تاریخ امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 319
بازدید دیروز: 1240
بازدید هفته: 2967
بازدید ماه: 17036
بازدید کل: 5971159
تاریخ انتشار مقاله: شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ --- ۲۱:۳۵ تعداد مشاهده: 187 بار
دسته مقاله:
مشخصات گوشت کوب برقی MX-S401 عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
مشخصات گوشت کوب برقی MX-S401 چکیده مقاله:

مشخصات گوشت کوب برقی MX-S401

پاناسونیک برش و ترکیب را با MX-S401 آسان می کند
 
جدیدترین لوازم ضروری آشپزخانه پاناسونیک مطمئناً آشپزی خانگی را بدون دردسر و سرگرم کننده می کند - گوشت کوب برقی MX-S401 .
MX-S401 مجهز به یک موتور 800 واتی، دارای یک سیستم ترکیبی نوآورانه چهار تیغه است که به طور موثر سخت‌ترین مواد را برش داده و خرد می‌کند، بنابراین به آسانی زحمت تهیه طیف گسترده‌ای از ظروف، از جمله غذای مغذی کودک را از بین می‌برد.
 
با استفاده از فناوری پیشرفته تیغه پاناسونیک، سیستم چهار تیغه MX-S401 با توانایی خود در برش دقیق مواد، نتایج فوق العاده ای را در هر زمان ارائه می دهد.
 
میله بادوام و از جنس استنلس استیل به راحتی می تواند به کاسه ها، قابلمه ها و شیشه های عمیق برسد - برای غذاها و نوشیدنی های سرد یا گرم ایمن است. این عصا که با در نظر گرفتن ایمنی و راحتی طراحی شده است، می تواند مستقیماً در قابلمه یا پارچ برای تهیه سوپ های خوش طعم، خامه ای و حتی اسموتی های مخملی غوطه ور شود.
 
گوشت کوب برقیMX-S401با سیستم ترکیبی چهار تیغه منحصر به فرد و اتصالات مفید، یک ابزار آشپزخانه ضروری است که برای کمک به مشتریان پرمشغله طراحی شده است تا دوباره با لذت آشپزی خانگی ارتباط برقرار کنند. از سوپ، تنقلات و سالاد گرفته تا خوراکی‌ها، مخلفات، دسرها و حتی غذای کودک، تهیه یک وعده غذایی چند منظوره اکنون تنها با یک دستگاه امکان‌پذیر است.
 
پاناسونیک همیشه به خاطر لوازم آشپزخانه با کیفیت بالای صنایع دستی ژاپنی معروف بوده است و MX-S401 افزودنی عالی به طیف محصولات این برند است.
 
MX-S401 که برای ترکیبی با کارایی بالا و قابل اعتماد ساخته شده است، ویژگی های درجه یک دیگری نیز دارد، از جمله:
ضمیمه های دستی – ضمیمه Chopper به راحتی سبزیجات را برش می دهد و گوشت را خرد می کند در حالی که ویسک برای زدن خامه، خمیر کیک و موارد دیگر عالی است. همچنین کاتر هولدر وجود دارد که در مواقعی که گوشت کوب برقی استفاده نمی شود به عنوان پوشش و در هنگام پخت و پز به عنوان نگهدارنده عمل می کند.
کنترل سرعت آسان – تنظیم سرعت ایده آل – زیاد، نبض یا کم – را برای مطابقت با دستور غذا و مواد تشکیل دهنده انتخاب کنید.
قفل کودک و سوئیچ 2 مرحله ای - این عملکردها از عملکرد تصادفی در هنگام عدم استفاده یا هنگام نصب یا جدا کردن یک پیوست جلوگیری می کند.
دستگاه های محافظ دو موتور - برای حداکثر ایمنی، گوشت کوب برقی مجهز به قطع کننده مدار است و در صورت بارگذاری بیش از حد فعال می شود. ترموستات داخلی نیز در صورت تشخیص گرمای بیش از حد به دلیل استفاده مداوم، عملکرد دستگاه را متوقف می کند.
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی – شفت، لیوان، کاسه خردکن و همزن از جنس استنلس استیل همگی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند، بنابراین می توان آنها را به راحتی شستشو داد و در عین حال آنها را دائما تمیز و بهداشتی نگه داشت.

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=3872

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: مشخصات گوشت کوب برقی MX-S401 پاناسونیک-سیستم ترکیبی چهار تیغه گوشت کوب برقی MX-S401 پاناسونیک-ضمیمه های دستی گوشت کوب برقی MX-S401 پاناسونیک-تعمیر تخصصی گوشت کوب برقی MX-S401 پاناسونیک-تعمیر انواع مخلوط کن و آبمیوه گیری پاناسونیک-تعمیر موتور انواع مخلوط کن و آبمیوه گیری پاناسونیک-فروش محصولات پاناسونیک-تعمیر محصولات پاناسونیک-ایران پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین