX-VC1600، KX-VC1300 و KX-VC1000) گنجانده شده است.
 
یکی دیگر از ویژگی های مفید معرفی شده با نسخه 6.0 حالت USB Device Mode است که امکان استفاده از تجهیزات جانبی موجود واحد HDVC را در کنفرانس های وب فراهم می کند. دوربین، میکروفون، بلندگو و مانیتور سیستم HDVC را می توان به کامپیوتر کنفرانس وب متصل کرد، بنابراین ارتباط بصری موثر و با کیفیت بالا را بدون محدودیت در زمان، مکان یا تعداد شرکت کنندگان انجام داد.
 
"مدل‌های KX-VC هسته راه‌حل‌های HDVC ما با سابقه‌ای قوی از ویژگی‌های پیشرو در صنعت هستند که از کنفرانس ویدیویی کارآمد و با تأثیرگذاری بالا پشتیبانی می‌کنند. پیشرفت‌های ارائه شده توسط نرم‌افزار نسخه 6.0 قابلیت‌های این مدل‌ها را بیشتر تقویت می‌کند، به‌ویژه در کمک به مشتریان ما برای بهبود اثربخشی هزینه و بهره‌وری بیشتر. "نلسون ادوارد، مدیر محصول پاناسونیک همچنین از هدف پاناسونیک برای ایجاد راه‌حل‌های ویدئو کنفرانس بدون اصطکاک، قابل اعتماد و یکپارچه که به طیف وسیعی از نیازهای ارتباطی در زمینه‌های مختلف، مانند آموزش، تولید، مراقبت‌های بهداشتی، مالی و موارد دیگر پاسخ می‌دهد، پشتیبانی می‌کند، گفت.
 
علاوه بر حالت Web Hybrid و حالت USB Devise، سایر ویژگی های کلیدی نسخه 6.0 عبارتند از:
 
• ضبط USB
ویدئو کنفرانس ها را می توان بر روی یک حافظه USB متصل به سیستم HDVC ضبط کرد. علاوه بر ضبط یک سایت از راه دور، کاربران می توانند تصاویر و صداها را از سایت خود و محتویات رایانه شخصی خود به اشتراک بگذارند و به راحتی با استفاده از کنترل از راه دور شروع به ضبط کنند. داده های ضبط شده را می توان در رایانه شخصی پخش کرد و به راحتی از طریق سیستم HDVC بین چندین سایت به اشتراک گذاشت.
 
• انتقال لیست مخاطبین
لیست تماس سیستم HDVC یک سایت خاص را می توان از طریق شبکه به سیستم HDVC یک سایت دیگر منتقل کرد. این امکان مدیریت متمرکز لیست تماس سیستم HDVC را فراهم می کند و کارایی مدیریت عملیاتی را بهبود می بخشد.
 
• کنسول وب
کنسول وب کنترل HDVC را از راه دور از یک مرورگر وب آسان تر و کارآمدتر می کند. این به ویژه برای عملیات در کنفرانس ها/سالن های بزرگ ایده آل است.
 
• برنامه حالت آبشار
این ویژگی که در مدل پیشرفته KX-VC2000 موجود است، امکان گسترش گروه‌های ویدئو کنفرانس جزئی را تحت یک واحد ویدئو کنفرانس خاص بدون افزودن یا گسترش سرور مرکزی یا زیرساخت شبکه مرکزی موجود می‌دهد. این قابلیت همچنین پیکربندی بیش از 24 سایت از سیستم ویدئو کنفرانس HDVC را بدون سرور خارجی یا MCU ممکن می سازد. برنامه Cascade Mode برای سازمان‌های نسبتاً بزرگ، مانند سازمان‌های دولتی یا شرکت‌های گروه بزرگ، که اغلب کنفرانس‌های نمایندگان گروه را برگزار می‌کنند و آن را بین همه شرکت‌کنندگان توزیع می‌کنند، مفید است. این همچنین برای تسهیلات آموزشی یا آموزش از راه دور در مقیاس بزرگ مانند مؤسسات آموزشی یا شرکت های خدمات محور مفید است.
 
طیف KX-VC HDVC کیفیت تصویر Full HD 1080p، صدای شفاف و شفاف را ارائه می دهد و امکان اتصال به شبکه دوگانه را فراهم می کند. این مجموعه همچنین پیکربندی های سیستمی انعطاف پذیری را ارائه می دهد و می تواند تا 24 سایت را برای رفع نیازهای مشتریان متصل کند.

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=2752

http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=2750

http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=2749

http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=2737

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: ویدیو کنفرانس مدل KX-VC2000پاناسونیک-ویدیو کنفرانس مدلKX-VC1300 پاناسونیک-ویدیو کنفرانس مدلKX-VC1600 پاناسونیک-ویدیو کنفرانس مدل KX-VC1000پاناسونیک-پیوند HDVC و کنفرانس وب توسط پاناسونیک-حالت هیبریدی وب پاناسونیک-تعمیرات تخصصی پاناسونیک-تعمیر ویدیو کنفرانس پاناسونیک-نصب دوربین مداربسته پاناسونیک-فروش محصولات پاناسونیک-ایران پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین